Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

buffalo_rulez
Member of the Soccer Project Association

Post by buffalo_rulez »

Joeyve wrote:verdorie,tegen een team da echt duidelijk slechter presteerde als mij gelijkgespeeld me mijn A-team..zo ni eerlijk :(
hehe net bekeken, is idd wel kut op die manier punten verlieze, normaal had je die match moete winne met 0-3 ofzo

ik heb deze morge verlore :(

100% Agressie 60%

41% Verdediging 39%
40% Middenveld 39%
41% Aanval 42%

da zen de ratings, door de 100% agressie van men tegenstander verlore, me spelers speelden 3-4 onder hun bp, anders had ik gewonne met 0-3 ofzo

zuigt
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408

Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2

Now playing: F.149
sjoerd

Post by sjoerd »

buffalo_rulez wrote:
Joeyve wrote:verdorie,tegen een team da echt duidelijk slechter presteerde als mij gelijkgespeeld me mijn A-team..zo ni eerlijk :(
hehe net bekeken, is idd wel kut op die manier punten verlieze, normaal had je die match moete winne met 0-3 ofzo

100% Agressie 60%

41% Verdediging 39%
40% Middenveld 39%
41% Aanval 42%

da zen de ratings, door de 100% agressie van men tegenstander verlore, me spelers speelden 3-4 onder hun bp, anders had ik gewonne met 0-3 ofzo

zuigt
Bij mij spelen mn spelers ook onder hun BP, terwijl ze vaak 24/25 zijn :? . Ook goede fitheid+moraal, dus tjah...raar :? !
Joeyve

Post by Joeyve »

buffalo_rulez wrote:

100% Agressie 60%

41% Verdediging 39%
40% Middenveld 39%
41% Aanval 42%

zuigt
100 agressie en maar 1 rode kaart :shock: en u team was ook wel stuk beter pff da is toch ni normaal meer :?
buffalo_rulez

Post by buffalo_rulez »

idd, da betreur ik ook, agressie heeft gewoon teveel invloed, kijk maar naar de A reeks, de ploeg die daar met meeste agressie speelt, trekt meestal aant langste eind...

:(
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408

Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2

Now playing: F.149
Joeyve

Post by Joeyve »

buffalo_rulez wrote:idd, da betreur ik ook, agressie heeft gewoon teveel invloed, kijk maar naar de A reeks, de ploeg die daar met meeste agressie speelt, trekt meestal aant langste eind...

:(
nochtans als ik da doe,geraak ik er niet met maar 1 rode kaart vanaf,ik durf al nimeer te agressief spelen :(
T-man

Post by T-man »

1e keer verloren: 2-1 :( , we eindigen de week met 7/12 en staan daarmee op de 8e plaats op 3 punten van de leider :wink:
Team = AC ManU (B2)
D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

1-0 gewonnen. Goeie uitslag, zeker omdat 3 van mijn A-spelers onbeschikbaar waren (2 geschorst, 1 geblesseerd). Een 10/12 en een voorlopige eerste plaats. Ik denk dat we daar een beetje boven onze waarde geklasseerd staan, maar kom, een goeie start is altijd meegenomen!
Image Image
Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
sjoerd

Post by sjoerd »

Weer verloren met 3-2. :(
Weer geen goede linierating, weet echt niet welke tactiek ik moet gebruiken :? !
Triple-M

Post by Triple-M »

Een mooie 3-5 overwinning, met 5x mijn RF!!! 12/12. Mag niet ontevreden zijn met deze uitslag, maar kritisch ben ik wel! De linieratings zijn tot dusver niet geweldig, vandaag 124.

Maar ja, alles gewonnen. Wat wil ik nog meer.......
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joeyve

Post by Joeyve »

Triple-M wrote:Een mooie 3-5 overwinning, met 5x mijn RF!!! 12/12. Mag niet ontevreden zijn met deze uitslag, maar kritisch ben ik wel! De linieratings zijn tot dusver niet geweldig, vandaag 124.

euh ik vind 124 toch wel goed ze :?
Triple-M

Post by Triple-M »

Joeyve wrote:
Triple-M wrote:Een mooie 3-5 overwinning, met 5x mijn RF!!! 12/12. Mag niet ontevreden zijn met deze uitslag, maar kritisch ben ik wel! De linieratings zijn tot dusver niet geweldig, vandaag 124.

Is wel goed, begrijp me niet verkeerd. Maar ze hebben ook al 128/129 gehaald. Daarom, maar ik mag niet klagen. Gaat best goed.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yockr

Post by yockr »

Gewonnen met 1-0 :D 8)
Dat maakt een 12/12 en een 2de plaats :D

Net als vorig seizoen hebben we in de eerste week alles gewonnen. Maar we verwachten net als vorig seizoen terug te zakken.

Er is net zoals gisteren ook een speler geblesserd geraakt :evil: mijn RF voor 3 dagen, maar hij zal maandag en dinsdag niet beschikbaar zijn door een te lage fitheid. Maandag 1 geschorste en 2 geblesseerde speler van ons A-team :? En we moeten op verplaatsing naar de eerste in de stand, dat wordt wellicht een verlies :?
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
sjoerd

Post by sjoerd »

Triple-M wrote:
Joeyve wrote:

Is wel goed, begrijp me niet verkeerd. Maar ze hebben ook al 128/129 gehaald. Daarom, maar ik mag niet klagen. Gaat best goed.
Bij mij lukt de verwachte 121/122 ook niet, echt raar :? ! Terwijl ik wel gewoon hoge fitheden heb :wink: !
El buffalolo

Post by El buffalolo »

Ik haal in F al 128 :shock: jullie halen hier maar 125 :?:
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
yockr

Post by yockr »

El buffalolo wrote:Ik haal in F al 128 :shock: jullie halen hier maar 125 :?:
als het zoveel is, in begin van de week mss juist 120 :)

En ik sta 2de :)
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”