Ach kom jongen, de volgende match heb ik B-ploeg het plein opgestuurd, de match daarna niet , dat was toch een onbegonnen zaak (zeker met de gebeurde transfer) dus maakte bitter weinig uit met welke ploeg ik daar speelde en ik wilde de moralen hoog houden.bbflood1 wrote:Deze bijvoorbeeld!Na de eerste wedstrijd!racingboj wrote:Eerste match verloren met 1-0.
Ik haalde op verplaatsing linierating van 136 met 90% TS, een mooie prestatie.
Redelijk onverdiend verloren als ik de prestaties van de spelers vergelijk.
Het thuisvoordeel van hem en een late rode kaart doen me de das om, jammer.
Dit was de enige match waar ik deze week voor ging, de rest ga ik laten schieten en me toeleggen op VrB deze week.
Enkel vrijdag heb ik mijn ploeg nog veranderd omdat ik mijzelf een kans gaf met mijn sterkste ploeg. Ik ging er eerst vanuit dat ik toch niet kon winnen totdat ik de leeftijden van Mira in het oog kreeg en het daarmee gepaard gaande fitheidsverlies.
Door deze verandering heb ik dan ook een belangrijke vrB wedstrijd verloren, en had ik het geweten had ik alles laten staan zoals vooraf gepland.
uw plannen wijzigen dan nooit ofzo?
Als ik met mijn uitspraak Mira heb benadeeld dan geef ik mijn oprechte excuses, want dat was niet de bedoeling.
Ik kan veel verdragen maar niet dat men mij een leugenaar noemt.
Proficiat trouwens met de overwinning, en het B-team stond erop net zoals ik zei.