Divisie C
Moderator: Moderator
-
purple_white
- Member of the Soccer Project Association
-
Den Uier
Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uitpurple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY!137 ratings bij een agressie van 70%
Ben ik tevreden mee
... Morgen op AS Bari. Ik zal moeten winnen wil ik blijven meedraaien met de top 3
-
purple_white
Ik heb het toch altijd lastig tegen uDen Uier wrote:Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uitpurple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY!137 ratings bij een agressie van 70%
Ben ik tevreden mee
... Morgen op AS Bari. Ik zal moeten winnen wil ik blijven meedraaien met de top 3
pfff het blijft tegenslag regenen !
3-2 winst tegen FC Royal. Nipt, want maar 1% beter, dus een 3-3 had ook gekund. Rienaldos laat punten liggen, dus we doen haasje-over en staan weer eerste. Leuk moment voor Celtic 85. Komt daarbij dat onze LF 3x scoorde en daarmee momenteel op kop staat bij de topschutters. Werkelijk een geslaagde ochtend. 
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Het zat niet mee.. de A CF viel tijdens de wedstrijd geblesseerd uit. Z'n vervanger (B CF) pakte 2x geel = rood, zodat ik morgen m'n C CF moet opstellen met een BP van 55.. Belooft wat 
Tevens de wedstrijd (terecht) verloren.
Tevens de wedstrijd (terecht) verloren.
Last edited by Avado on Mon Nov 05, 2007 11:06 am, edited 1 time in total.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
Den Uier
Das just en daar heb ik niets op aan te merken. Maar toch mis ik achteraan mijn beste man en dat weegt een beetje door op de rating. Nu net valt ook nog eens mijn A rf uit... Maar ik ga voor de punt alhoewel ik zal verliezen. Als ik verlies bezie ik deze punten gegeven aan een goede doelpurple_white wrote:Ik heb het toch altijd lastig tegen uDen Uier wrote:Je zult niet teveel problemen ondervinden want vandaag valt er alweer een A-speler uitpurple_white wrote:1-0 Winst tegen FC SY!137 ratings bij een agressie van 70%
Ben ik tevreden mee
pfff het blijft tegenslag regenen !
Jij mag nog wat tegenslag kennen
Uw vervangers zijn zeker niet slecht. En het blijft op u veld...
Het San Nicola stadion zal weer stampvol zitten!
-
Prince88
Vanochtend op het veld van Strakapud een gelijkspel afgedwongen. Beiden 100% agressie, beiden 137 aan ratings. Het thuisvoordeel heeft hem er doorheen gebracht. Tevens had ik met het hele elftal dat speelde zondag al een match gespeeld, dus iedereen had al +- 97% fitheid... Belooft wat voor de terugronde in ieder geval
Morgen tegen FC Hornet die er af en toe flinke ratings tegen aanknalt, maar onregelmatig presteert. M'n spelers zijn nu al helemaal moe
, verder alleen een C-RM beschikbaar als RM. Heeft echter maar een prestatie van 60 en een agressie van in de 90% (slechte jeugdspeler), dus speel morgen met een B-LM op RM, waardoor ik in ieder geval 40% agressiever kan spelen, dan met die C-RM. Speel gelukkig thuis. Ik zie wel wat het wordt morgen.
Morgen tegen FC Hornet die er af en toe flinke ratings tegen aanknalt, maar onregelmatig presteert. M'n spelers zijn nu al helemaal moe
Prince88, proud manager of Fresh
-
rienaldo14
- Team Board Member
Terecht 1-1 gelijkspel tegen bruges, vannacht moet er gewonnen worden of er dreigen ontslagen ( hahaha) efeks de druk opvoeren. Toch gaan we zeker winnen vannacht en blijven we in de running om naar B te gaan.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
-
el stino
geen gelijkspel tussen Celtic en el stino. ik eis een herkansing
een mooie maandagmorgen wedstrijd met een enthousiast thuispubliek dat hun ploeg erdoor heeft gehaald.
een 3-0 nog kunnen ophalen tot 3-2, maar de gelijkmaker bleef uit...
jammer want we hadden een goeie zaak kunnen doen, maar er komen nog mogelijkheden genoeg tijdens de terugronde om te klimmen in het klassement
het blijft voorlopig allemaal dicht bij elkaar liggen met Celtic op een mooie eerste plaats
morgen wordt het uitrusten voor het A-team (we spelen tegen het fc-team) en gaan dus rustig uitkijken wat er gaat gebeuren in de andere wedstrijden
een mooie maandagmorgen wedstrijd met een enthousiast thuispubliek dat hun ploeg erdoor heeft gehaald.
jammer want we hadden een goeie zaak kunnen doen, maar er komen nog mogelijkheden genoeg tijdens de terugronde om te klimmen in het klassement
het blijft voorlopig allemaal dicht bij elkaar liggen met Celtic op een mooie eerste plaats
morgen wordt het uitrusten voor het A-team (we spelen tegen het fc-team) en gaan dus rustig uitkijken wat er gaat gebeuren in de andere wedstrijden
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Dilibangeda
-
installatietechnicus
-
Dark Tiger
- Team President