Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

Hahaha

Thuis speel ik 2x gelijk en uit tegen een veel sterker team win ik 0-1 :o
Gaat nog een plezante competitie worden. En volgens mij is dat thuisvoordeel naar de haaien. Maar ja de eerste 3 punten zijn binnen.
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
JaPpEzZz
Team President

Post by JaPpEzZz »

Nee hoor, want ik ben uit verloren tegen een team die minder sterk is dan de mijne :roll:
ImageImage
Image
keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

Bij mij gaat alles perfect :D
Volgende ronde in de beker, vandaag weer gewonnen met 1 - 4 en zo zetten we onze 6/6 verder naar een mooie en verdiende 9/9!!
Alleen zit ik wel wat met fitheids problemen :roll: (beker is wel mooi maar ik ga nog beslissen of ik verder wil gaan of niet)
Zo morgen tegen een FC Team (enigste in mijn reeks :P ) en hopelijk een 12/12
Image
Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

Na 66 overwinningen op rij in de competitie is het vandaag dan toch gebeurt: Metalheads United verloor met 3-2 van stvv4ever. Een nederlaag werd op de eerste speeldag van deze competitie al verwacht maar er werd toen gewonnen. Vandaag winnen was een klein mirakel geweest, zijn team was gewoon beter en mijn teamspirit is om bij te huilen. Voorlopig doen we niet te veel transfers meer, en tegen het einde van het seizoen bekijken we wel op welke plaatsen er nog versterking moet komen, of personen moeten afvloeien.
Manager van Metalheads United
el stino

Post by el stino »

de topper nipt verloren met 3-2. onze defensie en aanval waren optimaal, de slag om het middenveld is helaas verloren.
ik kan er best mee leven, want de tegenstander zal zeker tot de kanshebbers behoren om te promoveren.
we staan nu 5e met 6/6 samen met nog 4 andere teams:

1 Olympic Banaan 9
2 Dimi United 9
3 Gondor FC 7
4 CarlosTeam 6
5 Royal FC 6
6 Dirty dancing 6
7 FC Suceava 6
8 FC L&M 6
9 F.C. Gleuf 4

morgen kunnen we wel een uitstekende zaak doen door onze westrijd te winnen. want n°4 speelt tegen n°7 en n°6 tegen n°8. ook de 2e leiders moeten het tegen elkaar opnemen. :)
worden wij de winnaar van de 4e speeldag?

in de finale van een VrB werd ook nipt verloren met 0-1 van een D-team dat 1e staat.

straks volgt een andere VrB waarbij we strijden om 200.000€ :twisted:
tegen D'er dat 15e staat. hopelijk rijven we dat aardige bedrag binnen :?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
mysticalguard

Post by mysticalguard »

wie wil er met mij van reeks wisselen? (^^)
ImageImage
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
el stino

Post by el stino »

200.000€ binnen gehaald door een prachtige 2-3 overwinning tegen een D'er. ondanks dat we met onze b-ploeg speelde, mogen we best tevreden zijn. mooie opsteker voor vandaag en de extra centjes + het bekertje zijn altijd welkom :)

morgen spelen we een andere finale voor 90.000€ tegen een E'er (kameelken). we zijn er klaar voor 8)
Furax

Post by Furax »

We zitten aan 6/9 en staan 4de, morgen tegen de nummer 15.

Die vooropgestelde 7/12 zal dus wss 9/12 worden :)
Alias 'Sara de Vooze'
crazy hairs
Team Manager

Post by crazy hairs »

1-2 gewonnen
9 op 9
en in de beker tegen een F'er
alles in orde dus :D
JaPpEzZz
Team President

Post by JaPpEzZz »

Pfff, kben er nog altijd niet goed van dat ik verloren ben, als ik niet wil degraderen moest ik deze wedstrijd toch wel winnen, want er zitten veel kleppers in m'n divisie... De makkelijkste heb ik nu al bijna allemaal gehad, en ik heb maar 6/9 gehaald :( Maarja, SP is zo onvoorstelbaar :wink: Ik zie wel :wink:
ImageImage
Image
el stino

Post by el stino »

JaPpEzZz wrote:Pfff, kben er nog altijd niet goed van dat ik verloren ben, als ik niet wil degraderen moest ik deze wedstrijd toch wel winnen, want er zitten veel kleppers in m'n divisie... De makkelijkste heb ik nu al bijna allemaal gehad, en ik heb maar 6/9 gehaald :( Maarja, SP is zo onvoorstelbaar :wink: Ik zie wel :wink:
probeer anders tegen de betere gewoon alles toe te gooien en proberen een gelijkspel te halen. op het einde van de rit kan dit mssn doorslaggevend zijn :wink:
d-mon
Team Board Member

Post by d-mon »

mysticalguard wrote:wie wil er met mij van reeks wisselen? (^^)
ik wel.. en jij?
JaPpEzZz
Team President

Post by JaPpEzZz »

el stino wrote:
JaPpEzZz wrote:Pfff, kben er nog altijd niet goed van dat ik verloren ben, als ik niet wil degraderen moest ik deze wedstrijd toch wel winnen, want er zitten veel kleppers in m'n divisie... De makkelijkste heb ik nu al bijna allemaal gehad, en ik heb maar 6/9 gehaald :( Maarja, SP is zo onvoorstelbaar :wink: Ik zie wel :wink:
probeer anders tegen de betere gewoon alles toe te gooien en proberen een gelijkspel te halen. op het einde van de rit kan dit mssn doorslaggevend zijn :wink:
Hmm, ik ga zo graag voor de winst e :D Vorig seizoen was ik 10de geëindigd dusja :wink: Maar ik zal tot aan de winterstop blijven spelen zoals nu, en als ik dan op bvb. de 5de plaats sta, dan blijf ik aanvallend spelen, maar als ik in de degradatiezone staat zal ik inderdaad tegen de kleppers irritant (zéér verdedigend) voetbal spelen :wink:
ImageImage
Image
mysticalguard

Post by mysticalguard »

Kan er iemand zien wat ik om 14u gedaan heb? en ook met name de fitheid en moraal van Copa... ik wil die titi zo snel ma zo fit mogelijk in men A-ploeg krijgen
ImageImage
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
el stino

Post by el stino »

mysticalguard wrote:Kan er iemand zien wat ik om 14u gedaan heb? en ook met name de fitheid en moraal van Copa... ik wil die titi zo snel ma zo fit mogelijk in men A-ploeg krijgen
1-6 winst
Copa scoort 3x, prestatie 43, moraal 50%
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”