Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

7-1 in de afsluiter van een knap seizoen

75 ptn in een zware B-reeks is iets moois

proficiat aan smoje voor de promotie
proficiat aan isis voor de topscorer
JOY

Post by JOY »

sljivovica wrote:Ik wordt in de breedte wel ietsje sterker, maar mijn A-team (waarschijnlijk) niet. Hoe dan ook, het zullen mooie potten worden.
Enneuh, van mij krijgt niemand cadeautjes :P
gij ook niet zenne :twisted:
Smoje

Post by Smoje »

Raffin wrote:7-1 in de afsluiter van een knap seizoen

75 ptn in een zware B-reeks is iets moois

proficiat aan smoje voor de promotie
proficiat aan isis voor de topscorer
Proficiat , oververdiende titel !

De laatste drie matchen heb ik door voorgenoemde omstandigheden niet echt opgevolgd en ook , tegen Mindelo op die manier gewonnen , maar nu tegen Moremetii met 15% stijl gespeeld ofzo , want had vandaag drie vrb's , waaronder finale etc , en kom nu net van crematie etc , en promotie was binnen , kon niet meer stijgen naar één en niet meer dalen naar drie , dus doet er niet toe.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Tot ziens B-topic :cry: Ik heb een nieuwe liefde gevonden, ze heet A-topic. :lol:

Het was leuk om een seizoentje in deze topic verslag te doen. Gefeliciteerd alle managers die door zijn of niet degraderen.

Succes iedereen volgend seizoen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Furax

Post by Furax »

X-Tenzo wrote:Ik heb een nieuwe liefde gevonden, ze heet A-topic. :lol:
En die knappe blondine?

;)
Alias 'Sara de Vooze'
Raffin

Post by Raffin »

Furax wrote:
En die knappe blondine?

;)
Die zit nog in de C-cup
Furax

Post by Furax »

Raffin wrote:
Furax wrote:
En die knappe blondine?

;)
Die zit nog in de C-cup
Zit er nog promotie in? :P
Alias 'Sara de Vooze'
Raffin

Post by Raffin »

Furax wrote:
Raffin wrote:
Furax wrote:En die knappe blondine?

;)
Die zit nog in de C-cup
Zit er nog promotie in? :P
uitgesloten.
Furax

Post by Furax »

En de Mark maar vrede nemen met zijn A'tje nu :twisted:
Alias 'Sara de Vooze'
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Raffin wrote:
Furax wrote:
En die knappe blondine?

;)
Die zit nog in de C-cup
Hoe weet je dat ze een C cup heeft :o

Ik wil graag de A cup winnen maar niet voor mijn vriendin, ik heb liever dat ze degradeerd van een C naar een D cup. :lol:

Trouwens, dat is eigenlijk promotie. :lol:
Furax wrote:En de Mark maar vrede nemen met zijn A'tje nu :twisted:
Niet bij de vrouwtjes, een H cup hoeft ze niet te bezitten maar een D cup mag wel. :oops:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

4 th this season in B3, we will see next season were we stand in the end... hopefully same spot :)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Helaas de stegenezen zijn gedegradeerd. Dus nu kunnen ze de titel in de C van twee seizoenen verdedigen ookal hadden ze liever een B titel geprobeert te halen.

[quote]Ik ben nog een stuk enthousiaster op de TL geweest dan jij 'met' behoud van de prestaties.

X-Tenzo hoe heb je dat eigenlijk gedaan? en ook nog de titel pakken. Mijn prestaties hebben er namelijk wel behoorlijk onder geleden.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

super steger wrote:Helaas de stegenezen zijn gedegradeerd. Dus nu kunnen ze de titel in de C van twee seizoenen verdedigen ookal hadden ze liever een B titel geprobeert te halen.
Ik ben nog een stuk enthousiaster op de TL geweest dan jij 'met' behoud van de prestaties.
X-Tenzo hoe heb je dat eigenlijk gedaan? en ook nog de titel pakken. Mijn prestaties hebben er namelijk wel behoorlijk onder geleden.
Je moet weten waneer je moet handelen en je moet nooit 4 of 5 spelers tegelijk kopen of verkopen, dat nekt je. Stel je hebt twee makkelijke wedstrijden op maandag en dinsdag die je zeker gaat winnen ook met minder Ts, dat zijn de momenten waarop je moet toeslaan op de Tl. Je kan die wedstrijden ook winnen met 85/90% Ts en je hebt dan t/m woensdag om je Ts weer 100% te krijgen. Zo kan je heel gestructureerd in en verkopen!

De 2e seizoenshelft heb ik me een beetje ingehouden op de Tl zodat ik met punten zou uitlopen. Ik stond 4 wedstrijden voor het einde al 12 punten voor waardoor ik de laatste 2,5 week van het seizoen me weer volledig op de Tl kon storten zonder dat mijn 1e plaats gevaar liep.

In het begin van het seizoen liep ik dus bewust niet uit in punten, maar zorgde ik er gewoon voor dat ik net 1e bleef. Ik maakte maximaal gebruik van de Tl, echter wel met verlies van prestatie maar wel genoeg om eerste te blijven. De tweede seizoenshelft ging wel makelijker dan ik had verwacht geeft ik toe. In C werd ik maar met 1 punt verschil kampioen en kwam het aan op de laatste wedstrijd. Achteraf gezien was dit één van de makkelijkste seizoenen ooit, het klink mss gek maar het is wel zo. Als er iemand bij me in de buurt was gebleven tot aan 20ste wedstrijd, dan had ik mijn strategie natuurlijk aangepast en voor maximaal resultaat gegaan.
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:Achteraf gezien was dit één van de makkelijkste seizoenen ooit, het klink mss gek maar het is wel zo.
Ik vond de B.2 wel erg sterk in de breedte, maar behalve jou was er inderdaad geen een die er dik bovenuit stak. De nummer 2 Kauno heeft 9 keer verloren, dat zegt al genoeg :shock:
Maar daaronder ontliepen we elkaar niet veel, dus dat was wel leuk.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

sljivovica wrote:
X-Tenzo wrote:Achteraf gezien was dit één van de makkelijkste seizoenen ooit, het klink mss gek maar het is wel zo.
Ik vond de B.2 wel erg sterk in de breedte, maar behalve jou was er inderdaad geen een die er dik bovenuit stak. De nummer 2 Kauno heeft 9 keer verloren, dat zegt al genoeg :shock:
Maar daaronder ontliepen we elkaar niet veel, dus dat was wel leuk.
Onderin was het idd heel spannend. Je hebt vlak voor het einde nog op een degradatieplaats gestaan en je bent toch nog op een 6e stek terrecht gekomen, dat geeft wel aan hoe dicht alles bij elkaar stond. Toch een heel goed resultaat. Het was een sterk bezet veld en dat zal alleen maar toenemen.
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”