Spijtig genoeg voor mij heeft hij 4 geschorsten, dus in principe moet je zeker winnen.el stino wrote:het gaat nog steeds fantastisch voor ons ploegje![]()
vandaag gewonnen tegen KVG Oostende die we nu op 8ptn zetten. jammer dat Celtic de 3e plaats moet overlaten aan FC Kotehulky. maar mssn kan hij morgen terugkomen![]()
we mogen het uit gaan opnemen tegen FC Kotehulky. winst zou gewoon prachtig zijn en het zit er denk ik wel in.dan blijven we zo lekker 2e met 3ptn achter S.A.T
winst zou ook betekenen dat het kloofje met de middenmoot ietsiepietsie vergroot tot 4ptn als Rienaldos weet te gaan winnen bij the pacifiers. het ziet er dit seizoen heel mooi uit, maar we blijven oppassen voor Lord Random
We gaan dus volgende week proberen El Stino zijn ongeslagen status teniet te doen. Al kan dat wel eens lastig worden wegens een verkoop van een paar spelers en een lagere Ts als gevolg.
Deze week haalde we al een 9/9 en hebben we ons dus terug op de 1e plaats in C7 genesteld met momenteel 3 punten voor El Stino.
Morgen sluiten we hoogstwaarschijnlijk de week af met een 12/12.
Verder zoek ik nog en enkele jong topsspelers (bp minimum 69/70) met een lage agressie (CB, CM, RF) om ons team te versterken.