Ik heb de jeugdcoördinator helemaal onder controle
Divisie E
Moderator: Moderator
-
Maarten123
- Team President
-
Wageningen Killers
- Team Manager
Doe je goedMaarten123 wrote:Ik wou een jeugdspeler, een LF...ik kreeg een jeugdspeler, een LF![]()
Ik heb de jeugdcoördinator helemaal onder controle
Ik heb vandaag weer een jeugdRB gekregen, dat is alweer de 2e, maar daar ben ik op zich wel blij mij. Ik ben trouwens winterkampioen in E.1
Bekerwedstrijd op vrijdag is trouwens top want dan kan ik gewoon met m'n beste team spelen.
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
in de JVD beker 5 hebben we de poules overleeft met glans (15/18) als we onze volgende wedstrijd ook winnen tegen de 'the hopping kangeroos halen we minstens 100.000€ binnen
in de WinOrLose2 van JaPpEzZz zijn we ook een ronde verder geraakt. een mooi 5-1 winst tegen LensDreamTeam
wrs niet tegen zijn beste team, maar vind het wel mooi
volgende kandidaat is een F'er, dus dat moet zeker te doen zijn om ons te kunnen plaatsten voor de halve finales
in de WinOrLose2 van JaPpEzZz zijn we ook een ronde verder geraakt. een mooi 5-1 winst tegen LensDreamTeam
volgende kandidaat is een F'er, dus dat moet zeker te doen zijn om ons te kunnen plaatsten voor de halve finales
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
jassie
ge verslaat em wel waarshijnlijkkvk dries wrote:in de spuefa tegen g'er die 1e staat
we onderschatten hem niet maar hopen toch op een doelsaldo van 2 minstens
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
el stino
in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer
in de WinOrLose2 beker zitten we wel in de halve finale
we mogen uit tegen fc italia (1e in C.9) dat wordt een klapper van een wedstrijd
in de WinOrLose2 beker zitten we wel in de halve finale
we mogen uit tegen fc italia (1e in C.9) dat wordt een klapper van een wedstrijd
-
lacrimas
ik zit in de andere halve finale tegen zwevegem sportel stino wrote:in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer![]()
in de WinOrLose2 beker zitten we wel in de halve finale![]()
Manager Of Lacrimosa
-
el stino
ik vrees dat ik toch niet in de finale tegen u kan uitkomenlacrimas wrote:ik zit in de andere halve finale tegen zwevegem sportel stino wrote:in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer![]()
ik heb LensDreamTeam wel kunnen uitschakelen, maar of ik dat met fc italia ook kan
we zullen proberen, als hij gewoon meedoet aan dit tournooi om zijn C of D-elftal op moraal te houden, maak ik een kans. anders zullen we al strijdend ten onder gaan
veel succes
-
lacrimas
kga denkek ook niet in de finale geraken hoorel stino wrote:ik vrees dat ik toch niet in de finale tegen u kan uitkomenlacrimas wrote:ik zit in de andere halve finale tegen zwevegem sportel stino wrote:in de JVD beker 5 hebben we de halve finales niet gehaald. nipt verlies met 0-1 tegen 'the hopping kangeroos' zijn sterker middenveld haalde de bovenhand op mijn sterkere aanval. jammer![]()
we mogen uit tegen fc italia (1e in C.9) dat wordt een klapper van een wedstrijd![]()
ik heb LensDreamTeam wel kunnen uitschakelen, maar of ik dat met fc italia ook kan![]()
we zullen proberen, als hij gewoon meedoet aan dit tournooi om zijn C of D-elftal op moraal te houden, maak ik een kans. anders zullen we al strijdend ten onder gaan![]()
veel succes
en u ook, veel succus
Manager Of Lacrimosa
-
el stino
voglens mij kunt ge wel de finale halen hoorlacrimas wrote:kga denkek ook niet in de finale geraken hoorel stino wrote:ik vrees dat ik toch niet in de finale tegen u kan uitkomenlacrimas wrote: ik zit in de andere halve finale tegen zwevegem sport![]()
ik heb LensDreamTeam wel kunnen uitschakelen, maar of ik dat met fc italia ook kan![]()
we zullen proberen, als hij gewoon meedoet aan dit tournooi om zijn C of D-elftal op moraal te houden, maak ik een kans. anders zullen we al strijdend ten onder gaan![]()
veel succes, hij speelt blijkbaar VrB's met de helft van z'n A team, ik speel sowieso maar met B team
ma is niet zo erg, we strijken in ieder geval al 20.000€ op
![]()
en u ook, veel succus
de aanval van uw tegenstander trekt op niks
-
el stino
iedereen klaar voor de terugronde?
ik heb men beslissing gemaakt:
we gaan volop voor de titel. lukt het toch niet, dan laten we ons uitzakken en worden we volgend seizoen kampioen
men veld is ineens naar 75% gegaan
en ik speel morgen een mathc thuis. heb direct een nieuw veld aangelegd, maar het is te hopen dat ik nu geen forfait moet geven. (bovendien is het match tegen de laatste dus dat zou het nog onnozeler maken
)
we gaan volop voor de titel. lukt het toch niet, dan laten we ons uitzakken en worden we volgend seizoen kampioen
men veld is ineens naar 75% gegaan
-
Den Uier
Klaar voor de terugronde ben ik welel stino wrote:iedereen klaar voor de terugronde?
we gaan volop voor de titel. lukt het toch niet, dan laten we ons uitzakken en worden we volgend seizoen kampioen![]()
men veld is ineens naar 75% gegaanen ik speel morgen een mathc thuis. heb direct een nieuw veld aangelegd, maar het is te hopen dat ik nu geen forfait moet geven. (bovendien is het match tegen de laatste dus dat zou het nog onnozeler maken
)
Good luck all