Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

Eerste match met 6-2 gewonnen tegen FC Team, met weliswaar mn halve B-team, linierating 117, met mijn gehele A-team zal hij op 120-124 uitkomen :D !

Sta ook meteen eerst, heb eens gekeken, er zijn 2 betere ploegen dan mij, maar voor de rest moet ik ze allemaal aan kunnen. Top 5 is dus zeker geen illusie 8) :D !
Triple-M

Post by Triple-M »

0-1 gewonnen tegen een geduchte tegenstander. Morgen thuis tegen een andere concurrent. :? :? Het word gelijk de week van de waarheid!!

Zal dit seizoen gaan voor het kampioenschap. Met deze selectie moet het mogelijk zijn! De linieratings kwamen uit op 127, kan hier niet ontevreden over zijn.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

Mijn eerste match ooit in E met 1-2 gewonnen. Een echt verdiende overwinning was het niet (amper 1 liniepuntje beter in het totaal), maar daar gaan we natuurlijk niet over klagen! De doelstelling in mijn eerste E-seizoen is om niet in degradatiegevaar te komen en ergens in de middenmoot te eindigen.
Image Image
Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
yockr

Post by yockr »

Eerste wedstrijd was al meteen een spektakelmatch voor het thuispubliek :D We hebben een mooie overwinning behaald met 4-3 :)

We staan hiermee op een 2de plaats. De tegenstander van morgen moeten we ook aankunnen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
PiRLo

Post by PiRLo »

Linerating 123, 3-2 verloren :roll:
Image
sjoerd

Post by sjoerd »

PiRLo wrote:Linerating 123, 3-2 verloren :roll:
Ben jij niet een D-er? :P :lol:
PiRLo

Post by PiRLo »

sjoerd wrote:
PiRLo wrote:Linerating 123, 3-2 verloren :roll:
Ben jij niet een D-er? :P :lol:
Excuses :P Ik was zo gewend hier ;)
Image
Geronimo

Post by Geronimo »

Wel gewonnen met bescheiden resultaat al speelde ik met men A elftal. Ik moet dringend versterking gaan bijhalen want et trekt op nie veel de laatste tijd precies :? Enfin we zullen wel zien
Image
vincent

Post by vincent »

1-2 verloren. :?

Blessure voor gezorgd dat ik verloor. :?

Was continu beter.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
sjoerd

Post by sjoerd »

Nieuwe tactiek geprobeerd, daardoor verloren, ga nu in de beker nog een andere proberen! 8) :wink: En anders gewoon we terug naar mn vertrouwde :P ! (btw 2-1 verloren)
yockr

Post by yockr »

Gewonnen met 1-2 :D

6 op 6, een goede start :) We staan hierdoor 2de. We hopen deze week nog 4 punten binnen te halen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Triple-M

Post by Triple-M »

sjoerd wrote:Nieuwe tactiek geprobeerd, daardoor verloren, ga nu in de beker nog een andere proberen! 8) :wink: En anders gewoon we terug naar mn vertrouwde :P ! (btw 2-1 verloren)
Dat doe je dan toch niet in de competitie?? Ik zou dat dan gewoon in oefenwedstrijden doen!!

Ik heb wel gewonnen met 1-0. Het is wat matig, maar het zijn wel weer 3 punten. Morgen tegen een laag geklasseerd team, deze moet ik toch makkelijk winnen.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T-man

Post by T-man »

1-1 op 't veld van een directe concurrent, daarmee zijn we tevreden.
Team = AC ManU (B2)
D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

2-1 gewonnen, en dus 6/6. Niet slecht, zeker omdat mijn beste speler (een RM) in het begin van de match geblesseerd is uitgevallen, en vervangen werd door een CM (die op die positie amper 52 heeft gehaald). Spijtig is wel dat ik mijn RM nu 3 competitiematchen zal moeten missen door die blessure :x . Donderdag denk ik dat ik het heel moeilijk ga krijgen tegen een ploeg met betere spelers, maar met veel lagere teamspirit. Dus hopelijk kan ik toch een puntje uit de brand slepen...
Image Image
Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
vincent

Post by vincent »

3-2 verloren. :?
Vanwege 2 geschorste spelers waaerdoor ik niet met hele A-team on spelen.
Anders had er een winst in gezeten!
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”