Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

purple_white
Member of the Soccer Project Association

Post by purple_white »

1-0 Winst tegen FC SY! :) 137 ratings bij een agressie van 70% :) Ben ik tevreden mee :)... Morgen op AS Bari. Ik zal moeten winnen wil ik blijven meedraaien met de top 3 :(
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

purple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY! :) 137 ratings bij een agressie van 70% :) Ben ik tevreden mee :)... Morgen op AS Bari. Ik zal moeten winnen wil ik blijven meedraaien met de top 3 :(
Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uit :( pfff het blijft tegenslag regenen !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
purple_white

Post by purple_white »

Den Uier wrote:
purple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY! :) 137 ratings bij een agressie van 70% :) Ben ik tevreden mee :)... Morgen op AS Bari. Ik zal moeten winnen wil ik blijven meedraaien met de top 3 :(
Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uit :( pfff het blijft tegenslag regenen !
Ik heb het toch altijd lastig tegen u :wink: Jij mag nog wat tegenslag kennen :) Uw vervangers zijn zeker niet slecht. En het blijft op u veld... :wink: Het San Nicola stadion zal weer stampvol zitten! :mrgreen:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

3-2 winst tegen FC Royal. Nipt, want maar 1% beter, dus een 3-3 had ook gekund. Rienaldos laat punten liggen, dus we doen haasje-over en staan weer eerste. Leuk moment voor Celtic 85. Komt daarbij dat onze LF 3x scoorde en daarmee momenteel op kop staat bij de topschutters. Werkelijk een geslaagde ochtend. 8)
Momenteel in C.7
Celtic 85
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Het zat niet mee.. de A CF viel tijdens de wedstrijd geblesseerd uit. Z'n vervanger (B CF) pakte 2x geel = rood, zodat ik morgen m'n C CF moet opstellen met een BP van 55.. Belooft wat :(

Tevens de wedstrijd (terecht) verloren.
Last edited by Avado on Mon Nov 05, 2007 11:06 am, edited 1 time in total.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Den Uier

Post by Den Uier »

purple_white wrote:
Den Uier wrote:
Ik heb het toch altijd lastig tegen u :wink: Jij mag nog wat tegenslag kennen :) Uw vervangers zijn zeker niet slecht. En het blijft op u veld... :wink: Het San Nicola stadion zal weer stampvol zitten! :mrgreen:
Das just en daar heb ik niets op aan te merken. Maar toch mis ik achteraan mijn beste man en dat weegt een beetje door op de rating. Nu net valt ook nog eens mijn A rf uit... Maar ik ga voor de punt alhoewel ik zal verliezen. Als ik verlies bezie ik deze punten gegeven aan een goede doel :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Prince88

Post by Prince88 »

Vanochtend op het veld van Strakapud een gelijkspel afgedwongen. Beiden 100% agressie, beiden 137 aan ratings. Het thuisvoordeel heeft hem er doorheen gebracht. Tevens had ik met het hele elftal dat speelde zondag al een match gespeeld, dus iedereen had al +- 97% fitheid... Belooft wat voor de terugronde in ieder geval :)

Morgen tegen FC Hornet die er af en toe flinke ratings tegen aanknalt, maar onregelmatig presteert. M'n spelers zijn nu al helemaal moe :P , verder alleen een C-RM beschikbaar als RM. Heeft echter maar een prestatie van 60 en een agressie van in de 90% (slechte jeugdspeler), dus speel morgen met een B-LM op RM, waardoor ik in ieder geval 40% agressiever kan spelen, dan met die C-RM. Speel gelukkig thuis. Ik zie wel wat het wordt morgen.
Prince88, proud manager of Fresh
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

8 puntjes los van de nr 3.Ziet er goed uit hier in de C5.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Shonk

Post by Shonk »

3-4 Verlies thuis tegen Fingers. De manager en trainer gaan het over een andere boord gooien en een aantal spelers rust geven om zo onze jeugdige spelers reeds ervaring te laten opdoen.
Image Image
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Terecht 1-1 gelijkspel tegen bruges, vannacht moet er gewonnen worden of er dreigen ontslagen ( hahaha) efeks de druk opvoeren. Toch gaan we zeker winnen vannacht en blijven we in de running om naar B te gaan.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
el stino

Post by el stino »

geen gelijkspel tussen Celtic en el stino. ik eis een herkansing :D

een mooie maandagmorgen wedstrijd met een enthousiast thuispubliek dat hun ploeg erdoor heeft gehaald. :wink: een 3-0 nog kunnen ophalen tot 3-2, maar de gelijkmaker bleef uit...
jammer want we hadden een goeie zaak kunnen doen, maar er komen nog mogelijkheden genoeg tijdens de terugronde om te klimmen in het klassement :)

het blijft voorlopig allemaal dicht bij elkaar liggen met Celtic op een mooie eerste plaats :)

morgen wordt het uitrusten voor het A-team (we spelen tegen het fc-team) en gaan dus rustig uitkijken wat er gaat gebeuren in de andere wedstrijden
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

3-2 winst tegen Mathew Jonson United en daarmee nog op de eerste plaats. De eerste 3 ploegen in de rangschikking zullen strijden om de titel.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

morgen tegen nummer 12, het zal lastig worden daar ik 3 belangrijke spelers mis door schorsing en 2 spelers moraal problemen hebben.

Pffffffffffff
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Dilibangeda wrote:3-2 winst tegen Mathew Jonson United en daarmee nog op de eerste plaats. De eerste 3 ploegen in de rangschikking zullen strijden om de titel.
Ik weet nog niet, misschien zetten we alles op de beker. Ik wil zeker niet als 2de stijgen. Titel op 3de. :P
T-man

Post by T-man »

Weeral niet verloren (nu al 10 matchen): 2-1 gew :D
Staan nog steeds middenin op plaats 7 op slechts 5p van de leider :wink:
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”