PiRLo wrote:De speler heeft meer kans op een kaart maar zijn prestatie gaat hier niet onder lijden .
Maar dus 2 evenwaardige spelers die alle parameters hetzelfde hebben,
behalve de "agressie",heeft dus geen invloed op zijn ratings?
Als er een groot verschil in agressie is, heeft de GK (per 15% agressie verschil 1 GK meer) een hoger percentage. En dat heeft wel invloed op de prestatie.
brever wrote:Maar dus 2 evenwaardige spelers die alle parameters hetzelfde hebben,
behalve de "agressie",heeft dus geen invloed op zijn ratings?
Als er een groot verschil in agressie is, heeft de GK (per 15% agressie verschil 1 GK meer) een hoger percentage. En dat heeft wel invloed op de prestatie.
Klopt dit?
Voor alle duidelijkheid ... DIT KLOPT NIET!
Sjarel zelf ooit ergens zien schrijven.
Er had iemand eens dat gezegd toen er gezaag was dat spelers met hoge agressie nu te veel kaarten krijgen dat de agressie meetelt in de GK en die spelers dus ook voordeel hebben door een hogere GK.
Ik ben daar vanuit gegaan, maar dat kan ook fout zijn.
yockr wrote:Er had iemand eens dat gezegd toen er gezaag was dat spelers met hoge agressie nu te veel kaarten krijgen dat de agressie meetelt in de GK en die spelers dus ook voordeel hebben door een hogere GK.
Volgens mij telt agressie niet mee in de gk en hebben agressieve spelers alleen maar nadelen.
yockr wrote:Er had iemand eens dat gezegd toen er gezaag was dat spelers met hoge agressie nu te veel kaarten krijgen dat de agressie meetelt in de GK en die spelers dus ook voordeel hebben door een hogere GK.
Volgens mij telt agressie niet mee in de gk en hebben agressieve spelers alleen maar nadelen.
Bats,hetgeen ik ook altijd al dacht,daarom stelde ik de vraag.Maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld,en weten we het niet 100% zeker.
sjoerd wrote:Is er een maximum van dagen dat een speler op de lijst kan staan? En zo ja hoeveel?
Nee.. Als er elke x weer hoger geboden wordt kan het wel weken doorgaan (hoorde ik van Vincent)
Damn...ik dacht al, want steeds als ik speler wil en de tijd bijna verstreken is wordt erover heen geboden. Zo kun je hem nooit krijgen. Vind eigenlijk dat er een max. aan aantal dagen op TL moet komen!