Eerste match met 6-2 gewonnen tegen FC Team, met weliswaar mn halve B-team, linierating 117, met mijn gehele A-team zal hij op 120-124 uitkomen !
Sta ook meteen eerst, heb eens gekeken, er zijn 2 betere ploegen dan mij, maar voor de rest moet ik ze allemaal aan kunnen. Top 5 is dus zeker geen illusie !
0-1 gewonnen tegen een geduchte tegenstander. Morgen thuis tegen een andere concurrent. Het word gelijk de week van de waarheid!!
Zal dit seizoen gaan voor het kampioenschap. Met deze selectie moet het mogelijk zijn! De linieratings kwamen uit op 127, kan hier niet ontevreden over zijn.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Mijn eerste match ooit in E met 1-2 gewonnen. Een echt verdiende overwinning was het niet (amper 1 liniepuntje beter in het totaal), maar daar gaan we natuurlijk niet over klagen! De doelstelling in mijn eerste E-seizoen is om niet in degradatiegevaar te komen en ergens in de middenmoot te eindigen.
Wel gewonnen met bescheiden resultaat al speelde ik met men A elftal. Ik moet dringend versterking gaan bijhalen want et trekt op nie veel de laatste tijd precies Enfin we zullen wel zien
Nieuwe tactiek geprobeerd, daardoor verloren, ga nu in de beker nog een andere proberen! En anders gewoon we terug naar mn vertrouwde ! (btw 2-1 verloren)
sjoerd wrote:Nieuwe tactiek geprobeerd, daardoor verloren, ga nu in de beker nog een andere proberen! En anders gewoon we terug naar mn vertrouwde ! (btw 2-1 verloren)
Dat doe je dan toch niet in de competitie?? Ik zou dat dan gewoon in oefenwedstrijden doen!!
Ik heb wel gewonnen met 1-0. Het is wat matig, maar het zijn wel weer 3 punten. Morgen tegen een laag geklasseerd team, deze moet ik toch makkelijk winnen.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
2-1 gewonnen, en dus 6/6. Niet slecht, zeker omdat mijn beste speler (een RM) in het begin van de match geblesseerd is uitgevallen, en vervangen werd door een CM (die op die positie amper 52 heeft gehaald). Spijtig is wel dat ik mijn RM nu 3 competitiematchen zal moeten missen door die blessure . Donderdag denk ik dat ik het heel moeilijk ga krijgen tegen een ploeg met betere spelers, maar met veel lagere teamspirit. Dus hopelijk kan ik toch een puntje uit de brand slepen...