yockr wrote:Telt de prestatie van de keeper mee in de linierating van de verdediging
Ik dacht van wel, maar ik ben niet honderd procent zeker.
Ik wel. Stel eens een niet-keeper in doel... Je zal het wel merken in je linieratings! Die van defensie dan
Nu ja, was het toch 99,9 % zeker
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Ik vulde net een reclamebord en zag er 2 staan, één van 28 dagen en één van 7dagen, die van 7 dagen dacht ik te nemen; maar die bleek maar 4.500 waard, wat ik nog nooit heb gehad, normaal is het 7500 toch? Iemand verklaring?
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
PiRLo wrote:Ik vulde net een reclamebord en zag er 2 staan, één van 28 dagen en één van 7dagen, die van 7 dagen dacht ik te nemen; maar die bleek maar 4.500 waard, wat ik nog nooit heb gehad, normaal is het 7500 toch? Iemand verklaring?
Sanmax Consultancy BVBA € 4.500,00 7 dagen Aanvaarden Meer info
zelfs die van 7 dagen pak ik niet, toch zeker niet die van SP
Paulus30 wrote:Ik heb normal € 9.750,00 met heel af en toe een uitschieter naar € 150.000,00
Met wat geduld en geluk kan je ook 175 000 hebben hoor!
11 seizoensoverwinningen
Paulus30 wrote:Ik heb normal € 9.750,00 met heel af en toe een uitschieter naar € 150.000,00
heb al 300K meegemaakt hoor
Waarom krijg ik nooit zulke borden
11 seizoensoverwinningen
Fikkiezero wrote:
heb al 300K meegemaakt hoor
Waarom krijg ik nooit zulke borden
random, my friend
Ma ik check m'n broden niet elke dag, dus soms kan het zijn dat het een dag is na dat ze erop staan voor 200K... Iedereen neemt dan 200K, dus zal niemand de 300K zien...
ik dacht dat de prijzen/dagen voor elk bord elke dag bepaald werd, en dat dit voor elke speler hetzelfde is. Iedereen kan dus (dacht ik) hetzelfde bord aanvaarden, als dat bord nog beschikbaar is natuurlijk. of ben ik verkeerd?
armstech wrote:ik dacht dat de prijzen/dagen voor elk bord elke dag bepaald werd, en dat dit voor elke speler hetzelfde is. Iedereen kan dus (dacht ik) hetzelfde bord aanvaarden, als dat bord nog beschikbaar is natuurlijk. of ben ik verkeerd?
correct, maar de prijzen zijn niet helemaal hetzelfde voor een A'er als voor een G'er