Divisie D
Moderator: Moderator
Ik kon je de 3 punten echt niet gunnen vandaag daarvoor zijn mijn kansen op promotie nog te gaaf.lessius wrote:3-3 vandaag en 2% beter in de thuismatch tegen een degradatieconcurrent![]()
Hopelijk red ik het nog. Morgen tegen een fc team, donderdag tegen racingbojkes en vrijdag tegen de ploeg die 1 plaatsje hoger staat dan mij. Hopelijk deze week zekerheid over behoud
Anders had ik je wel laten winnen hoor, maar dat ging nu dus niet, maar de laatste speeldag moet ik tegen de 11de, ik zal dan wel zorgen dat ik win.
Alé je moet je zowiezo niet al te veel zorgen maken voor degradatie denk ik hoor.
Wel vreemd dat je vorig jaar mooi derde eindigt en nu redelijk onderaan hangt.
Wel jammer dat mijn superCB tegen je gekwetst geraakte. Die had ik zeker kunnen gebruiken tegen de eerste morgen.
Morgen verwacht ik toch wel winst, alé laat me zeggen betere linieratings.
Ik ga hem eens aanpakken in een 3-5-2, zeer ongebruikelijk maar het kan niet anders.
Ik hoop nog op de tweede plaats, maar denk eerlijk gezegd dat ik op twee punten ga blijven staan.
-
- Member of the Soccer Project Association
De overwinning is u volledig ggegund se, zeker na de heenwedstrijd daar. Het is tegen andere ploegen dat ik mijn punten moet halen, tegen de topploegen maak ik in principe geen kans, al verloor ik wel altijd met maar 1 doelpunt verschil.
Nog 4 matchen en 9 punten voor op de degradatieplaatsen, het zou dus idd wel moeten lukken.
En hoe het komt dat het dit seizoen minder ging weet ik dus echt niet. Kheb het mij ook al dikwijls afgevraagd eigenlijk. Achja, volgend seizoen beter zeker
btw: mijn beste CB is ook uitgevallen, voor 4 dagen.
Nog 4 matchen en 9 punten voor op de degradatieplaatsen, het zou dus idd wel moeten lukken.
En hoe het komt dat het dit seizoen minder ging weet ik dus echt niet. Kheb het mij ook al dikwijls afgevraagd eigenlijk. Achja, volgend seizoen beter zeker

btw: mijn beste CB is ook uitgevallen, voor 4 dagen.
Voila, de topper werd gewonnnen met 2-1, ratings van 137 tegen rating van 130.racingboj wrote:[Morgen verwacht ik toch wel winst, alé laat me zeggen betere linieratings.
Ik ga hem eens aanpakken in een 3-5-2, zeer ongebruikelijk maar het kan niet anders.
Ik hoop nog op de tweede plaats, maar denk eerlijk gezegd dat ik op twee punten ga blijven staan.
Maw duidelijk beter dus, zo houden we onze kansen op promotie gaaf.
-
3-2 gewonnen tegen de leider
Maar hij concentreert zich nu wellicht op de beker want hij is toch al zeker van de titel. Om de 2e plaats nog te pakken moet ik nog 2 keer winnen en de 2e mag nog hoogstens 1 punt halen, die kans is klein maar je weet nooit 
Voor de volgende wedstrijd zijn er 4 A-spelers geschorst (allemaal 3e geel)

Voor de volgende wedstrijd zijn er 4 A-spelers geschorst (allemaal 3e geel)

-
-
Na lang wikken en wegen heeft het bestuur besloten om toch nog een seizoen in D te blijven. De concurrent feliciteerde mij eigenlijk al met de tweede plek
Na twee 'kansloze' nederlagen met het campingelftal hebben we in de laatste week en de voorsprong van 6 punten verspeeld en het doelsaldo stevig naar beneden gehaald. De campingboys mogen het donderdag nog 1 keer proberen

Na twee 'kansloze' nederlagen met het campingelftal hebben we in de laatste week en de voorsprong van 6 punten verspeeld en het doelsaldo stevig naar beneden gehaald. De campingboys mogen het donderdag nog 1 keer proberen

Uit tactische overwegingen hebben we hier een tijdje niet meer gepost. We waren met 2 ploegen om 2e en 3e te worden, en ik wist niet of die andere (Diedne) wel wilde promoveren. Kwestie van niet te laat te zijn om punten te 'verliezen'. Maar het bleek geen probleem, ik sta op de gewenste derde plaats. Kampioen spelen zat er nog niet in dit seizoen door een (rampzalige) uefacampagne, maar de competitie krijgt volgend seizoen de prioriteit.
De zakker uit C is echter een kwaaie klant. En er komt een ex-trader uit de E, en dat is ook altijd gevaarlijk. Op dit moment is zijn team nog geen gevaar, maar wie weet wat die uit zijn hoed tovert...
De zakker uit C is echter een kwaaie klant. En er komt een ex-trader uit de E, en dat is ook altijd gevaarlijk. Op dit moment is zijn team nog geen gevaar, maar wie weet wat die uit zijn hoed tovert...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Wat is een ex-trader, Wikke?Wikke wrote:Uit tactische overwegingen hebben we hier een tijdje niet meer gepost. We waren met 2 ploegen om 2e en 3e te worden, en ik wist niet of die andere (Diedne) wel wilde promoveren. Kwestie van niet te laat te zijn om punten te 'verliezen'. Maar het bleek geen probleem, ik sta op de gewenste derde plaats. Kampioen spelen zat er nog niet in dit seizoen door een (rampzalige) uefacampagne, maar de competitie krijgt volgend seizoen de prioriteit.
I love it when a plan comes together.