nou?Ally wrote:hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...

Moderator: Moderator
nou?Ally wrote:hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...
ik denk dat het moraal van alle spelers hetzelfde blijft na een forfait-match.Ally wrote:nou?Ally wrote:hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...
Neen, moraal van de spelers die niet opgesteld staan tijdens een forfaitwedstrijd daalt wel degelijk.didisvzw wrote:ik denk dat het moraal van alle spelers hetzelfde blijft na een forfait-match.Ally wrote:nou?Ally wrote:hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...
Hmm, was ik dus al bang voor. Ik ga dan denk ik maar mn 2 CM's op defensief zetten dan in 3-4-3. Pff, nooit een blessure gehad tijdens de training en dan krijg je er juist nu één en nog wel van een onvervangbare speler.creation wrote:Ik zou gewoon een ander opstelling (3-4-3) spelen..
Sinds een RB op een CB positie dus echt wel slecht gaat presteren
Je beide CM's halen 53 terwijl je RB maar laag in de 40 zal halen op de CB-positie. Dus die keuze is rap gemaakt denk ik.interzapresic wrote: Hmm, was ik dus al bang voor. Ik ga dan denk ik maar mn 2 CM's op defensief zetten dan in 3-4-3. Pff, nooit een blessure gehad tijdens de training en dan krijg je er juist nu één en nog wel van een onvervangbare speler.
gewoon 3-4-3 spelen, want je 2 CM's zijn even goed als je CB's, en je RB zal zeker prestatie verliezeninterzapresic wrote:Hmm, was ik dus al bang voor. Ik ga dan denk ik maar mn 2 CM's op defensief zetten dan in 3-4-3. Pff, nooit een blessure gehad tijdens de training en dan krijg je er juist nu één en nog wel van een onvervangbare speler.creation wrote:Ik zou gewoon een ander opstelling (3-4-3) spelen..
Sinds een RB op een CB positie dus echt wel slecht gaat presteren