idd, da betreur ik ook, agressie heeft gewoon teveel invloed, kijk maar naar de A reeks, de ploeg die daar met meeste agressie speelt, trekt meestal aant langste eind...
buffalo_rulez wrote:idd, da betreur ik ook, agressie heeft gewoon teveel invloed, kijk maar naar de A reeks, de ploeg die daar met meeste agressie speelt, trekt meestal aant langste eind...
nochtans als ik da doe,geraak ik er niet met maar 1 rode kaart vanaf,ik durf al nimeer te agressief spelen
1-0 gewonnen. Goeie uitslag, zeker omdat 3 van mijn A-spelers onbeschikbaar waren (2 geschorst, 1 geblesseerd). Een 10/12 en een voorlopige eerste plaats. Ik denk dat we daar een beetje boven onze waarde geklasseerd staan, maar kom, een goeie start is altijd meegenomen!
Een mooie 3-5 overwinning, met 5x mijn RF!!! 12/12. Mag niet ontevreden zijn met deze uitslag, maar kritisch ben ik wel! De linieratings zijn tot dusver niet geweldig, vandaag 124.
Maar ja, alles gewonnen. Wat wil ik nog meer.......
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Triple-M wrote:Een mooie 3-5 overwinning, met 5x mijn RF!!! 12/12. Mag niet ontevreden zijn met deze uitslag, maar kritisch ben ik wel! De linieratings zijn tot dusver niet geweldig, vandaag 124.
Triple-M wrote:Een mooie 3-5 overwinning, met 5x mijn RF!!! 12/12. Mag niet ontevreden zijn met deze uitslag, maar kritisch ben ik wel! De linieratings zijn tot dusver niet geweldig, vandaag 124.
euh ik vind 124 toch wel goed ze
Is wel goed, begrijp me niet verkeerd. Maar ze hebben ook al 128/129 gehaald. Daarom, maar ik mag niet klagen. Gaat best goed.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Gewonnen met 1-0
Dat maakt een 12/12 en een 2de plaats
Net als vorig seizoen hebben we in de eerste week alles gewonnen. Maar we verwachten net als vorig seizoen terug te zakken.
Er is net zoals gisteren ook een speler geblesserd geraakt mijn RF voor 3 dagen, maar hij zal maandag en dinsdag niet beschikbaar zijn door een te lage fitheid. Maandag 1 geschorste en 2 geblesseerde speler van ons A-team En we moeten op verplaatsing naar de eerste in de stand, dat wordt wellicht een verlies
euh ik vind 124 toch wel goed ze
Is wel goed, begrijp me niet verkeerd. Maar ze hebben ook al 128/129 gehaald. Daarom, maar ik mag niet klagen. Gaat best goed.
Bij mij lukt de verwachte 121/122 ook niet, echt raar ! Terwijl ik wel gewoon hoge fitheden heb !
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!