Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Aha. Het seizoen zit erop zie ik. Wist ik niet. :lol:
Gefeliciteerd Fresh. Je komt in het rijtje der groten die ooit een 3e plaats hebben weten halen. :mrgreen:
TEAM : Djerba
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

yockr wrote:
Ron Jeremy wrote:Widlaks houdt het nu wel voor gezien. Ik denk dat zijn kas onderhand ook leeg is (?).
Zou ik niet te veel op hopen.
Dan moet het de komende twee seizoenen maar gebeuren, want die 85% ts-verlies doet sowieso zeer en ik denk dat hij er daarna nog een stuk of 10 weg doet.
Prince88

Post by Prince88 »

Goede start gemaakt thuis; 4-3 overwinning tegen Bizone TM. De strijd om de titel kan weer beginnen!
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88

Post by Prince88 »

Krappe overwinning deze ochtend. De TS was nog steeds maar 85% bij aanvang en de scheids had 96% agressie. Viastore nam het risico om met 100% te spelen. Hoewel een late rode kaart, pakte het bijna goed uit voor hem. Ik speelde met 80% agressie en uiteindelijk werd het resultaat een 2-3 overwinning voor mij (141 om 142).

Donderdag ontvangen we Darwen Town thuis, de ploeg die vandaag Jeremy op een gelijkspel kon houden.
Prince88

Post by Prince88 »

De derde overwinning van het seizoen is binnen. Vanochtend werd de wedstrijd op eigen grond tegen Darwen Town gespeeld. Evenals maandag rolde er een 150'er uit mijn team, de tegenstander haalde 145 en daarmee werd het 2-1.

Morgen uit tegen Valcíři Chomutov C.F., die voorlopig nog puntloos is.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Houden zo :)
Prince88

Post by Prince88 »

En dat is gelukt :)

Eenvoudige 1-3 uitoverwinning. Een 12 uit 12 deze week brengt ons op de eerste plaats, daar de anderen al punten hebben laten liggen :)
Prince88

Post by Prince88 »

Het B-team mocht vandaag aantreden, we speelden immers tegen Sokol Cejc. Dat deden ze zeer netjes met een 149'er. Het werd een 7-3 winst.

Morgen wordt het andere koek, dan spelen we uit tegen FC Jancarík Sterboholy, die ook z'n A-team gespaard heeft morgen. Het is dat de scheids 74% is, dat daar heel misschien nog iets te halen valt..
Raffin

Post by Raffin »

Je aanval is best goed, zo te zien :mrgreen:
Prince88

Post by Prince88 »

Ik mag niet klagen...

Het begint er trouwens wel wat somberder uit te zien voor morgen. Tegenstander heeft ook alle A-spelers vandaag gespaard in de wedstrijden overdag. Het lijkt erop dat hij een trainerswissel/contracten gaat doen. Als dat het geval is, kan ik de punten wel op mijn buik schrijven denk ik.
Bombay

Post by Bombay »

Onnozel zo vroeg in het seizoen. Zal dan wel enkel zijn om u ne kl**t af te draaien.
TEAM : Djerba
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik zal vanavond in de vrb eens 5 koppels van Bommel/De Jong er op zetten :mrgreen:

[maar als hij voor 22.00uur die wissel doet, krijg ik ook een pak slaag :roll: ]
Prince88

Post by Prince88 »

Het mag dan onnozel zijn om dit zo vroeg in het seizoen te doen, hij heeft het wel degelijk gedaan gisteren.

Zoals verwacht was hij dus iets beter en heb ik met 2-1 verloren, alhoewel het verschil uiteindelijk maar klein was.
Ondanks dat hij op 100/100 stond, was het namelijk 149 om 148.
Ik had normaal gesproken dus met gemak gewonnen, maar nee...

Trouwens voor het eerst een verliespartij in een officiële wedstrijd na er 18 op een rij gewonnen te hebben.
remedy73

Post by remedy73 »

Prince88 wrote:Het mag dan onnozel zijn om dit zo vroeg in het seizoen te doen, hij heeft het wel degelijk gedaan gisteren.

Zoals verwacht was hij dus iets beter en heb ik met 2-1 verloren, alhoewel het verschil uiteindelijk maar klein was.

Trouwens voor het eerst een verliespartij in een officiële wedstrijd na er 18 op een rij gewonnen te hebben.
Ik denk dat de tsjechen er veel aan gelegen is om na de hegemonie van Widlaks eindelijk eens een Tsjech bovenaan de A te krijgen. Met Strakapud en Jeremy hebben ze daar goede kandidaten mee, maar bovenstaande gaat wel naar competitievervalsing ruiken...

Gewoon de komende 18 wedstrijden winnen en je word alsnog kampioen, hoor, maar ik denk dat dat een stuk lastiger gaat worden dan de vorige 18 wedstrijen ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Wursten
Team President

Post by Wursten »

remedy73 wrote:
Prince88 wrote:Het mag dan onnozel zijn om dit zo vroeg in het seizoen te doen, hij heeft het wel degelijk gedaan gisteren.

Ik denk dat de tsjechen er veel aan gelegen is om na de hegemonie van Widlaks eindelijk eens een Tsjech bovenaan de A te krijgen. Met Strakapud en Jeremy hebben ze daar goede kandidaten mee, maar bovenstaande gaat wel naar competitievervalsing ruiken...

Gewoon de komende 18 wedstrijden winnen en je word alsnog kampioen, hoor, maar ik denk dat dat een stuk lastiger gaat worden dan de vorige 18 wedstrijen ;)
Competitie vervalsing? Hoe is dat mogelijk op SP?
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F

Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”