uit de beker geknikkert door fb2004 (6-2), maar ik doe de competitie dit seizoen een stuk beter dan vorig seizoen(vechtend tegen degradatie). Ik sta nu op een riante 5e plaats met nog veel potentie. De verdediging heeft zat wissels en het ziet er steeds beter uit
in de JVD beker 5 hebben we de poules overleeft met glans (15/18) als we onze volgende wedstrijd ook winnen tegen de 'the hopping kangeroos halen we minstens 100.000€ binnen
in de WinOrLose2 van JaPpEzZz zijn we ook een ronde verder geraakt. een mooi 5-1 winst tegen LensDreamTeam wrs niet tegen zijn beste team, maar vind het wel mooi
volgende kandidaat is een F'er, dus dat moet zeker te doen zijn om ons te kunnen plaatsten voor de halve finales
in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer
in de WinOrLose2 beker zitten we wel in de halve finale
we mogen uit tegen fc italia (1e in C.9) dat wordt een klapper van een wedstrijd
el stino wrote:in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer
we mogen uit tegen fc italia (1e in C.9) dat wordt een klapper van een wedstrijd
ik zit in de andere halve finale tegen zwevegem sport
el stino wrote:in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer
ik vrees dat ik toch niet in de finale tegen u kan uitkomen
ik heb LensDreamTeam wel kunnen uitschakelen, maar of ik dat met fc italia ook kan
we zullen proberen, als hij gewoon meedoet aan dit tournooi om zijn C of D-elftal op moraal te houden, maak ik een kans. anders zullen we al strijdend ten onder gaan
ik heb LensDreamTeam wel kunnen uitschakelen, maar of ik dat met fc italia ook kan
we zullen proberen, als hij gewoon meedoet aan dit tournooi om zijn C of D-elftal op moraal te houden, maak ik een kans. anders zullen we al strijdend ten onder gaan
veel succes
kga denkek ook niet in de finale geraken hoor , hij speelt blijkbaar VrB's met de helft van z'n A team, ik speel sowieso maar met B team ma is niet zo erg, we strijken in ieder geval al 20.000€ op
en u ook, veel succus
lacrimas wrote:
veel succes
kga denkek ook niet in de finale geraken hoor , hij speelt blijkbaar VrB's met de helft van z'n A team, ik speel sowieso maar met B team ma is niet zo erg, we strijken in ieder geval al 20.000€ op
en u ook, veel succus
voglens mij kunt ge wel de finale halen hoor
de aanval van uw tegenstander trekt op niks
ik heb men beslissing gemaakt:
we gaan volop voor de titel. lukt het toch niet, dan laten we ons uitzakken en worden we volgend seizoen kampioen
men veld is ineens naar 75% gegaan en ik speel morgen een mathc thuis. heb direct een nieuw veld aangelegd, maar het is te hopen dat ik nu geen forfait moet geven. (bovendien is het match tegen de laatste dus dat zou het nog onnozeler maken )
ik heb men beslissing gemaakt:
we gaan volop voor de titel. lukt het toch niet, dan laten we ons uitzakken en worden we volgend seizoen kampioen
men veld is ineens naar 75% gegaan en ik speel morgen een mathc thuis. heb direct een nieuw veld aangelegd, maar het is te hopen dat ik nu geen forfait moet geven. (bovendien is het match tegen de laatste dus dat zou het nog onnozeler maken )
Klaar voor de terugronde ben ik wel maar als het ook zo goed zal gaan weet ik niet. Heb mijn planning eens bekeken en het zal LOODzwaar worden. We zien wel hoe het afloopt.
Good luck all