yockr wrote:Als er een groot verschil in agressie is, heeft de GK (per 15% agressie verschil 1 GK meer) een hoger percentage. En dat heeft wel invloed op de prestatie.brever wrote:Maar dus 2 evenwaardige spelers die alle parameters hetzelfde hebben,PiRLo wrote:De speler heeft meer kans op een kaart maar zijn prestatie gaat hier niet onder lijden .
behalve de "agressie",heeft dus geen invloed op zijn ratings?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
- 
				matt
 - Member of the Soccer Project Association

- 
				matt

Waarom zou agressie wel meegerekend worden in de GK maar bv. niet in de berekening van de verborgen skill?yockr wrote:de agressie is toch meegerekend in de GK?
en je moet in SPMT eens gewoon bij een speler een hogere GK invullen terwijl al de andere skills hetzelfde blijven, zijn prestatie zal verbeteren.
Voor alle duidelijkheid ... DIT KLOPT NIET!matt wrote:yockr wrote:Als er een groot verschil in agressie is, heeft de GK (per 15% agressie verschil 1 GK meer) een hoger percentage. En dat heeft wel invloed op de prestatie.brever wrote:Maar dus 2 evenwaardige spelers die alle parameters hetzelfde hebben,
behalve de "agressie",heeft dus geen invloed op zijn ratings?Klopt dit?
Sjarel zelf ooit ergens zien schrijven.
- 
				bats1903

Volgens mij telt agressie niet mee in de gk en hebben agressieve spelers alleen maar nadelen.yockr wrote:Er had iemand eens dat gezegd toen er gezaag was dat spelers met hoge agressie nu te veel kaarten krijgen dat de agressie meetelt in de GK en die spelers dus ook voordeel hebben door een hogere GK.
Ik ben daar vanuit gegaan, maar dat kan ook fout zijn.

ze hebben 1 voordeel, goedkoper...bats1903 wrote:Volgens mij telt agressie niet mee in de gk en hebben agressieve spelers alleen maar nadelen.yockr wrote:Er had iemand eens dat gezegd toen er gezaag was dat spelers met hoge agressie nu te veel kaarten krijgen dat de agressie meetelt in de GK en die spelers dus ook voordeel hebben door een hogere GK.
- 
				0123456789
 - Team Manager

- 
				0123456789
 - Team Manager

Achjah was nog niet fris vanochtend.Celtic'85 wrote:vincent wrote:en dat komt dus neer op 90 kantines?
en 18 wc's??Allee, Vincent, 1 WC voor 5 kantines !!!
Daar steekt een serieuze afvoer onder zenne ...
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
						Bats,hetgeen ik ook altijd al dacht,daarom stelde ik de vraag.Maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld,en weten we het niet 100% zeker.bats1903 wrote:Volgens mij telt agressie niet mee in de gk en hebben agressieve spelers alleen maar nadelen.yockr wrote:Er had iemand eens dat gezegd toen er gezaag was dat spelers met hoge agressie nu te veel kaarten krijgen dat de agressie meetelt in de GK en die spelers dus ook voordeel hebben door een hogere GK.
11 times "Champion"  F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
						Overpelt FFCis coached by brever
- 
				sjoerd

Damn...ik dacht al, want steeds als ik speler wil en de tijd bijna verstreken is wordt erover heen geboden. Zo kun je hem nooit krijgen. Vind eigenlijk dat er een max. aan aantal dagen op TL moet komen!AzAlKmAaR wrote:Nee.. Als er elke x weer hoger geboden wordt kan het wel weken doorgaan (hoorde ik van Vincent)sjoerd wrote:Is er een maximum van dagen dat een speler op de lijst kan staan? En zo ja hoeveel?