inderdaad niet,Ksv Devil wrote:-130 Kyanniske wrote:oeveel geld heb je en hoeveel wil je geven voor tekenbonus?
En ongv 40 k als bonus ?
Lukt dit niet wanneer je in de schulden staat ofzo ?
pas als je 40K ofzo boven de min staat kun je terug
Moderator: Moderator
Er daalt af en toe maar eens een skill met 5% en dit kan bij elke speler gebeuren. Ongeveer gemiddeld 2 skills per dag over al je spelers gezien om je een idee te gevenpeterman wrote:Ik las dat de spelers dalen in hun skills, gebeurt dat al als ze 17 zijn of begint het pas op een latere leeftijd. En hoeveel dalen de skills ongeveer????
Het kan zijn dat je pagina te traag en dus uiteindelijk onvolledig laadt. Zelf heb ik dat ook nu en dan voor, maar laadt de afbeelding dan toch nog na een tijdje.lessius wrote:Kleine opmerking: als er een nieuwe post in een topic is staat er normaal een zwart pijltje voor. Ik heb gezien dat dat pijltje bij mij weg is en dat er gewoon tekst staat 'bekijk nieuwste bericht' en dan de topictitel. Heeft nog iemand dat? Moet ik dat ergens veranderen want ik heb niks veranderd en vanmorgen was het nog normaal. Op andere forums heb ik het ook niet, enkel maar bij SP en ik vind dat wreed lastig.
Ow sorry, khad het vergeten te melden maar het is terug in orde. Eerst was het nog zoals ik beschreven had en toen ik enkele ogenblikken later de pagina ververste was het terug normaal. Het was nochtans de eerste keer dat ik dat voorhad.matt wrote:Het kan zijn dat je pagina te traag en dus uiteindelijk onvolledig laadt. Zelf heb ik dat ook nu en dan voor, maar laadt de afbeelding dan toch nog na een tijdje.lessius wrote:Kleine opmerking: als er een nieuwe post in een topic is staat er normaal een zwart pijltje voor. Ik heb gezien dat dat pijltje bij mij weg is en dat er gewoon tekst staat 'bekijk nieuwste bericht' en dan de topictitel. Heeft nog iemand dat? Moet ik dat ergens veranderen want ik heb niks veranderd en vanmorgen was het nog normaal. Op andere forums heb ik het ook niet, enkel maar bij SP en ik vind dat wreed lastig.
Je kan er niet voor zórgen dat je een forfaitscore toekrijgt van je tegenstanderSB wrote:Hoe kun je ervoor zorgen dat je een match met 0-5 forfait wint, dus dat je spelers niet spelen?
De ietwat lagere linieratings zijn te wijten aan de zeer lage agressie waar je mee speelde (15%). De agressie maakt een groot verschil in de linieratings. Je tegenstander speelde met 25% hogere agressie (40% dus).martinello wrote:Ik heb vandaag een wedstrijd gespeeld, maar ik snap echt niet waarom mijn linieratings zo laag zijn en waarom ik dus verloren heb. De rating van al mijn spelers waren opteld eens stuk hoger (30) dan mijn tegenstander. Normaal haal ik met deze opstelling linieratings van 120 en nu maar 115. Komt dat alleen maar door de uitwedstrijd en de agresssie?
Het is de westrijd van vannacht tegen real seven team
Heeft iemand een antwoord?
gr Martinello
FC The Lions
de fitheid die ze hebben bijgekregen is er tijdens de match afgegaanloooiiiccc wrote:Krijgen alle spelers nu bij de simulatiev an 4u fitheid bij, zelfs als er dan een match is? want mijn spelers hebben deze ochtend precies geen fitheid bijgekregen
kleine correctie:thomas_indahouse wrote:de fitheid die ze hebben bijgekregen is er tijdens de match afgegaanloooiiiccc wrote:Krijgen alle spelers nu bij de simulatiev an 4u fitheid bij, zelfs als er dan een match is? want mijn spelers hebben deze ochtend precies geen fitheid bijgekregen