Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

9jantje9
Member of the Soccer Project Association

Re:

Post by 9jantje9 »

9jantje9 wrote:Zé da silva reageert niet als ik hem een bericht stuur over een nationaal team, waaraan kan dat ligeen (al zeker een maand ;))
niemand
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
rune
Groundsman

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by rune »

Hoe komt het dat de moraal van mijn spelers plots gezakt is met 10 procent? Kan het te maken hebben met het feit dat ik mijn contracten van 3 spelers net verlengd heb, en van de andere niet? Van de basisspelers bedroeg de moraal 100procent, en daalde tot 90 procent. Door oefenwedstrijd steeg de moraal een beetje.
Mijn ploeg: fc boussoufa
managernaam: biglia
Glen DV

Post by Glen DV »

rune wrote:Hoe komt het dat de moraal van mijn spelers plots gezakt is met 10 procent? Kan het te maken hebben met het feit dat ik mijn contracten van 3 spelers net verlengd heb, en van de andere niet? Van de basisspelers bedroeg de moraal 100procent, en daalde tot 90 procent. Door oefenwedstrijd steeg de moraal een beetje.
Waarschijnlijk laat ge die spelers te weinig spelen. Als ze niet spelen in een competitie- of bekerwedstrijden dan verliezen ze 5% moraal.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Prince88

Post by Prince88 »

Glen DV wrote:
rune wrote:Hoe komt het dat de moraal van mijn spelers plots gezakt is met 10 procent? Kan het te maken hebben met het feit dat ik mijn contracten van 3 spelers net verlengd heb, en van de andere niet? Van de basisspelers bedroeg de moraal 100procent, en daalde tot 90 procent. Door oefenwedstrijd steeg de moraal een beetje.
Waarschijnlijk laat ge die spelers te weinig spelen. Als ze niet spelen in een competitie- of bekerwedstrijden dan verliezen ze 5% moraal.
Geschiedenis:
27 aug 2008 biglia 25 Jiří Popule werd ontslagen als jeugdcoördinator.
27 aug 2008 biglia 25 Rui Ferreira Zezé werd aangenomen als de nieuwe jeugdcoördinator.
26 sep 2008 biglia 25 Rui Ferreira Zezé werd ontslagen als jeugdcoördinator.
26 sep 2008 biglia 25 Raul Barrientos werd aangenomen als de nieuwe jeugdcoördinator.

Je spelers hebben 10% moraal verloren doordat je te snel je jeugdcoördinator hebt vervangen. Doe je dit binnen een te snelle tijd (volgens mij binnen de 7 à 8 weken), dan zullen je spelers 10% moraal verliezen omdat ze dan vinden dat je het staflid te weinig kans hebt gegeven zich te kunnen bewijzen.
Prince88, proud manager of Fresh
masterajax
Assistant Coach

Post by masterajax »

hallo, ik heb even een vraagje..

Ik heb een bod van 6M ontvangen voor mijn spits (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1). Hij heeft weliswaar hoge stats.. maar ik wil toch voor de zekerheid even checken wat jullie ervan vinden.. Ik wil geen gedonder achteraf..

Groeten, Masterofajax (alvast bedankt voor de reply's)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

masterajax wrote:hallo, ik heb even een vraagje..

Ik heb een bod van 6M ontvangen voor mijn spits (http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1). Hij heeft weliswaar hoge stats.. maar ik wil toch voor de zekerheid even checken wat jullie ervan vinden.. Ik wil geen gedonder achteraf..

Groeten, Masterofajax (alvast bedankt voor de reply's)
Hey,

Als je twijfelt aan een bod of prijs, kan je steeds ons (de sheriffs) contacteren met deze vraag. Voor mij vormt deze prijs geen probleem. Niet iedereen zal zoveel overhebben voor zulke speler, maar de biedende manager dus wel. De speler heeft een hoge agressie maar ook hoge skills. Mocht deze speler een lage agressie hebben, zou hij uiteraard nog meer kunnen opbrengen.

Badbuffalo
dino_001

Post by dino_001 »

Hey,

Ik neem voorlopig een team over van rat131313 (hier op forum Nemo) omdat hij problemen heeft met zijn PC. Wat moet ik doen / of niet doen om geen ban aan mijn been te krijgen?

Ik koop/verkoop geen spelers aan hem
Ik heb tot hiertoe geen friendly wedstrijden gespeeld en zou er misschien ENKELE willen spelen
Speel niet mee in VrB's met overdreven bedragen

Is er nog iets waar ik aan moet denken?
Moet/Kan ik een mail sturen naar een moderator of sheriff?

Alvast bedankt,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Geen transfers uiteraard, vermijd VrB's waarin je beide zit. Je mag uiteraard vriendschappelijk beide teams tegenover elkaar zetten, maar prefereer andere tegenstanders.

Je hoeft geen mail te sturen. :wink:
dino_001

Post by dino_001 »

Badbuffalo wrote:Geen transfers uiteraard, vermijd VrB's waarin je beide zit. Je mag uiteraard vriendschappelijk beide teams tegenover elkaar zetten, maar prefereer andere tegenstanders.

Bedankt voor het snelle antwoord. VrB's samen vermijd ik sowieso, Vr's zal ik ook niet spelen zodat het heel "clean" blijft.

Groeten,
dino_001
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

dino_001 wrote:
Badbuffalo wrote:Geen transfers uiteraard, vermijd VrB's waarin je beide zit. Je mag uiteraard vriendschappelijk beide teams tegenover elkaar zetten, maar prefereer andere tegenstanders.

Bedankt voor het snelle antwoord. VrB's samen vermijd ik sowieso, Vr's zal ik ook niet spelen zodat het heel "clean" blijft.

Groeten,
dino_001
Toevallig datk dit topic las. Met zo'n vragen kan je steeds terecht in m'n SP-inbox, ben je zeker dat het gelezen wordt ;)
dino_001

Post by dino_001 »

Badbuffalo wrote:
dino_001 wrote:

Groeten,
dino_001
Toevallig datk dit topic las. Met zo'n vragen kan je steeds terecht in m'n SP-inbox, ben je zeker dat het gelezen wordt ;)
Ik zal er volgende keer aan denken :wink:
9jantje9

Re: Re:

Post by 9jantje9 »

9jantje9 wrote:
9jantje9 wrote:Zé da silva reageert niet als ik hem een bericht stuur over een nationaal team, waaraan kan dat ligeen (al zeker een maand ;))
niemand?
??
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Badbuffalo

Re: Re:

Post by Badbuffalo »

9jantje9 wrote:
9jantje9 wrote:
niemand?
??
Hoe kunnen wij daar nu op antwoorden, jantje. Het is al een hele poos stil ronde de nationale teams, Zds zal geen zin meer hebben zeker, of er is een andere reden.
ralexander
Assistant Manager

Post by ralexander »

Ik heb een vraagje. Ik sta nu 2de in divisie G 211 op 3 punten voorsprong op nummer 3 en 9 op nummer 4.

Als alles normaal loopt kan ik makkelijk die stek behouden en promoveren, maar kan iemand mij vertellen of ik wat te zoeken heb in de F.

Mijn linieratings van mijn A-team liggen rond de 120 met ts op 100%.

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=27604 dit is mijn team. Zou iemand mij advies kunnen geven.

Alvast bedankt,

Robin
team: fc_duckies
manager: rolexander

seizoen 24: 1ste H623
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

ralexander wrote:Ik heb een vraagje. Ik sta nu 2de in divisie G 211 op 3 punten voorsprong op nummer 3 en 9 op nummer 4.

Als alles normaal loopt kan ik makkelijk die stek behouden en promoveren, maar kan iemand mij vertellen of ik wat te zoeken heb in de F.

Mijn linieratings van mijn A-team liggen rond de 120 met ts op 100%.

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=27604 dit is mijn team. Zou iemand mij advies kunnen geven.

Alvast bedankt,

Robin
Ik zou sowieso proberen om te promoveren. Als het nix wordt dan is het maar zo. Met jou team zou het net moeten lukken denk ik en als er versterkingen komen ga je volgens mij een zorgeloos seizoen tegemoet in F.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Post Reply