als ik dit jaar promoveer (wat normaal moet lukken), dan probeer ik volgend jaar ook te promoveren (maar eerst die deksele 100% TSDaan.// wrote:goed. promotie was toch al mijn doel niet dus ja... ik denk dat jij wel kampioen speelt volgend jaarbLo0dHuNt3r wrote:C6 is een zeer zwakke reeks (als Roslar en Genkboys daar promoveren, sjeezes zegDaan.// wrote:zou mijn team top 5 kunnen spelen in C8? ik heb het gevraagd aan manager Emuela (ofzo) van Roslar Sv (1ste in C8 ) en hij zegt dat dat heel moeilijk wordt. Daar ben ik het niet mee eens maar ik wil eens weten wat jullie denken
), dus ik denk wel dat een top-5 mits wat geluk er wel degelijk in zit... maar promoveren denk ik niet...
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
bLo0dHuNt3r
- Member of the Soccer Project Association
-
feyenoordie
Je moet daar zes dagen bij optellen (--> 29 aug) en dan nog eens de dag later om 4h (--> 30 aug)feyenoordie wrote:Wanneer krijg ik deze speler, hoor ik hem neit vandaag al te hebben gekregen:
Transfer : Pius Bakkati
Beschikbaar vanaf dinsdag 23 augustus 2005 (18:00 CET)
Als de speler beschikbaar was vanaf 23aug 4h had je hem denk ik 30 aug 4h gehad.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
Vraagje over fitheid van spelers,
Een speler presteert beter van zen 20 tot 30 jaar,
is het dan ook zo dat spelers jonger dan 20 of ouder dan 30 een minder goeie conditie hebben(niet de skill) omdat ik precies merk dat deze spelers hun fitheid enorm daalt na 1 match (zelfs VrB & Vr)
van oudere spelers is het zo dacht ik, maar kweet niet of dit ook zo is voor de jonge spelers...
Een speler presteert beter van zen 20 tot 30 jaar,
is het dan ook zo dat spelers jonger dan 20 of ouder dan 30 een minder goeie conditie hebben(niet de skill) omdat ik precies merk dat deze spelers hun fitheid enorm daalt na 1 match (zelfs VrB & Vr)
van oudere spelers is het zo dacht ik, maar kweet niet of dit ook zo is voor de jonge spelers...
Nog een vraagje over de ervaring v spelers,
een speler wint meer ervaring door liga/beker te spelen,
maar wint een speler in de A divisie meer ervaring als een speler in die bij een team in E,F of G speelt?
zoniet, zou een kleine aanpassing niet op zen plaats zen dan?
tzou vrij onlogisch zen als een speler die bvb 4 seizoenen enkel nog maar in G,F&E gespeeld heeft, dat die evenveel ervaring zou hebben als iemand die 4 seizoenen in C,B & A heeft gespeeld...
een speler wint meer ervaring door liga/beker te spelen,
maar wint een speler in de A divisie meer ervaring als een speler in die bij een team in E,F of G speelt?
zoniet, zou een kleine aanpassing niet op zen plaats zen dan?
tzou vrij onlogisch zen als een speler die bvb 4 seizoenen enkel nog maar in G,F&E gespeeld heeft, dat die evenveel ervaring zou hebben als iemand die 4 seizoenen in C,B & A heeft gespeeld...
-
krcgenk
En toch is het zo.Tats wrote:tzou vrij onlogisch zen als een speler die bvb 4 seizoenen enkel nog maar in G,F&E gespeeld heeft, dat die evenveel ervaring zou hebben als iemand die 4 seizoenen in C,B & A heeft gespeeld...
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
kingofsuckerpunch
- Team Manager
-
krcgenk
Je gebruikt best 2 CF's. Een LF en een RF zullen niet op hun beste presteren. Gemiddeld een 5-6 punten lager.Vitoo wrote:ik gebruik als ik 2 spitsen neem een LF en een RF
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
rpg_gamer
In deze threads kan je dat aanvragennilcius wrote:yow iedereen,
vraagske:hoe zet ge zo die logootjes die bij elk bericht da ge post vanonder staan?![]()
bv: fcb-fan of barcelona-fan....
bye
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=21379
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=21319
rpg_gamer F.223 (hervorming)