Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

bbflood1 wrote:
racingboj wrote:Eerste match verloren met 1-0.

Ik haalde op verplaatsing linierating van 136 met 90% TS, een mooie prestatie.

Redelijk onverdiend verloren als ik de prestaties van de spelers vergelijk.

Het thuisvoordeel van hem en een late rode kaart doen me de das om, jammer.

Dit was de enige match waar ik deze week voor ging, de rest ga ik laten schieten en me toeleggen op VrB deze week.
Deze bijvoorbeeld!Na de eerste wedstrijd!
Ach kom jongen, de volgende match heb ik B-ploeg het plein opgestuurd, de match daarna niet , dat was toch een onbegonnen zaak (zeker met de gebeurde transfer) dus maakte bitter weinig uit met welke ploeg ik daar speelde en ik wilde de moralen hoog houden.

Enkel vrijdag heb ik mijn ploeg nog veranderd omdat ik mijzelf een kans gaf met mijn sterkste ploeg. Ik ging er eerst vanuit dat ik toch niet kon winnen totdat ik de leeftijden van Mira in het oog kreeg en het daarmee gepaard gaande fitheidsverlies.

Door deze verandering heb ik dan ook een belangrijke vrB wedstrijd verloren, en had ik het geweten had ik alles laten staan zoals vooraf gepland.

uw plannen wijzigen dan nooit ofzo?

Als ik met mijn uitspraak Mira heb benadeeld dan geef ik mijn oprechte excuses, want dat was niet de bedoeling.

Ik kan veel verdragen maar niet dat men mij een leugenaar noemt.

Proficiat trouwens met de overwinning, en het B-team stond erop net zoals ik zei.
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Na nog 2 transfers afgerond te hebben een verdiende 2-1 nederlaag. Hopelijk is de TS weer op peil volgende week.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Shonk

Post by Shonk »

Dilibangeda wrote:1-0 winst tegen Chemistry en donderdag een heel listige uitverplaatsing op K. Fl. Dorne
Gistere een 4-3 nederlaag geleden bij Mathew Jonson United maar vandaag hersteld door een 1-2 winst bij FC Trnavka. Morgen treden we voor het eerst op in de beker, thuis tegen een onbekende maar toch gevaarlijke ploeg, Diverse Gdynia.

Donderdag idd een belangrijke thuiswedstrijd tegen Alimanzia Cebredas. We zullen de leider alvast een warm onthaal geven en het hem moeilijk proberen te maken om de volle buit bij ons weg te halen.
Image Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Shonk wrote:
Dilibangeda wrote:1-0 winst tegen Chemistry en donderdag een heel listige uitverplaatsing op K. Fl. Dorne
Gistere een 4-3 nederlaag geleden bij Mathew Jonson United maar vandaag hersteld door een 1-2 winst bij FC Trnavka. Morgen treden we voor het eerst op in de beker, thuis tegen een onbekende maar toch gevaarlijke ploeg, Diverse Gdynia.

Donderdag idd een belangrijke thuiswedstrijd tegen Alimanzia Cebredas. We zullen de leider alvast een warm onthaal geven en het hem moeilijk proberen te maken om de volle buit bij ons weg te halen.
Aaha. Ik had nog niet door dat dat jouw team was. Hoe in hemelsnaam kan jij pas 10e staan?? Ik bekeek vanmorgend ff vluchtig je team en das zeker geen kattenpis! :shock:
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Jappa, 1 ste in C9 :)

Nu daar blijven plakken ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

vandaag een nipt gelijk spel gehaald in de 91e minuut. helaas weer 2 punten weggezakt t.o.v. Guardian.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Shonk

Post by Shonk »

Dilibangeda wrote:
Shonk wrote:

Aaha. Ik had nog niet door dat dat jouw team was. Hoe in hemelsnaam kan jij pas 10e staan?? Ik bekeek vanmorgend ff vluchtig je team en das zeker geen kattenpis! :shock:
Door mijn lagere TS ben ik al wat kostbare punten verloren, maar nu hij weer volledig op peil is zal ik zeker stijgen in de liga als de blessures alvast achterwegen blijven. Heb ook jouw team bekeken en denk toch dat dat net iets sterker is dan het mijne. Ik beschouw jou dan ook als ÉÉN van de titelkandidaten.
Image Image
Prince88

Post by Prince88 »

Goed bezig Purple! Deze plek staat je goed :wink:

Zelf vanochend met een vermoeid elftal de winst kunnen opstrijken. Op het veld van tiramitsu team werd het 0-1 in mijn voordeel. Linieratings van 134-136, het was dus close. Door deze overwinning 3 plaatsten kunnen stijgen, naar plek 7. :)

Donderdag en vrijdag twee zware pillen; donderdag tegen nr 1 ciini furiosi en vrijdag tegen het sterke benne3800. Ik zal beide wedstrijden niet op volle sterkte kunnen spelen ivm uefa cup, dus het zal een 0/6 worden. Op meer hopen zal een illusie zijn...
Prince88, proud manager of Fresh
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Het valt voorlopig wat tegen. De titel kan nog, maar degradatie ook. Misschien moeten we maar voor dat laatste opteren. :oops:
real

Post by real »

gisteren 2-1 gewonnen van Foppa Killers Team en zo blijven we goed meedraaien aan de top in C.7 we staan nu op een derde plaats :wink: vannacht mogen we spelen tegen the president die een zeer goed team heeft en die staat slechts op de 14de plaats het spijtige is dat hij sukkelt met enorm zwakke fitheden van zn A team en zn B team hun moraal trekt ook op niet veel .. maar we spelen op verplaatsing dus een punt moeten we zeker hebben al hopen we toch lichtjes op de overwinning :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
jokke

Post by jokke »

real wrote:gisteren 2-1 gewonnen van Foppa Killers Team en zo blijven we goed meedraaien aan de top in C.7 we staan nu op een derde plaats :wink: vannacht mogen we spelen tegen the president die een zeer goed team heeft en die staat slechts op de 14de plaats het spijtige is dat hij sukkelt met enorm zwakke fitheden van zn A team en zn B team hun moraal trekt ook op niet veel .. maar we spelen op verplaatsing dus een punt moeten we zeker hebben al hopen we toch lichtjes op de overwinning :wink:
De beker primeert alleszins niet voor je :D . Volgens mij had je mij kunnen kloppen, wegens mijn lage Ts. En ik mijn A team maar opofferen om zeker een overwinning binnen te halen :D
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Dark Tiger wrote:Het valt voorlopig wat tegen. De titel kan nog, maar degradatie ook. Misschien moeten we maar voor dat laatste opteren. :oops:
Je presteert idd ondermaats. Ik had je in de top 4 berekent; war nog altijd kan ofcourse.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Prince88 wrote:Ik zal beide wedstrijden niet op volle sterkte kunnen spelen ivm uefa cup, dus het zal een 0/6 worden. Op meer hopen zal een illusie zijn...

Dat probleem heb ik ook, wel willen presteren in de competitie, maar ook willen winnen in de UEFA.

Een sportieve wedstrijd morgenavond. Iedereen van de club is klaar voor de belangrijke wedstrijd om jouw te mogen ontvangen in ons stadion.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
real

Post by real »

jokke wrote:
real wrote:gisteren 2-1 gewonnen van Foppa Killers Team en zo blijven we goed meedraaien aan de top in C.7 we staan nu op een derde plaats :wink: vannacht mogen we spelen tegen the president die een zeer goed team heeft en die staat slechts op de 14de plaats het spijtige is dat hij sukkelt met enorm zwakke fitheden van zn A team en zn B team hun moraal trekt ook op niet veel .. maar we spelen op verplaatsing dus een punt moeten we zeker hebben al hopen we toch lichtjes op de overwinning :wink:
De beker primeert alleszins niet voor je :D . Volgens mij had je mij kunnen kloppen, wegens mijn lage Ts. En ik mijn A team maar opofferen om zeker een overwinning binnen te halen :D
neen de beker interseert me eiglijk totaal niet en met mn A team had ik zkr ook niet kunnen winnen want 140 ratings op een woensdag haal ik gewoon weg niet :P ik weet dat de beker je interseert ale da denk ik toch aangezien je niet voor promotie gaat in B.3 dusja heb ik maar mn B/C team opgesteld omdak toch wist dat je niet te kloppen was :wink: ale nog veel succes he in de beker en probeert hem maar te winnen he vandejaar :!:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Shonk

Post by Shonk »

Dark Tiger wrote:Het valt voorlopig wat tegen. De titel kan nog, maar degradatie ook. Misschien moeten we maar voor dat laatste opteren. :oops:
Ik denk niet dat je direct moet gaan opteren voor een degradatieplek. Eens jouw team op snelheid komt zal het zich zeker bovenaan nestelen. Ik denk dat het een spannend seizoen wordt voor de titel en wie degradeert. Ik ga alvast terug voor een plek in de top 5 dit seizoen en natuurlijk een mooie bekerronde. Daar hebben we alvast de 3de ronde bereikt.
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”