Daan.// wrote:zou mijn team top 5 kunnen spelen in C8? ik heb het gevraagd aan manager Emuela (ofzo ) van Roslar Sv (1ste in C8 ) en hij zegt dat dat heel moeilijk wordt. Daar ben ik het niet mee eens maar ik wil eens weten wat jullie denken
C6 is een zeer zwakke reeks (als Roslar en Genkboys daar promoveren, sjeezes zeg ), dus ik denk wel dat een top-5 mits wat geluk er wel degelijk in zit... maar promoveren denk ik niet...
goed. promotie was toch al mijn doel niet dus ja... ik denk dat jij wel kampioen speelt volgend jaar
als ik dit jaar promoveer (wat normaal moet lukken), dan probeer ik volgend jaar ook te promoveren (maar eerst die deksele 100% TS )
Een speler presteert beter van zen 20 tot 30 jaar,
is het dan ook zo dat spelers jonger dan 20 of ouder dan 30 een minder goeie conditie hebben(niet de skill) omdat ik precies merk dat deze spelers hun fitheid enorm daalt na 1 match (zelfs VrB & Vr)
van oudere spelers is het zo dacht ik, maar kweet niet of dit ook zo is voor de jonge spelers...
een speler wint meer ervaring door liga/beker te spelen,
maar wint een speler in de A divisie meer ervaring als een speler in die bij een team in E,F of G speelt?
zoniet, zou een kleine aanpassing niet op zen plaats zen dan?
tzou vrij onlogisch zen als een speler die bvb 4 seizoenen enkel nog maar in G,F&E gespeeld heeft, dat die evenveel ervaring zou hebben als iemand die 4 seizoenen in C,B & A heeft gespeeld...
Tats wrote:tzou vrij onlogisch zen als een speler die bvb 4 seizoenen enkel nog maar in G,F&E gespeeld heeft, dat die evenveel ervaring zou hebben als iemand die 4 seizoenen in C,B & A heeft gespeeld...
En toch is het zo. De divisie waarin een speler speelt heeft geen invloed op de stijging van de ervaring. Dat zou misschien wel veranderd mogen worden.