Thuis speel ik 2x gelijk en uit tegen een veel sterker team win ik 0-1

Gaat nog een plezante competitie worden. En volgens mij is dat thuisvoordeel naar de haaien. Maar ja de eerste 3 punten zijn binnen.
Moderator: Moderator
probeer anders tegen de betere gewoon alles toe te gooien en proberen een gelijkspel te halen. op het einde van de rit kan dit mssn doorslaggevend zijnJaPpEzZz wrote:Pfff, kben er nog altijd niet goed van dat ik verloren ben, als ik niet wil degraderen moest ik deze wedstrijd toch wel winnen, want er zitten veel kleppers in m'n divisie... De makkelijkste heb ik nu al bijna allemaal gehad, en ik heb maar 6/9 gehaaldMaarja, SP is zo onvoorstelbaar
Ik zie wel
Hmm, ik ga zo graag voor de winst eel stino wrote:probeer anders tegen de betere gewoon alles toe te gooien en proberen een gelijkspel te halen. op het einde van de rit kan dit mssn doorslaggevend zijnJaPpEzZz wrote:Pfff, kben er nog altijd niet goed van dat ik verloren ben, als ik niet wil degraderen moest ik deze wedstrijd toch wel winnen, want er zitten veel kleppers in m'n divisie... De makkelijkste heb ik nu al bijna allemaal gehad, en ik heb maar 6/9 gehaaldMaarja, SP is zo onvoorstelbaar
Ik zie wel