Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jokke
Member of the Soccer Project Association

Post by jokke »

el stino wrote:het gaat nog steeds fantastisch voor ons ploegje :D

vandaag gewonnen tegen KVG Oostende die we nu op 8ptn zetten. jammer dat Celtic de 3e plaats moet overlaten aan FC Kotehulky. maar mssn kan hij morgen terugkomen :)
we mogen het uit gaan opnemen tegen FC Kotehulky. winst zou gewoon prachtig zijn en het zit er denk ik wel in. :D dan blijven we zo lekker 2e met 3ptn achter S.A.T

winst zou ook betekenen dat het kloofje met de middenmoot ietsiepietsie vergroot tot 4ptn als Rienaldos weet te gaan winnen bij the pacifiers. het ziet er dit seizoen heel mooi uit, maar we blijven oppassen voor Lord Random :P
Spijtig genoeg voor mij heeft hij 4 geschorsten, dus in principe moet je zeker winnen.
We gaan dus volgende week proberen El Stino zijn ongeslagen status teniet te doen. Al kan dat wel eens lastig worden wegens een verkoop van een paar spelers en een lagere Ts als gevolg.
Deze week haalde we al een 9/9 en hebben we ons dus terug op de 1e plaats in C7 genesteld met momenteel 3 punten voor El Stino.
Morgen sluiten we hoogstwaarschijnlijk de week af met een 12/12.
Verder zoek ik nog en enkele jong topsspelers (bp minimum 69/70) met een lage agressie (CB, CM, RF) om ons team te versterken.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
T-man

Post by T-man »

3-1 verl :( maar 9/12 deze week en daarmee zijn we blij :D
Team = AC ManU (B2)
purple_white

Post by purple_white »

2-1 winst thuis tegen AS Bari... een beetje een gemengd gevoel. Ik heb hem nog iets meer in de degradatie-zone geduwt. Hopenlijk kruipt hij daar snel weer uit.

Zelf staan we nog altijd 4de op 2 punten van de 2de.... 3CITY (1ste) lijkt iets te sterk dit seizoen.
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
el stino

Post by el stino »

1% slechter en verloren. zijn spelers haalden slechtere bp's dan de mijne en toch is hij die ene percent beter in de linierating, gewoon door 20% agressie meer te spelen en thuisvoordeel.
jammer, want dit had eerlijk gezegd wel de kans moeten zijn om hem op afstand te zetten :evil:

ons 1e verlies is er dus van gekomen. jammer. we blijven wel op een mooie 3e plaats :) maar ik had graag met wat meer voorsprong de volgende week aangevat.

kans miskeken dus en we eindigen deze week met slechts 5/12. zwak dus ook al was deze week niet simpel, toch had ik meer verwacht.

S.A.T doet wel een uitstekende zaak :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

2-1 gewonnen thuis tegen Brugge 1991.
Momenteel in C.7
Celtic 85
jokke

Post by jokke »

el stino wrote: S.A.T doet wel een uitstekende zaak :)
Inderdaad. Een 12 op 12 deze week.
Volgende week verwachten we ten minste een 7/9.

En eindelijk is er een kloofjt tussen nummer 1 en 2 namelijk 6 punten.
Hopelijk kunnen we die kloof nog verbreden, zodat we ons binnenkort nog eens kunnen laten gaan op de TL.
Manager van S.A.T
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

12/12 deze week, na een overdreven 3-1 winst tegen T-man's AC ManU. 18/18 zelfs, dus gaan we met goede moed op bezoek bij de ongeslagen leider, die vandaag een smadelijk puntenverlies (z'n eerste nb) leed op bezoek bij procacamunia... 15% beter en gelijkspelen.

Nuja, maakt het bovenin nog wat spannender, wetende dat de n°1 dus nog tegen de nummer 2 en 3 moet komende week.
real

Post by real »

Celtic'85 wrote:2-1 gewonnen thuis tegen Brugge 1991.
nja verdiende overwinning heb 3-5-2 moeten spelen met een LF en RF op de Cf positie anders had er denk ik wel wa meer voor ons ingezeten
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
real

Post by real »

pf weer zon kakweek slechts 1 op 12 we hebben dat 1ne puntje kunnen pakken tegen royal fc en eiglijk dan nog onverdiend ook :P en door die slechte resultaten staan we nu in degradatiezone :( maar we zien nu deze week positief in want we mogen tegen de laatste die een fc team is geworden dus daar winnen we zkr van :P en we zullen wss met ons B team ofzo aantreden dat we tegen the rienaldos met ons sterkste team kunnen spelen maarja dat zien we nog allemaal wel :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
el stino

Post by el stino »

ik heb schrik voor een 2e nederlaag maandag tegen The pacifiers. die zijn A-team zal stevig staan om het een maandag is. :(
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man

Post by T-man »

2 blessures + 1 rode kaart doen me de das om: 2-1 verlies :(
Morgen missen we maar liefst 5 A-spelers :evil:
Team = AC ManU (B2)
Shonk

Post by Shonk »

1-0 verlies waardoor we terug op plek 10 staan. De TS is weer in orde. We hopen snel weer met overwinningen aan te sluite om zo in de top 5 te kunne eindigen.

2 spelers mogen het team verlaten, CB Robert Wijnen en LF Wim Coveliers.
Image Image
jokke

Post by jokke »

8% beter in de linieratings op verplaatsing en toch nog gelijk spelen, klote random.
Manager van S.A.T
Avado
Team Manager

Post by Avado »

FC Calzone herstelt zich enigzins, 2 overwinningen op een rij tegen naaste concurrenten (Steaua 74 en Celtic 85). We staan 6e op het moment :)
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Avado wrote:FC Calzone herstelt zich enigzins, 2 overwinningen op een rij tegen naaste concurrenten (Steaua 74 en Celtic 85). We staan 6e op het moment :)
Okee, maar ik begrijp het niet meer :
Onze bp's opgeteld : ikke 758 - jij 762 +4 voor de bezoekers
Tegen mij : 95% TS (Ik denk jij 100%)
Voor mij : Thuisvoordeel, +15% agressie
Leg me nu eens uit waarom ik verlies, want

donderdag verlies op het veld van Aldamir, als volgt
Onze bp's ôpgeteld : Aldamir 733 - ikke 743 +10 voor de bezoekers
Tegen mij : opnieuw 95% TS, hij 100% en thuisvoordeel
Voor mij : +15% agressie

Dus indien thuisvoordeel in de match tegen Aldamir de doorslag geeft, zou ik tegen Calzone zeker moeten hebben gewonnen. Dus ikke niet begrijp.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”