Gefeliciteerd Fresh. Je komt in het rijtje der groten die ooit een 3e plaats hebben weten halen.

Moderator: Moderator
Dan moet het de komende twee seizoenen maar gebeuren, want die 85% ts-verlies doet sowieso zeer en ik denk dat hij er daarna nog een stuk of 10 weg doet.yockr wrote:Zou ik niet te veel op hopen.Ron Jeremy wrote:Widlaks houdt het nu wel voor gezien. Ik denk dat zijn kas onderhand ook leeg is (?).
Ik denk dat de tsjechen er veel aan gelegen is om na de hegemonie van Widlaks eindelijk eens een Tsjech bovenaan de A te krijgen. Met Strakapud en Jeremy hebben ze daar goede kandidaten mee, maar bovenstaande gaat wel naar competitievervalsing ruiken...Prince88 wrote:Het mag dan onnozel zijn om dit zo vroeg in het seizoen te doen, hij heeft het wel degelijk gedaan gisteren.
Zoals verwacht was hij dus iets beter en heb ik met 2-1 verloren, alhoewel het verschil uiteindelijk maar klein was.
Ondanks dat hij op 100/100 stond, was het namelijk 149 om 148.
Ik had normaal gesproken dus met gemak gewonnen, maar nee...
Trouwens voor het eerst een verliespartij in een officiële wedstrijd na er 18 op een rij gewonnen te hebben.
Competitie vervalsing? Hoe is dat mogelijk op SP?remedy73 wrote:Ik denk dat de tsjechen er veel aan gelegen is om na de hegemonie van Widlaks eindelijk eens een Tsjech bovenaan de A te krijgen. Met Strakapud en Jeremy hebben ze daar goede kandidaten mee, maar bovenstaande gaat wel naar competitievervalsing ruiken...Prince88 wrote:Het mag dan onnozel zijn om dit zo vroeg in het seizoen te doen, hij heeft het wel degelijk gedaan gisteren.
Zoals verwacht was hij dus iets beter en heb ik met 2-1 verloren, alhoewel het verschil uiteindelijk maar klein was.
Ondanks dat hij op 100/100 stond, was het namelijk 149 om 148.
Ik had normaal gesproken dus met gemak gewonnen, maar nee...
Trouwens voor het eerst een verliespartij in een officiële wedstrijd na er 18 op een rij gewonnen te hebben.
Gewoon de komende 18 wedstrijden winnen en je word alsnog kampioen, hoor, maar ik denk dat dat een stuk lastiger gaat worden dan de vorige 18 wedstrijen