Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Maarten123
Team President

Post by Maarten123 »

Ik wou een jeugdspeler, een LF...ik kreeg een jeugdspeler, een LF 8)
Ik heb de jeugdcoördinator helemaal onder controle :wink:
Manager van Metalheads United
lexazz
Member of the Soccer Project Association

Post by lexazz »

uit de beker geknikkert door fb2004 (6-2), maar ik doe de competitie dit seizoen een stuk beter dan vorig seizoen(vechtend tegen degradatie). Ik sta nu op een riante 5e plaats met nog veel potentie. De verdediging heeft zat wissels en het ziet er steeds beter uit
Wageningen Killers
Team Manager

Post by Wageningen Killers »

Maarten123 wrote:Ik wou een jeugdspeler, een LF...ik kreeg een jeugdspeler, een LF 8)
Ik heb de jeugdcoördinator helemaal onder controle :wink:
Doe je goed ;)

Ik heb vandaag weer een jeugdRB gekregen, dat is alweer de 2e, maar daar ben ik op zich wel blij mij. Ik ben trouwens winterkampioen in E.1 :)

Bekerwedstrijd op vrijdag is trouwens top want dan kan ik gewoon met m'n beste team spelen.
el stino

Post by el stino »

in de JVD beker 5 hebben we de poules overleeft met glans (15/18) als we onze volgende wedstrijd ook winnen tegen de 'the hopping kangeroos halen we minstens 100.000€ binnen :)

in de WinOrLose2 van JaPpEzZz zijn we ook een ronde verder geraakt. een mooi 5-1 winst tegen LensDreamTeam :P wrs niet tegen zijn beste team, maar vind het wel mooi :)
volgende kandidaat is een F'er, dus dat moet zeker te doen zijn om ons te kunnen plaatsten voor de halve finales 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
riquelme
Assistant Coach

Post by riquelme »

Mijn 1e seizoen in E en ik sta al 2e met de 3e 4 punten 8er mij :roll:
kvk dries

Post by kvk dries »

in de spuefa tegen g'er die 1e staat
we onderschatten hem niet maar hopen toch op een doelsaldo van 2 minstens
jassie

Post by jassie »

kvk dries wrote:in de spuefa tegen g'er die 1e staat
we onderschatten hem niet maar hopen toch op een doelsaldo van 2 minstens
ge verslaat em wel waarshijnlijk :wink: ze dries... :lol:
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
el stino

Post by el stino »

in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer :cry:

in de WinOrLose2 beker zitten we wel in de halve finale :P
we mogen uit tegen fc italia (1e in C.9) dat wordt een klapper van een wedstrijd :P
lacrimas

Post by lacrimas »

el stino wrote:in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer :cry:

we mogen uit tegen fc italia (1e in C.9) dat wordt een klapper van een wedstrijd :P
ik zit in de andere halve finale tegen zwevegem sport :D
Manager Of Lacrimosa
el stino

Post by el stino »

lacrimas wrote:
el stino wrote:in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer :cry:

ik vrees dat ik toch niet in de finale tegen u kan uitkomen :)
ik heb LensDreamTeam wel kunnen uitschakelen, maar of ik dat met fc italia ook kan :?:

we zullen proberen, als hij gewoon meedoet aan dit tournooi om zijn C of D-elftal op moraal te houden, maak ik een kans. anders zullen we al strijdend ten onder gaan :lol:

veel succes :wink:
lacrimas

Post by lacrimas »

el stino wrote:
lacrimas wrote:

ik heb LensDreamTeam wel kunnen uitschakelen, maar of ik dat met fc italia ook kan :?:

we zullen proberen, als hij gewoon meedoet aan dit tournooi om zijn C of D-elftal op moraal te houden, maak ik een kans. anders zullen we al strijdend ten onder gaan :lol:

kga denkek ook niet in de finale geraken hoor ;), hij speelt blijkbaar VrB's met de helft van z'n A team, ik speel sowieso maar met B team ;) ma is niet zo erg, we strijken in ieder geval al 20.000€ op :wink:
en u ook, veel succus ;)
Manager Of Lacrimosa
el stino

Post by el stino »

lacrimas wrote:
el stino wrote:
lacrimas wrote: ik zit in de andere halve finale tegen zwevegem sport :D

kga denkek ook niet in de finale geraken hoor ;), hij speelt blijkbaar VrB's met de helft van z'n A team, ik speel sowieso maar met B team ;) ma is niet zo erg, we strijken in ieder geval al 20.000€ op :wink:
en u ook, veel succus ;)
voglens mij kunt ge wel de finale halen hoor :wink:
de aanval van uw tegenstander trekt op niks :lol:
Benjamin

Post by Benjamin »

Mn A-team is dit weekend uitgerust, klaar voor een leuke week met goeie pot voetbal. :D
FC Laguna > Trying to manage it !
el stino

Post by el stino »

iedereen klaar voor de terugronde?

ik heb men beslissing gemaakt:
we gaan volop voor de titel. lukt het toch niet, dan laten we ons uitzakken en worden we volgend seizoen kampioen :)

men veld is ineens naar 75% gegaan :? en ik speel morgen een mathc thuis. heb direct een nieuw veld aangelegd, maar het is te hopen dat ik nu geen forfait moet geven. (bovendien is het match tegen de laatste dus dat zou het nog onnozeler maken :lol: )
Den Uier

Post by Den Uier »

el stino wrote:iedereen klaar voor de terugronde?

ik heb men beslissing gemaakt:
we gaan volop voor de titel. lukt het toch niet, dan laten we ons uitzakken en worden we volgend seizoen kampioen :)

men veld is ineens naar 75% gegaan :? en ik speel morgen een mathc thuis. heb direct een nieuw veld aangelegd, maar het is te hopen dat ik nu geen forfait moet geven. (bovendien is het match tegen de laatste dus dat zou het nog onnozeler maken :lol: )
Klaar voor de terugronde ben ik wel :D maar als het ook zo goed zal gaan weet ik niet. Heb mijn planning eens bekeken en het zal LOODzwaar worden. We zien wel hoe het afloopt.
Good luck all :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”