tomv wrote:Kan je meer tickets verkopen dan dat je fanbasis hebt? Ik heb vandaag 16000 tickets verkocht voor de wedstrijd terwijl men fanbasis maar 14609 is.
Tuurlijk, je tegenstander neemt max. 15% van de toeschouwers voior zijn rekening, dus t hadden er een stuk of 16700 kunnen zijn
tomv wrote:Kan je meer tickets verkopen dan dat je fanbasis hebt? Ik heb vandaag 16000 tickets verkocht voor de wedstrijd terwijl men fanbasis maar 14609 is.
Tuurlijk, je tegenstander neemt max. 15% van de toeschouwers voior zijn rekening, dus t hadden er een stuk of 16700 kunnen zijn
Stel je hebt een paar spelers te koop staan maar niemand heeft er op geboden en dan krijg je zon melding van jaa dit is de laatste dag anders gat hij automatisch naar de hoogste bieder?? maar niemand heeft geboden!
Blijft hij dan bij mijn team of vertrekt hij voor niets naar iemand anders?
Stel je hebt een paar spelers te koop staan maar niemand heeft er op geboden en dan krijg je zon melding van jaa dit is de laatste dag anders gat hij automatisch naar de hoogste bieder?? maar niemand heeft geboden!
Hij blijft bij je team
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Ik ben mathematisch kampioen en als morgen het tweede team in een topper zou verliezen kan ik beslissen wie er mee promoveert, mag ik die match verkopen in ruil voor een bod op één van mijn spelers? (Ik ben geen cheater ofzo, maar het zou wel leuk zijn voor mij om zo'n deal te kunnen sluiten...)