snel een printscreen makenBombay wrote:Woehoe. IK heb mijn 3e plaats van vorig seizoen weten te verbeteren. Kan er iemand voor een bugje zorgen zodat het seizoen meteen is afgelopen?

Moderator: Moderator
snel een printscreen makenBombay wrote:Woehoe. IK heb mijn 3e plaats van vorig seizoen weten te verbeteren. Kan er iemand voor een bugje zorgen zodat het seizoen meteen is afgelopen?
Hi,
Dit seizoen ben je geëindigd op plaats 5 in divisie A. Proficiat met deze prestatie.
Sportieve groeten,
De SoccerProject Football Association.
En dan heb je dit nog in je geschiedenis staan:Hi,
Uw goede resultaten (plaats 5) in divisie A leveren u een bonus van € 400.000,00 op!
Sportieve groeten,
De SoccerProject Football Association.
Allemaal lekker tegenstrijdigFresh eindigde in een matig seizoen op plaats 5 in divisie A.
400.000 is wel bitterweinigPrince88 wrote:Ik kreeg deze twee berichtjes:
Hi,
Dit seizoen ben je geëindigd op plaats 5 in divisie A. Proficiat met deze prestatie.
Sportieve groeten,
De SoccerProject Football Association.En dan heb je dit nog in je geschiedenis staan:Hi,
Uw goede resultaten (plaats 5) in divisie A leveren u een bonus van € 400.000,00 op!
Sportieve groeten,
De SoccerProject Football Association.Allemaal lekker tegenstrijdigFresh eindigde in een matig seizoen op plaats 5 in divisie A.
Datzelfde ga ik óók proberen...Prince88 wrote:Één ding is zeker: ik ga proberen de sp-cup naar Nederland te halen!
Precies, tot zover de geloofwaardig van de prono...Bombay wrote:O maar ik wil jullie nog wel dagelijks lastig vallen hoor.![]()
Zo te zien gaat niet degraderen dit seizoen makkelijker worden dan vorig seizoen. We zijn met 3 die gaan hervormen, en wat Viastore van plan is, is me nog niet helemaal duidelijk. Princeke is goed gestart, en zie ik zeker top 3 spelen.
Overigens sta ik ook een paar keer in die top 5, en ik had er al een boel verkocht toen ze die maakte. Konijnen.