Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yanniske
Member of the Soccer Project Association

Post by yanniske »

Ksv Devil wrote:
yanniske wrote:oeveel geld heb je en hoeveel wil je geven voor tekenbonus?
-130 K

En ongv 40 k als bonus ?

Lukt dit niet wanneer je in de schulden staat ofzo ? :oops:
inderdaad niet,
pas als je 40K ofzo boven de min staat kun je terug
peterman
Team Board Member

Post by peterman »

Ik las dat de spelers dalen in hun skills, gebeurt dat al als ze 17 zijn of begint het pas op een latere leeftijd. En hoeveel dalen de skills ongeveer????
yockr

Post by yockr »

peterman wrote:Ik las dat de spelers dalen in hun skills, gebeurt dat al als ze 17 zijn of begint het pas op een latere leeftijd. En hoeveel dalen de skills ongeveer????
Er daalt af en toe maar eens een skill met 5% en dit kan bij elke speler gebeuren. Ongeveer gemiddeld 2 skills per dag over al je spelers gezien om je een idee te geven :?: Behalve conditie, die daalt elke dag als je het niet traint.
Last edited by yockr on Wed Dec 06, 2006 7:50 pm, edited 1 time in total.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
matt

Post by matt »

lessius wrote:Kleine opmerking: als er een nieuwe post in een topic is staat er normaal een zwart pijltje voor. Ik heb gezien dat dat pijltje bij mij weg is en dat er gewoon tekst staat 'bekijk nieuwste bericht' en dan de topictitel. Heeft nog iemand dat? Moet ik dat ergens veranderen want ik heb niks veranderd en vanmorgen was het nog normaal. Op andere forums heb ik het ook niet, enkel maar bij SP en ik vind dat wreed lastig.
Het kan zijn dat je pagina te traag en dus uiteindelijk onvolledig laadt. Zelf heb ik dat ook nu en dan voor, maar laadt de afbeelding dan toch nog na een tijdje.
lessius

Post by lessius »

matt wrote:
lessius wrote:Kleine opmerking: als er een nieuwe post in een topic is staat er normaal een zwart pijltje voor. Ik heb gezien dat dat pijltje bij mij weg is en dat er gewoon tekst staat 'bekijk nieuwste bericht' en dan de topictitel. Heeft nog iemand dat? Moet ik dat ergens veranderen want ik heb niks veranderd en vanmorgen was het nog normaal. Op andere forums heb ik het ook niet, enkel maar bij SP en ik vind dat wreed lastig.
Het kan zijn dat je pagina te traag en dus uiteindelijk onvolledig laadt. Zelf heb ik dat ook nu en dan voor, maar laadt de afbeelding dan toch nog na een tijdje.
Ow sorry, khad het vergeten te melden maar het is terug in orde. Eerst was het nog zoals ik beschreven had en toen ik enkele ogenblikken later de pagina ververste was het terug normaal. Het was nochtans de eerste keer dat ik dat voorhad.
terry

Post by terry »

Ik heb al eens gevraagd of agressie invloed heeft op de linierating maar weet ook iemand hoeveel ongeveer?
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
matt

Post by matt »

terry wrote:Ik heb al eens gevraagd of agressie invloed heeft op de linierating maar weet ook iemand hoeveel ongeveer?
Ik weet niet precies hoeveel, maar ik weet wel dat de agressie die je per match instelt echt wel een redelijk verschil kan veroorzaken.
SB
Team Manager

Post by SB »

Hoe kun je ervoor zorgen dat je een match met 0-5 forfait wint, dus dat je spelers niet spelen?
martinello
Team Board Member

lage linieratings

Post by martinello »

Ik heb vandaag een wedstrijd gespeeld, maar ik snap echt niet waarom mijn linieratings zo laag zijn en waarom ik dus verloren heb. De rating van al mijn spelers waren opteld eens stuk hoger (30) dan mijn tegenstander. Normaal haal ik met deze opstelling linieratings van 120 en nu maar 115. Komt dat alleen maar door de uitwedstrijd en de agresssie?

Het is de westrijd van vannacht tegen real seven team

Heeft iemand een antwoord?

gr Martinello
FC The Lions
matt

Post by matt »

SB wrote:Hoe kun je ervoor zorgen dat je een match met 0-5 forfait wint, dus dat je spelers niet spelen?
Je kan er niet voor zórgen dat je een forfaitscore toekrijgt van je tegenstander :)
Dat gebeurt volgens mij enkel als het veld van je tegenstander zodanig slecht is dat je er niet op kan spelen, maar dan moet je natuurlijk ook al bij hem of haar thuis spelen.
Ik weet niet of je ook forfait krijgt als je niet meer aan 11 spelers geraakt, daar heb ik nog geen ervaring mee gehad. Maar normaal vult je assistent de hiaten in je opstelling aan waar mogelijk, en speel je altijd met elf ook al stel je er zelf niet altijd elf op.
yockr

Re: lage linieratings

Post by yockr »

martinello wrote:Ik heb vandaag een wedstrijd gespeeld, maar ik snap echt niet waarom mijn linieratings zo laag zijn en waarom ik dus verloren heb. De rating van al mijn spelers waren opteld eens stuk hoger (30) dan mijn tegenstander. Normaal haal ik met deze opstelling linieratings van 120 en nu maar 115. Komt dat alleen maar door de uitwedstrijd en de agresssie?

Het is de westrijd van vannacht tegen real seven team

Heeft iemand een antwoord?

gr Martinello
FC The Lions
De ietwat lagere linieratings zijn te wijten aan de zeer lage agressie waar je mee speelde (15%). De agressie maakt een groot verschil in de linieratings. Je tegenstander speelde met 25% hogere agressie (40% dus).
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

terry wrote:Ik heb al eens gevraagd of agressie invloed heeft op de linierating maar weet ook iemand hoeveel ongeveer?
Ongeveer 1% voor 20% agressie per linie.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
loooiiiccc
Team Manager

Post by loooiiiccc »

Krijgen alle spelers nu bij de simulatiev an 4u fitheid bij, zelfs als er dan een match is? want mijn spelers hebben deze ochtend precies geen fitheid bijgekregen
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

loooiiiccc wrote:Krijgen alle spelers nu bij de simulatiev an 4u fitheid bij, zelfs als er dan een match is? want mijn spelers hebben deze ochtend precies geen fitheid bijgekregen
de fitheid die ze hebben bijgekregen is er tijdens de match afgegaan
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
el stino

Post by el stino »

thomas_indahouse wrote:
loooiiiccc wrote:Krijgen alle spelers nu bij de simulatiev an 4u fitheid bij, zelfs als er dan een match is? want mijn spelers hebben deze ochtend precies geen fitheid bijgekregen
de fitheid die ze hebben bijgekregen is er tijdens de match afgegaan
kleine correctie:
eerst spelen de spelers hun match en dan komt er fitheid bij :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”