niemand9jantje9 wrote:Zé da silva reageert niet als ik hem een bericht stuur over een nationaal team, waaraan kan dat ligeen (al zeker een maand)
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re:
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Hoe komt het dat de moraal van mijn spelers plots gezakt is met 10 procent? Kan het te maken hebben met het feit dat ik mijn contracten van 3 spelers net verlengd heb, en van de andere niet? Van de basisspelers bedroeg de moraal 100procent, en daalde tot 90 procent. Door oefenwedstrijd steeg de moraal een beetje.
Mijn ploeg: fc boussoufa
managernaam: biglia
-
- Member of the Soccer Project Association
Waarschijnlijk laat ge die spelers te weinig spelen. Als ze niet spelen in een competitie- of bekerwedstrijden dan verliezen ze 5% moraal.rune wrote:Hoe komt het dat de moraal van mijn spelers plots gezakt is met 10 procent? Kan het te maken hebben met het feit dat ik mijn contracten van 3 spelers net verlengd heb, en van de andere niet? Van de basisspelers bedroeg de moraal 100procent, en daalde tot 90 procent. Door oefenwedstrijd steeg de moraal een beetje.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
-
Geschiedenis:Glen DV wrote:Waarschijnlijk laat ge die spelers te weinig spelen. Als ze niet spelen in een competitie- of bekerwedstrijden dan verliezen ze 5% moraal.rune wrote:Hoe komt het dat de moraal van mijn spelers plots gezakt is met 10 procent? Kan het te maken hebben met het feit dat ik mijn contracten van 3 spelers net verlengd heb, en van de andere niet? Van de basisspelers bedroeg de moraal 100procent, en daalde tot 90 procent. Door oefenwedstrijd steeg de moraal een beetje.
27 aug 2008 biglia 25 Jiří Popule werd ontslagen als jeugdcoördinator.
27 aug 2008 biglia 25 Rui Ferreira Zezé werd aangenomen als de nieuwe jeugdcoördinator.
26 sep 2008 biglia 25 Rui Ferreira Zezé werd ontslagen als jeugdcoördinator.
26 sep 2008 biglia 25 Raul Barrientos werd aangenomen als de nieuwe jeugdcoördinator.
Je spelers hebben 10% moraal verloren doordat je te snel je jeugdcoördinator hebt vervangen. Doe je dit binnen een te snelle tijd (volgens mij binnen de 7 à 8 weken), dan zullen je spelers 10% moraal verliezen omdat ze dan vinden dat je het staflid te weinig kans hebt gegeven zich te kunnen bewijzen.
Prince88, proud manager of Fresh
-
- Assistant Coach
hallo, ik heb even een vraagje..
Ik heb een bod van 6M ontvangen voor mijn spits (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1). Hij heeft weliswaar hoge stats.. maar ik wil toch voor de zekerheid even checken wat jullie ervan vinden.. Ik wil geen gedonder achteraf..
Groeten, Masterofajax (alvast bedankt voor de reply's)
Ik heb een bod van 6M ontvangen voor mijn spits (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1). Hij heeft weliswaar hoge stats.. maar ik wil toch voor de zekerheid even checken wat jullie ervan vinden.. Ik wil geen gedonder achteraf..
-
Hey,masterajax wrote:hallo, ik heb even een vraagje..
Als je twijfelt aan een bod of prijs, kan je steeds ons (de sheriffs) contacteren met deze vraag. Voor mij vormt deze prijs geen probleem. Niet iedereen zal zoveel overhebben voor zulke speler, maar de biedende manager dus wel. De speler heeft een hoge agressie maar ook hoge skills. Mocht deze speler een lage agressie hebben, zou hij uiteraard nog meer kunnen opbrengen.
Badbuffalo
Hey,
Ik neem voorlopig een team over van rat131313 (hier op forum Nemo) omdat hij problemen heeft met zijn PC. Wat moet ik doen / of niet doen om geen ban aan mijn been te krijgen?
Ik koop/verkoop geen spelers aan hem
Ik heb tot hiertoe geen friendly wedstrijden gespeeld en zou er misschien ENKELE willen spelen
Speel niet mee in VrB's met overdreven bedragen
Is er nog iets waar ik aan moet denken?
Moet/Kan ik een mail sturen naar een moderator of sheriff?
Alvast bedankt,
dino_001
Ik neem voorlopig een team over van rat131313 (hier op forum Nemo) omdat hij problemen heeft met zijn PC. Wat moet ik doen / of niet doen om geen ban aan mijn been te krijgen?
Ik koop/verkoop geen spelers aan hem
Ik heb tot hiertoe geen friendly wedstrijden gespeeld en zou er misschien ENKELE willen spelen
Speel niet mee in VrB's met overdreven bedragen
Is er nog iets waar ik aan moet denken?
Moet/Kan ik een mail sturen naar een moderator of sheriff?
Alvast bedankt,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
Geen transfers uiteraard, vermijd VrB's waarin je beide zit. Je mag uiteraard vriendschappelijk beide teams tegenover elkaar zetten, maar prefereer andere tegenstanders.
Je hoeft geen mail te sturen.

Bedankt voor het snelle antwoord. VrB's samen vermijd ik sowieso, Vr's zal ik ook niet spelen zodat het heel "clean" blijft.Badbuffalo wrote:Geen transfers uiteraard, vermijd VrB's waarin je beide zit. Je mag uiteraard vriendschappelijk beide teams tegenover elkaar zetten, maar prefereer andere tegenstanders.
Groeten,
dino_001
-
Toevallig datk dit topic las. Met zo'n vragen kan je steeds terecht in m'n SP-inbox, ben je zeker dat het gelezen wordtdino_001 wrote:Bedankt voor het snelle antwoord. VrB's samen vermijd ik sowieso, Vr's zal ik ook niet spelen zodat het heel "clean" blijft.Badbuffalo wrote:Geen transfers uiteraard, vermijd VrB's waarin je beide zit. Je mag uiteraard vriendschappelijk beide teams tegenover elkaar zetten, maar prefereer andere tegenstanders.
Groeten,
dino_001

Ik zal er volgende keer aan denkenBadbuffalo wrote:Toevallig datk dit topic las. Met zo'n vragen kan je steeds terecht in m'n SP-inbox, ben je zeker dat het gelezen wordtdino_001 wrote:Bedankt voor het snelle antwoord. VrB's samen vermijd ik sowieso, Vr's zal ik ook niet spelen zodat het heel "clean" blijft.Badbuffalo wrote:Geen transfers uiteraard, vermijd VrB's waarin je beide zit. Je mag uiteraard vriendschappelijk beide teams tegenover elkaar zetten, maar prefereer andere tegenstanders.
Groeten,
dino_001

Re: Re:
??9jantje9 wrote:niemand?9jantje9 wrote:Zé da silva reageert niet als ik hem een bericht stuur over een nationaal team, waaraan kan dat ligeen (al zeker een maand)
Team: Soup_a_cup
-
Re: Re:
Hoe kunnen wij daar nu op antwoorden, jantje. Het is al een hele poos stil ronde de nationale teams, Zds zal geen zin meer hebben zeker, of er is een andere reden.9jantje9 wrote:??9jantje9 wrote:niemand?9jantje9 wrote:Zé da silva reageert niet als ik hem een bericht stuur over een nationaal team, waaraan kan dat ligeen (al zeker een maand)
-
- Assistant Manager
Ik heb een vraagje. Ik sta nu 2de in divisie G 211 op 3 punten voorsprong op nummer 3 en 9 op nummer 4.
Als alles normaal loopt kan ik makkelijk die stek behouden en promoveren, maar kan iemand mij vertellen of ik wat te zoeken heb in de F.
Mijn linieratings van mijn A-team liggen rond de 120 met ts op 100%.
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=27604 dit is mijn team. Zou iemand mij advies kunnen geven.
Alvast bedankt,
Robin
Als alles normaal loopt kan ik makkelijk die stek behouden en promoveren, maar kan iemand mij vertellen of ik wat te zoeken heb in de F.
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=27604 dit is mijn team. Zou iemand mij advies kunnen geven.
Alvast bedankt,
Robin
team: fc_duckies
manager: rolexander
seizoen 24: 1ste H623
manager: rolexander
seizoen 24: 1ste H623
-
Ik zou sowieso proberen om te promoveren. Als het nix wordt dan is het maar zo. Met jou team zou het net moeten lukken denk ik en als er versterkingen komen ga je volgens mij een zorgeloos seizoen tegemoet in F.ralexander wrote:Ik heb een vraagje. Ik sta nu 2de in divisie G 211 op 3 punten voorsprong op nummer 3 en 9 op nummer 4.
Alvast bedankt,
Robin
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171