Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

PiRLo
Member of the Soccer Project Association

Post by PiRLo »

1Feyenoord wrote:krijg dit bericht:

Er zijn de komende 2 weken geen beschikbare momenten meer om de gewenste wedstrijd te spelen!
Herinnering: Vriendschappelijke wedstrijden kunnen enkel geregeld worden voor het huidige seizoen. Als je een wedstrijd wil plannen in het volgende seizoen, moet je wachten tot dat seizoen gestart is.
dan zit hij en jij vol tot volgende zaterdag, die zaterdag en zondag kunnen geen wedstrijden gespeeld worden vanwege update seizoen 13 ;) voor dat seizoen kan je pas na volgende zondag uitnodigen
Image
wannesvdh

Post by wannesvdh »

1Feyenoord wrote:krijg dit bericht:

Er zijn de komende 2 weken geen beschikbare momenten meer om de gewenste wedstrijd te spelen!
Herinnering: Vriendschappelijke wedstrijden kunnen enkel geregeld worden voor het huidige seizoen. Als je een wedstrijd wil plannen in het volgende seizoen, moet je wachten tot dat seizoen gestart is.
ik vergis mij misschien, maar staat alles wat je moet weten niet in dat bericht? :?
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Birdie
Assistant Manager

Post by Birdie »

ik kon het niet zo snel vinden dus vraag het hier maar ff. wat krijg je als je met een topscoorder eindigd? bij mijn div. is namelijk zijn de nummer 1 en 2 van mij.
Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)

seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e

4e ronde vd beker uitgeschakeld
PiRLo

Post by PiRLo »

Birdie wrote:ik kon het niet zo snel vinden dus vraag het hier maar ff. wat krijg je als je met een topscoorder eindigd? bij mijn div. is namelijk zijn de nummer 1 en 2 van mij.
de topscoorder krijgt een schoentje in zijn venstertje ;) geen geld of dergelijke, enkel een schoentje lijk deze speler
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Image
real

Post by real »

handen de lineratings af van de agressie of van de stijl :?:
PiRLo

Post by PiRLo »

real wrote:handen de lineratings af van de agressie of van de stijl :?:
Eerder van de prestatie van de spelers, dus de stijl naar mijn weten meer.
Image
bats1903

Post by bats1903 »

PiRLo wrote:
Onzin. De agresie heeft zeer veel invloed op de linie ratings. Stijl heeft er niks mee te maken. Als je met hoge stijl speelt krijg je meer kansen maar krijgt de tegenstander ook meer kansen bij jou. Stijl beinvloed de linie ratings niet.

De linie ratings zijn afhankelijk van een aantal dingen: Prestaties van je spelers, agressie, thuis voordeel en eventuele rode kaarten die je krijgt. Stijl heeft hier niks mee te maken.
ImageImageImage
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

bats1903 wrote:
PiRLo wrote:
Onzin. De agresie heeft zeer veel invloed op de linie ratings. Stijl heeft er niks mee te maken. Als je met hoge stijl speelt krijg je meer kansen maar krijgt de tegenstander ook meer kansen bij jou. Stijl beinvloed de linie ratings niet.

De linie ratings zijn afhankelijk van een aantal dingen: Prestaties van je spelers, agressie, thuis voordeel en eventuele rode kaarten die je krijgt. Stijl heeft hier niks mee te maken.
Is agressie dan zo belangrijk? Hoeveel verschil maakt het bijvoorbeeld als je een match 2 keer, identieke omstandigheden, kan spelen, en je speelt 1 keer 20% agressie en 1 keer 80% agressie? (ongeveer hé;))
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
bats1903

Post by bats1903 »

Hoeveel het precies scheelt weet ik niet, maar soms worden er bij mij in de divisie wedstrijden beslist door 15 of 20% meer agressie.
ImageImageImage
zennekik

Post by zennekik »

Tellen schorsingen door naar volgend seizoen ?
bats1903

Post by bats1903 »

zennekik wrote:Tellen schorsingen door naar volgend seizoen ?
Voor de competitie vervallen ze, voor de beker tellen ze wel door.
ImageImageImage
zennekik

Post by zennekik »

bats1903 wrote:
zennekik wrote:Tellen schorsingen door naar volgend seizoen ?
Voor de competitie vervallen ze, voor de beker tellen ze wel door.
oke, het is idd voor de competitie, beker lig ik al 2 jaar in de eerste ronde deruit door loting van een D'er

PS: Gelukkig anders direct eerste ronde 2 basisspelers moete missen, nu dus ni :P
silverblast

Post by silverblast »

bats1903 wrote:Onzin. De agresie heeft zeer veel invloed op de linie ratings. Stijl heeft er niks mee te maken. Als je met hoge stijl speelt krijg je meer kansen maar krijgt de tegenstander ook meer kansen bij jou. Stijl beinvloed de linie ratings niet.

De aggressie heeft inderdaad een zeer grote invloed op je linieratings. Zo kan je met 50% aggressie ratings halen van 41%-43%-45%; terwijl dit met 100% agressie 44% - 46% - 48%.

De stijl daarentegen is ook sterk bepalend voor de linieratings. Speel eens 0% stijl, dan krijg je dit: 45% - 42% - 42%
Voor 100% kan dat dan zijn: 38% - 42% - 49%
(voor 50% stijl heb je dit: 41-43-45)

Dit zijn voorbeeldgetallen, de werkelijkheid zal natuurlijk anders zijn en niet zo exact verschillen als deze getallen.

Althans, dit zijn de zaken die ik al tijden geloof van stijl.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
wannesvdh

Post by wannesvdh »

silverblast wrote:De stijl daarentegen is ook sterk bepalend voor de linieratings. Speel eens 0% stijl, dan krijg je dit: 45% - 42% - 42%
Voor 100% kan dat dan zijn: 38% - 42% - 49%
(voor 50% stijl heb je dit: 41-43-45)

Dit zijn voorbeeldgetallen, de werkelijkheid zal natuurlijk anders zijn en niet zo exact verschillen als deze getallen.

Althans, dit zijn de zaken die ik al tijden geloof van stijl.
dit is echt compleet nieuw voor mij, ik dacht(net als bats) dat stijl alleen een effect op het aantal doelkansen heeft
ik zal het testen, ik heb morge een wedstrijd om 10u, en het zal wel duidelijk zijn wat er juist is
Stijl: Je kan kiezen of je aanvallend of verdedigend wil spelen. Als je aanvallend speelt, zal je meer doelkansen creëren, maar je tegenstander ook.
de regels vermelden toch niet expliciet dat je linieratings ervanafhangen
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
silverblast

Post by silverblast »

wannesvdh wrote:dit is echt compleet nieuw voor mij, ik dacht(net als bats) dat stijl alleen een effect op het aantal doelkansen heeft
ik zal het testen, ik heb morge een wedstrijd om 10u, en het zal wel duidelijk zijn wat er juist is
Stijl: Je kan kiezen of je aanvallend of verdedigend wil spelen. Als je aanvallend speelt, zal je meer doelkansen creëren, maar je tegenstander ook.
de regels vermelden toch niet expliciet dat je linieratings ervanafhangen
Nou, het kan zijn dat ik er compleet naast zit maar het geen ik zeg lijkt toch logischer. Anders zou je toch elke match 100% stijl moeten spelen en dat is nu niet bepaald logisch. (en de regels vermelden géén nadeel als je 100% stijl speelt)

Nuja, laat iets weten. :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”