Het zou kunnen zijn dat een speler nu een heel hoog contract heeft. Een speler wil niet minder verdienen bij zijn nieuwe werkgever vandaar dat je dan ook dat hoge contract moet betalen.Birdie wrote:hoe kan het nou; ik wil een speler kopen, maar hij blijft maar zeggen dat de speler het contract niet voldoende vindik snap niet waarom, als ik ook een overdreven hoog bedrag inzet
![]()
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association

ff een n00b vraagje:
ik heb net een jeugdspeler gekregen die 23% globale klasse heeft. Kan dit hoger worden als ik train of kan ik hem net zo goed ontslaan? Ik vraag dit nu maar even voordat ik anders die speler voor niks zit te trainen en hij toch nooit goed wordt.
ik heb net een jeugdspeler gekregen die 23% globale klasse heeft. Kan dit hoger worden als ik train of kan ik hem net zo goed ontslaan? Ik vraag dit nu maar even voordat ik anders die speler voor niks zit te trainen en hij toch nooit goed wordt.
Last edited by mindit on Sat Feb 03, 2018 6:58 pm, edited 1 time in total.
-
Je traint hem natuurlijk! Die globale klasse zal groeien naarmate je zijn skills traint. 

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Globale klasse is een soort gemiddelde van al zijn skills. Je traint zijn skills, en automatisch gaat de globale klasse stijgenmindit wrote:Oooow dat wordt gewoon hoger dus!! Bedankt!! Ik was al bang dat de skills gelimiteerd waren door zijn globale klassesilverblast wrote:Je traint hem natuurlijk! Die globale klasse zal groeien naarmate je zijn skills traint.

Op SPMT kan je ook de verborgen skill berekenen. Die heeft elke speler.
Ik probeer altijd mijn spelers boven 90% te houden, Birdie, en zelfs 95% als het enigszins mogelijk is. Dat is echter geen garantie voor het wegblijven van blessures, al zou een 100% fitte minder snel moeten gekwetst raken als een speler die maar 80% fit is. Blessures komen random, en der is echt niks dat je der aan kan doen. 

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Ik wil een speler kopen
ik vul een bedrag in en dat gedoe met premies en auto etc. ik klik op verder en krijg hetzelfde scherm te zien! als ik eronder zit qua bedrag komt er te staan dat de speler het contract niet voldoende vind..en als ik (denk ik) goed zit, krijg ik helemaal geen vraag om bevestiging, of wat dan ook te zien. en het aantal teams wat geboden heeft blijft hetzelfde!!
wie weet wat ik verkeerd doe??!
ik vul een bedrag in en dat gedoe met premies en auto etc. ik klik op verder en krijg hetzelfde scherm te zien! als ik eronder zit qua bedrag komt er te staan dat de speler het contract niet voldoende vind..en als ik (denk ik) goed zit, krijg ik helemaal geen vraag om bevestiging, of wat dan ook te zien. en het aantal teams wat geboden heeft blijft hetzelfde!!
Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)
seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e
4e ronde vd beker uitgeschakeld
Lijkt me beetje onduidelijk allemaal, maar ben je zeker dat je naast het contract voor de speler ook minstens 5% meer biedt dan het vorige hoogste bod?Birdie wrote:Ik wil een speler kopen
Huidige divisie: C7
-
wss probeerde hij de winstpremie ofzo op 0 te zetten en dan op aanvaarden klikken ofzo... en dan toont hij gwn weer hetzelfde scherm als daarvoor... enkel met de winstpremie terug eropvisserke wrote:Lijkt me beetje onduidelijk allemaal, maar ben je zeker dat je naast het contract voor de speler ook minstens 5% meer biedt dan het vorige hoogste bod?Birdie wrote:Ik wil een speler kopen

nee als ik minder dan 5% heb geboden dan het laatst geboden bedrag komt het er ook te staan. verder vul ik alles in ook winstpremie en tekengeld, alles!
heb het nu met mozilla firefox geprobeerd. nu lukte het 1 keer! verder lukt het gewoon niet: )

Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)
-
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=7619Henne wrote:hoeveel geld krijg je ongeveer als je 1ste staat of 2de op het einde van het seizoen in klasse F ???

Royal FC (el stino) - Manager since season 8