Tuurlijk, je tegenstander neemt max. 15% van de toeschouwers voior zijn rekening, dus t hadden er een stuk of 16700 kunnen zijntomv wrote:Kan je meer tickets verkopen dan dat je fanbasis hebt? Ik heb vandaag 16000 tickets verkocht voor de wedstrijd terwijl men fanbasis maar 14609 is.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
- 
				jona
- Member of the Soccer Project Association
Teamnaam   :Heracles 
Laatste winnaar Forum-cup
Ah bon zojona wrote:Tuurlijk, je tegenstander neemt max. 15% van de toeschouwers voior zijn rekening, dus t hadden er een stuk of 16700 kunnen zijntomv wrote:Kan je meer tickets verkopen dan dat je fanbasis hebt? Ik heb vandaag 16000 tickets verkocht voor de wedstrijd terwijl men fanbasis maar 14609 is.
Thx
Manager: Tom Verkest
Club: Sv Kortrijk
						Club: Sv Kortrijk
- 
				jona
**Kuch** zo lang over nafedacht en dan zoiets vergeten...hannibal wrote:Alleen het veld van de thuisspelende ploeg speelt een rol. Is hun veld niet goed genoeg hebben ze forfait aan hun beentje.jona wrote:WAt gebeurt als beied team geen fatsoenlijk veld hebben?
Teamnaam   :Heracles 
- 
				installatietechnicus
De kwaliteit wordt ook bepaald op het type jeugdcentrumterry wrote:Alleen de duur verschilt, de kwaliteit wordt bepaald door je jeugdcoördinator.Gilles111 wrote:Is het hoe beter het jeugcentrum, hoe beter de speler ? Of verschilt alleen de duur ?
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
						Niet waar, alleen de duur.installatietechnicus wrote:De kwaliteit wordt ook bepaald op het type jeugdcentrumterry wrote:Alleen de duur verschilt, de kwaliteit wordt bepaald door je jeugdcoördinator.Gilles111 wrote:Is het hoe beter het jeugcentrum, hoe beter de speler ? Of verschilt alleen de duur ?
Geloof mij, ik heb in mijn ultramodern centrum al serieus wat brol gehad.
I love it when a plan comes together.

Dat is een vaak voorgenomen misvatting.installatietechnicus wrote:De kwaliteit wordt ook bepaald op het type jeugdcentrumterry wrote:Alleen de duur verschilt, de kwaliteit wordt bepaald door je jeugdcoördinator.Gilles111 wrote:Is het hoe beter het jeugcentrum, hoe beter de speler ? Of verschilt alleen de duur ?
- 
				Jeffrey S.
- Team Board Member
Ik heb een vraag!
Stel je hebt een paar spelers te koop staan maar niemand heeft er op geboden en dan krijg je zon melding van jaa dit is de laatste dag anders gat hij automatisch naar de hoogste bieder?? maar niemand heeft geboden!
Blijft hij dan bij mijn team of vertrekt hij voor niets naar iemand anders?

Stel je hebt een paar spelers te koop staan maar niemand heeft er op geboden en dan krijg je zon melding van jaa dit is de laatste dag anders gat hij automatisch naar de hoogste bieder?? maar niemand heeft geboden!
- 
				Maxime
Hij blijft bij je teamJeffrey S. wrote:Ik heb een vraag!
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
						Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
- 
				Jeffrey S.
- Team Board Member
Oke. bedanktMaxime wrote:Hij blijft bij je teamJeffrey S. wrote:Ik heb een vraag!
- 
				yockr
En de speler zal nog extra moraal verliezen.Maxime wrote:Hij blijft bij je teamJeffrey S. wrote:Ik heb een vraag!
mag je een competitiewedstrijd verkopen?
Ik ben mathematisch kampioen en als morgen het tweede team in een topper zou verliezen kan ik beslissen wie er mee promoveert, mag ik die match verkopen in ruil voor een bod op één van mijn spelers? (Ik ben geen cheater ofzo, maar het zou wel leuk zijn voor mij om zo'n deal te kunnen sluiten...)

Ik ben mathematisch kampioen en als morgen het tweede team in een topper zou verliezen kan ik beslissen wie er mee promoveert, mag ik die match verkopen in ruil voor een bod op één van mijn spelers? (Ik ben geen cheater ofzo, maar het zou wel leuk zijn voor mij om zo'n deal te kunnen sluiten...)