snel een printscreen makenBombay wrote:Woehoe. IK heb mijn 3e plaats van vorig seizoen weten te verbeteren. Kan er iemand voor een bugje zorgen zodat het seizoen meteen is afgelopen?
Divisie A
Moderator: Moderator
-
meangreen
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Best wel tegenstrijdig:
*Djerba eindigde in een matig seizoen op plaats 3 in divisie A.
*Evaluatie seizoen 34
Hi,
Dit seizoen ben je geëindigd op plaats 3 in divisie A. Proficiat met deze prestatie.
Sportieve groeten,
De SoccerProject Football Association.
*Djerba eindigde in een matig seizoen op plaats 3 in divisie A.
*Evaluatie seizoen 34
Hi,
Dit seizoen ben je geëindigd op plaats 3 in divisie A. Proficiat met deze prestatie.
Sportieve groeten,
TEAM : Djerba
-
Prince88
Ik kreeg deze twee berichtjes:

Hi,
Dit seizoen ben je geëindigd op plaats 5 in divisie A. Proficiat met deze prestatie.
Sportieve groeten,
En dan heb je dit nog in je geschiedenis staan:Hi,
Uw goede resultaten (plaats 5) in divisie A leveren u een bonus van € 400.000,00 op!
Sportieve groeten,
Allemaal lekker tegenstrijdigFresh eindigde in een matig seizoen op plaats 5 in divisie A.
Prince88, proud manager of Fresh
Bij mij staat er dit: "s.k. de twee linkervoeten eindigde in een zwak seizoen op plaats 12 in divisie A (goed voor degradatie)." en spijtig genoeg klopt dat wel

400.000 is wel bitterweinigPrince88 wrote:Ik kreeg deze twee berichtjes:
Hi,
Dit seizoen ben je geëindigd op plaats 5 in divisie A. Proficiat met deze prestatie.
Sportieve groeten,
De SoccerProject Football Association.En dan heb je dit nog in je geschiedenis staan:Hi,
Uw goede resultaten (plaats 5) in divisie A leveren u een bonus van € 400.000,00 op!
Sportieve groeten,
De SoccerProject Football Association.Allemaal lekker tegenstrijdigFresh eindigde in een matig seizoen op plaats 5 in divisie A.
Ik win de H zonder een klop te doen en krijg 1.800.000 lol, dat is pas tegenstrijdig.
4.000.000 zou beter passen voor een 5e plaats
Hi,
Because of your good results (position 1) in division H.865 you get a bonus of € 1.800.000,00!
Kind regards,
The SoccerProject Football Association.
Hi,
Your fantastic
Good luck, your next season will be much harder!
Kind regards,
The SoccerProject Football Association.
-
Prince88
Het zal hier denk ik niet druk worden in dit topic nu Bombay hervormt en Remedy in de B te vinden is. Het zal aan mij zijn om het nog een beetje aangenaam te houden 
Op het Tsjechische forum is er zoals elk seizoen weer een prono'tje aan de gang voor de top 5 van de A. Ik ben daar een aantal maal gepositioneerd in de top 5. Eens kijken of we het gaan kunnen (willen) waarmaken. Ik heb echt nog geen idee wat ik wil. Één ding is zeker: ik ga proberen de sp-cup naar Nederland te halen!
Morgen openen we het seizoen tegen B1-promovendus Valcíři Chomutov C.F. Onbekend voor ons, maar een vlugge recon van zijn team laat weten dat de drie punten thuis moeten worden gehouden.
Op het Tsjechische forum is er zoals elk seizoen weer een prono'tje aan de gang voor de top 5 van de A. Ik ben daar een aantal maal gepositioneerd in de top 5. Eens kijken of we het gaan kunnen (willen) waarmaken. Ik heb echt nog geen idee wat ik wil. Één ding is zeker: ik ga proberen de sp-cup naar Nederland te halen!
Morgen openen we het seizoen tegen B1-promovendus Valcíři Chomutov C.F. Onbekend voor ons, maar een vlugge recon van zijn team laat weten dat de drie punten thuis moeten worden gehouden.
O maar ik wil jullie nog wel dagelijks lastig vallen hoor.
Zo te zien gaat niet degraderen dit seizoen makkelijker worden dan vorig seizoen. We zijn met 3 die gaan hervormen, en wat Viastore van plan is, is me nog niet helemaal duidelijk. Princeke is goed gestart, en zie ik zeker top 3 spelen.
Overigens sta ik ook een paar keer in die top 5, en ik had er al een boel verkocht toen ze die maakte. Konijnen.
Zo te zien gaat niet degraderen dit seizoen makkelijker worden dan vorig seizoen. We zijn met 3 die gaan hervormen, en wat Viastore van plan is, is me nog niet helemaal duidelijk. Princeke is goed gestart, en zie ik zeker top 3 spelen.
Overigens sta ik ook een paar keer in die top 5, en ik had er al een boel verkocht toen ze die maakte. Konijnen.
-
remedy73
Datzelfde ga ik óók proberen...Prince88 wrote:Één ding is zeker: ik ga proberen de sp-cup naar Nederland te halen!
-
Prince88
Precies, tot zover de geloofwaardig van de prono...Bombay wrote:O maar ik wil jullie nog wel dagelijks lastig vallen hoor.![]()
Start was inderdaad goed met een 4-3 overwinning. Morgen uit tegen Widlaks met een scheids van 100%, gezellig.
-
B e n
Lekkere vrb tegen Digitex deze middag Bombay
. Die zal nogal gevloekt hebben, gelukkig voor hem heeft hij dan nog gewonnen 
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Tja. Als hij agressief wil spelen, en hij heeft zelf watjes die niet opgewassen zijn tegen een paar stevige duels. Kan ik niet aan doen, hé. 
Die prono's moet je niet vertrouwen, die hadden mij zelfs op de 3de plaats gezet
. Strakapud heeft weer eens veel pech gehad, in tegenstelling tot zijn tittelconcurrenten Jeremy en Widlaks.
-
Prince88
Vandaag mochten we aantreden op het veld van Widlaks en dat werd een interessante wedstrijd bij een scheids van 100%. Uiteindelijk was het resultaat 143 om 142 en werd het een 0-0 gelijkspel, dus ik ben een tevreden man!
Donderdag ontvangen we FCB Mikef, de leider, maar of dat na 2 wedstrijden al zoveel zegt...
Donderdag ontvangen we FCB Mikef, de leider, maar of dat na 2 wedstrijden al zoveel zegt...
-
Badbuffalo
Da's alleszinds goed voor de clubkas