dan zit hij en jij vol tot volgende zaterdag, die zaterdag en zondag kunnen geen wedstrijden gespeeld worden vanwege update seizoen 131Feyenoord wrote:krijg dit bericht:
Er zijn de komende 2 weken geen beschikbare momenten meer om de gewenste wedstrijd te spelen!
Herinnering: Vriendschappelijke wedstrijden kunnen enkel geregeld worden voor het huidige seizoen. Als je een wedstrijd wil plannen in het volgende seizoen, moet je wachten tot dat seizoen gestart is.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
PiRLo
- Member of the Soccer Project Association

ik vergis mij misschien, maar staat alles wat je moet weten niet in dat bericht?1Feyenoord wrote:krijg dit bericht:
Er zijn de komende 2 weken geen beschikbare momenten meer om de gewenste wedstrijd te spelen!
Herinnering: Vriendschappelijke wedstrijden kunnen enkel geregeld worden voor het huidige seizoen. Als je een wedstrijd wil plannen in het volgende seizoen, moet je wachten tot dat seizoen gestart is.
ik kon het niet zo snel vinden dus vraag het hier maar ff. wat krijg je als je met een topscoorder eindigd? bij mijn div. is namelijk zijn de nummer 1 en 2 van mij.
Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)
seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e
4e ronde vd beker uitgeschakeld
seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e
4e ronde vd beker uitgeschakeld
-
PiRLo
de topscoorder krijgt een schoentje in zijn venstertjeBirdie wrote:ik kon het niet zo snel vinden dus vraag het hier maar ff. wat krijg je als je met een topscoorder eindigd? bij mijn div. is namelijk zijn de nummer 1 en 2 van mij.
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1

-
bats1903
Onzin. De agresie heeft zeer veel invloed op de linie ratings. Stijl heeft er niks mee te maken. Als je met hoge stijl speelt krijg je meer kansen maar krijgt de tegenstander ook meer kansen bij jou. Stijl beinvloed de linie ratings niet.PiRLo wrote:Eerder van de prestatie van de spelers, dus de stijl naar mijn weten meer.real wrote:handen de lineratings af van de agressie of van de stijl
De linie ratings zijn afhankelijk van een aantal dingen: Prestaties van je spelers, agressie, thuis voordeel en eventuele rode kaarten die je krijgt. Stijl heeft hier niks mee te maken.

-
Fikkiezero
Is agressie dan zo belangrijk? Hoeveel verschil maakt het bijvoorbeeld als je een match 2 keer, identieke omstandigheden, kan spelen, en je speelt 1 keer 20% agressie en 1 keer 80% agressie? (ongeveer hé;))bats1903 wrote:Onzin. De agresie heeft zeer veel invloed op de linie ratings. Stijl heeft er niks mee te maken. Als je met hoge stijl speelt krijg je meer kansen maar krijgt de tegenstander ook meer kansen bij jou. Stijl beinvloed de linie ratings niet.PiRLo wrote:Eerder van de prestatie van de spelers, dus de stijl naar mijn weten meer.real wrote:handen de lineratings af van de agressie of van de stijl
De linie ratings zijn afhankelijk van een aantal dingen: Prestaties van je spelers, agressie, thuis voordeel en eventuele rode kaarten die je krijgt. Stijl heeft hier niks mee te maken.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
zennekik
oke, het is idd voor de competitie, beker lig ik al 2 jaar in de eerste ronde deruit door loting van een D'erbats1903 wrote:Voor de competitie vervallen ze, voor de beker tellen ze wel door.zennekik wrote:Tellen schorsingen door naar volgend seizoen ?
PS: Gelukkig anders direct eerste ronde 2 basisspelers moete missen, nu dus ni
-
silverblast
De aggressie heeft inderdaad een zeer grote invloed op je linieratings. Zo kan je met 50% aggressie ratings halen van 41%-43%-45%; terwijl dit met 100% agressie 44% - 46% - 48%.bats1903 wrote:Onzin. De agresie heeft zeer veel invloed op de linie ratings. Stijl heeft er niks mee te maken. Als je met hoge stijl speelt krijg je meer kansen maar krijgt de tegenstander ook meer kansen bij jou. Stijl beinvloed de linie ratings niet.
De stijl daarentegen is ook sterk bepalend voor de linieratings. Speel eens 0% stijl, dan krijg je dit: 45% - 42% - 42%
Voor 100% kan dat dan zijn: 38% - 42% - 49%
(voor 50% stijl heb je dit: 41-43-45)
Dit zijn voorbeeldgetallen, de werkelijkheid zal natuurlijk anders zijn en niet zo exact verschillen als deze getallen.
Althans, dit zijn de zaken die ik al tijden geloof van stijl.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
dit is echt compleet nieuw voor mij, ik dacht(net als bats) dat stijl alleen een effect op het aantal doelkansen heeftsilverblast wrote:De stijl daarentegen is ook sterk bepalend voor de linieratings. Speel eens 0% stijl, dan krijg je dit: 45% - 42% - 42%
Voor 100% kan dat dan zijn: 38% - 42% - 49%
(voor 50% stijl heb je dit: 41-43-45)
Dit zijn voorbeeldgetallen, de werkelijkheid zal natuurlijk anders zijn en niet zo exact verschillen als deze getallen.
Althans, dit zijn de zaken die ik al tijden geloof van stijl.
ik zal het testen, ik heb morge een wedstrijd om 10u, en het zal wel duidelijk zijn wat er juist is
de regels vermelden toch niet expliciet dat je linieratings ervanafhangenStijl: Je kan kiezen of je aanvallend of verdedigend wil spelen. Als je aanvallend speelt, zal je meer doelkansen creëren, maar je tegenstander ook.
-
silverblast
Nou, het kan zijn dat ik er compleet naast zit maar het geen ik zeg lijkt toch logischer. Anders zou je toch elke match 100% stijl moeten spelen en dat is nu niet bepaald logisch. (en de regels vermelden géén nadeel als je 100% stijl speelt)wannesvdh wrote:dit is echt compleet nieuw voor mij, ik dacht(net als bats) dat stijl alleen een effect op het aantal doelkansen heeft
ik zal het testen, ik heb morge een wedstrijd om 10u, en het zal wel duidelijk zijn wat er juist isde regels vermelden toch niet expliciet dat je linieratings ervanafhangenStijl: Je kan kiezen of je aanvallend of verdedigend wil spelen. Als je aanvallend speelt, zal je meer doelkansen creëren, maar je tegenstander ook.
Nuja, laat iets weten.
The Arbiters - F.73