Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

0-9 gewonnen tegen een team zonder manager :) En we staan nu weer 3e, het zou mooi zijn als we die plaats kunnen vasthouden tot het einde van het seizoen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Mijn titelconcurrent heeft zoals verwacht weer punten laten liggen en wij stomen door.
Aangezien het verschil met de 2e 11 punten is, mag de champagne al koudgezet worden. Met een beetje meeval is de titel vrijdag officieel binnen.
I love it when a plan comes together.
Image
yockr

Post by yockr »

2-3 verloren tegen de 6e door een domme rode kaart en de zoveelste blessure :?
racingboj

Post by racingboj »

lessius wrote:3-3 vandaag en 2% beter in de thuismatch tegen een degradatieconcurrent :?
Hopelijk red ik het nog. Morgen tegen een fc team, donderdag tegen racingbojkes en vrijdag tegen de ploeg die 1 plaatsje hoger staat dan mij. Hopelijk deze week zekerheid over behoud :)
Ik kon je de 3 punten echt niet gunnen vandaag daarvoor zijn mijn kansen op promotie nog te gaaf.

Anders had ik je wel laten winnen hoor, maar dat ging nu dus niet, maar de laatste speeldag moet ik tegen de 11de, ik zal dan wel zorgen dat ik win.

Alé je moet je zowiezo niet al te veel zorgen maken voor degradatie denk ik hoor.

Wel vreemd dat je vorig jaar mooi derde eindigt en nu redelijk onderaan hangt.

Wel jammer dat mijn superCB tegen je gekwetst geraakte. Die had ik zeker kunnen gebruiken tegen de eerste morgen.

Morgen verwacht ik toch wel winst, alé laat me zeggen betere linieratings.

Ik ga hem eens aanpakken in een 3-5-2, zeer ongebruikelijk maar het kan niet anders.

Ik hoop nog op de tweede plaats, maar denk eerlijk gezegd dat ik op twee punten ga blijven staan.
lessius

Post by lessius »

De overwinning is u volledig ggegund se, zeker na de heenwedstrijd daar. Het is tegen andere ploegen dat ik mijn punten moet halen, tegen de topploegen maak ik in principe geen kans, al verloor ik wel altijd met maar 1 doelpunt verschil.
Nog 4 matchen en 9 punten voor op de degradatieplaatsen, het zou dus idd wel moeten lukken.
En hoe het komt dat het dit seizoen minder ging weet ik dus echt niet. Kheb het mij ook al dikwijls afgevraagd eigenlijk. Achja, volgend seizoen beter zeker :)
btw: mijn beste CB is ook uitgevallen, voor 4 dagen.
racingboj

Post by racingboj »

racingboj wrote:[Morgen verwacht ik toch wel winst, alé laat me zeggen betere linieratings.

Ik ga hem eens aanpakken in een 3-5-2, zeer ongebruikelijk maar het kan niet anders.

Ik hoop nog op de tweede plaats, maar denk eerlijk gezegd dat ik op twee punten ga blijven staan.
Voila, de topper werd gewonnnen met 2-1, ratings van 137 tegen rating van 130.

Maw duidelijk beter dus, zo houden we onze kansen op promotie gaaf.
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Vandaag officieel kampioen gespeeld. Met mijn reserven vlot 2-0 gewonnen tegen een ploeg die zich blijkbaar al op voorhand gewonnen had gegeven. Logisch ook, in de terugronde walsen we over de tegenstand en hebben we slechts 1 gelijkspelletje moeten toestaan.
Image
terry

Post by terry »

Degradatie zal wel bijna een feit zijn. Met 38 transfers tot nu toe had ik ook niet verwacht er in te blijven... :wink:
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
yockr

Post by yockr »

3-2 gewonnen tegen de leider :D Maar hij concentreert zich nu wellicht op de beker want hij is toch al zeker van de titel. Om de 2e plaats nog te pakken moet ik nog 2 keer winnen en de 2e mag nog hoogstens 1 punt halen, die kans is klein maar je weet nooit :P

Voor de volgende wedstrijd zijn er 4 A-spelers geschorst (allemaal 3e geel) :?
lessius

Post by lessius »

Oef, vandaag het behoud kunnen verzekeren na een 2-2 gelijkspel. Dat na een lang slopend seizoen te hebben moeten knokken om erin te blijven. Dan nog te bedenken dat ik na 8 speeldagen nog aan de leiding stond zonder verlieswedstrijd.
yockr

Post by yockr »

1-3 gewonnen tegen de 10 ondanks 4 geschorste en 1 geblesseerde speler(s) :D Nu kan ik mathematisch alleen nog 3e of 4e eindigen. Het zal wellicht 3e worden aangezien de laatste match tegen de laatste in de stand is. Met die 3e plaats ben ik tevreden, de titel zat er helemaal niet in.
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Na lang wikken en wegen heeft het bestuur besloten om toch nog een seizoen in D te blijven. De concurrent feliciteerde mij eigenlijk al met de tweede plek :lol:

Na twee 'kansloze' nederlagen met het campingelftal hebben we in de laatste week en de voorsprong van 6 punten verspeeld en het doelsaldo stevig naar beneden gehaald. De campingboys mogen het donderdag nog 1 keer proberen :P
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Uit tactische overwegingen hebben we hier een tijdje niet meer gepost. We waren met 2 ploegen om 2e en 3e te worden, en ik wist niet of die andere (Diedne) wel wilde promoveren. Kwestie van niet te laat te zijn om punten te 'verliezen'. Maar het bleek geen probleem, ik sta op de gewenste derde plaats. Kampioen spelen zat er nog niet in dit seizoen door een (rampzalige) uefacampagne, maar de competitie krijgt volgend seizoen de prioriteit.
De zakker uit C is echter een kwaaie klant. En er komt een ex-trader uit de E, en dat is ook altijd gevaarlijk. Op dit moment is zijn team nog geen gevaar, maar wie weet wat die uit zijn hoed tovert...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Wikke wrote:Uit tactische overwegingen hebben we hier een tijdje niet meer gepost. We waren met 2 ploegen om 2e en 3e te worden, en ik wist niet of die andere (Diedne) wel wilde promoveren. Kwestie van niet te laat te zijn om punten te 'verliezen'. Maar het bleek geen probleem, ik sta op de gewenste derde plaats. Kampioen spelen zat er nog niet in dit seizoen door een (rampzalige) uefacampagne, maar de competitie krijgt volgend seizoen de prioriteit.
De zakker uit C is echter een kwaaie klant. En er komt een ex-trader uit de E, en dat is ook altijd gevaarlijk. Op dit moment is zijn team nog geen gevaar, maar wie weet wat die uit zijn hoed tovert...
Wat is een ex-trader, Wikke?
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”