Moderator: Moderator
Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uitpurple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY!137 ratings bij een agressie van 70%
Ben ik tevreden mee
... Morgen op AS Bari. Ik zal moeten winnen wil ik blijven meedraaien met de top 3
Ik heb het toch altijd lastig tegen uDen Uier wrote:Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uitpurple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY!137 ratings bij een agressie van 70%
Ben ik tevreden mee
... Morgen op AS Bari. Ik zal moeten winnen wil ik blijven meedraaien met de top 3
pfff het blijft tegenslag regenen !
Das just en daar heb ik niets op aan te merken. Maar toch mis ik achteraan mijn beste man en dat weegt een beetje door op de rating. Nu net valt ook nog eens mijn A rf uit... Maar ik ga voor de punt alhoewel ik zal verliezen. Als ik verlies bezie ik deze punten gegeven aan een goede doelpurple_white wrote:Ik heb het toch altijd lastig tegen uDen Uier wrote:Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uitpurple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY!137 ratings bij een agressie van 70%
Ben ik tevreden mee
pfff het blijft tegenslag regenen !
Jij mag nog wat tegenslag kennen
Uw vervangers zijn zeker niet slecht. En het blijft op u veld...
Het San Nicola stadion zal weer stampvol zitten!