Nu ja, was het toch 99,9 % zekerBadbuffalo wrote:Ik wel. Stel eens een niet-keeper in doel... Je zal het wel merken in je linieratings! Die van defensie danFikkiezero wrote:Ik dacht van wel, maar ik ben niet honderd procent zeker.yockr wrote:Telt de prestatie van de keeper mee in de linierating van de verdediging
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
Fikkiezero
- Member of the Soccer Project Association

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
silverblast
wannesvdh wrote:http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=489285
http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=471433
llijkt mij vrij duidelijk dat er geen verschil is(allebei vrb's zonder thuisvoordeel), juist dezelfde linieratings,
Weer iets bijgeleerd.Stijl: Je kan kiezen of je aanvallend of verdedigend wil spelen. Als je aanvallend speelt, zal je meer doelkansen creëren, maar je tegenstander ook.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
silverblast
De prijzen voor een Niet-SP reclamepaneel hebben niet echt grenzen dacht ik.
(maar €100 of €2.000.000 moet je ook niet gaan verwachten.
)
€4.500 is inderdaad wel laag...
(maar €100 of €2.000.000 moet je ook niet gaan verwachten.
€4.500 is inderdaad wel laag...
The Arbiters - F.73
PiRLo wrote:Ik vulde net een reclamebord en zag er 2 staan, één van 28 dagen en één van 7dagen, die van 7 dagen dacht ik te nemen; maar die bleek maar 4.500 waard, wat ik nog nooit heb gehad, normaal is het 7500 toch? Iemand verklaring?
zelfs die van 7 dagen pak ik niet, toch zeker niet die van SPSanmax Consultancy BVBA € 4.500,00 7 dagen Aanvaarden Meer info
-
Fikkiezero
Met wat geduld en geluk kan je ook 175 000 hebben hoor!Paulus30 wrote:Ik heb normal € 9.750,00 met heel af en toe een uitschieter naar € 150.000,00

11 seizoensoverwinningen
-
offlimited
- Team Manager
-
Fikkiezero
Waarom krijg ik nooit zulke bordenofflimited wrote:heb al 300K meegemaakt hoorFikkiezero wrote:Met wat geduld en geluk kan je ook 175 000 hebben hoor!Paulus30 wrote:Ik heb normal € 9.750,00 met heel af en toe een uitschieter naar € 150.000,00

11 seizoensoverwinningen
-
offlimited
- Team Manager
random, my friendFikkiezero wrote:Waarom krijg ik nooit zulke bordenofflimited wrote:heb al 300K meegemaakt hoorFikkiezero wrote: Met wat geduld en geluk kan je ook 175 000 hebben hoor!![]()
![]()
Ma ik check m'n broden niet elke dag, dus soms kan het zijn dat het een dag is na dat ze erop staan voor 200K... Iedereen neemt dan 200K, dus zal niemand de 300K zien...
Ofwel heb ik gewoon geluk
Heb laatste tijd wel hoe gehad. 
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
correct, maar de prijzen zijn niet helemaal hetzelfde voor een A'er als voor een G'erarmstech wrote:ik dacht dat de prijzen/dagen voor elk bord elke dag bepaald werd, en dat dit voor elke speler hetzelfde is. Iedereen kan dus (dacht ik) hetzelfde bord aanvaarden, als dat bord nog beschikbaar is natuurlijk. of ben ik verkeerd?
-
1Feyenoord
- Assistant Manager