Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Bundie
Assistant Coach

Post by Bundie »

real wrote:
f.c. lupa wrote:ik heb een stadion waar 4000man in kan.
hoeveel toiletten heb ik dan nodig?
http://spmt.sohosted.com/

download dit programma en je staat al een stuk verder :D
Via dag programma komt het aantal wc's in het rood. Dat wilt dan toch zeggen dat er te weinig zijn eh? Nochtans ik heb er 50 en zou er maar 40 nodig hebben nogmaal (4000*1%)
Bundie
Assistant Coach

Post by Bundie »

real wrote:
Bundie wrote:Ik heb mijn laatste ligamatch gewonnen. en toch als ik bij vorm kijk staat er een L. Hoe komt dat? Ik heb toch wel degelijk gewonnen eh dan? Normaal wel want ik heb puntne gekregn. en doet dat iets aan u prestaties?
hoe noemt je ploeg
FC Bunders
real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

Bundie wrote:
real wrote:
Bundie wrote:Ik heb mijn laatste ligamatch gewonnen. en toch als ik bij vorm kijk staat er een L. Hoe komt dat? Ik heb toch wel degelijk gewonnen eh dan? Normaal wel want ik heb puntne gekregn. en doet dat iets aan u prestaties?
hoe noemt je ploeg
FC Bunders
je hebt idd je laatste liga match gewonnen maar vandaag heb je een vrb match verloren dus het klopt wel en nee dit doet niets aan de prestaties :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Bundie
Assistant Coach

Post by Bundie »

real wrote:
Bundie wrote:
real wrote: hoe noemt je ploeg
FC Bunders
je hebt idd je laatste liga match gewonnen maar vandaag heb je een vrb match verloren dus het klopt wel en nee dit doet niets aan de prestaties :wink:
Komen die daar ook op? Ahzo. Dacht dat het alleen van u Ligamatchen was. Ma heeft da geen invloed op u aantal fans en hun tevredenheid?
real

Post by real »

Bundie wrote:
real wrote:
f.c. lupa wrote:ik heb een stadion waar 4000man in kan.
hoeveel toiletten heb ik dan nodig?
http://spmt.sohosted.com/

download dit programma en je staat al een stuk verder :D
Via dag programma komt het aantal wc's in het rood. Dat wilt dan toch zeggen dat er te weinig zijn eh? Nochtans ik heb er 50 en zou er maar 40 nodig hebben nogmaal (4000*1%)
maar heb je aangeduid zonder uitbreiding capacitieit :?:
team brugge 1991

BP A team 70.18
Bundie
Assistant Coach

Post by Bundie »

Yups... Sorry.

Thx
real

Post by real »

Bundie wrote:
real wrote:
Bundie wrote: FC Bunders
Komen die daar ook op? Ahzo. Dacht dat het alleen van u Ligamatchen was. Ma heeft da geen invloed op u aantal fans en hun tevredenheid?
als je vr matchen verliest heeft het niet veel invloed op de fans of hun tevrdenehid bij een Liga match kan dat al meer zijn
team brugge 1991

BP A team 70.18
klenne

Post by klenne »

ligt sp weer plat?
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

klenne wrote:ligt sp weer plat?
Nee sim duurt gewoon lang. Tss tis te hopen dat het niet altijd een uur zal duren :?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
loooiiiccc
Team Manager

Post by loooiiiccc »

maken u speler meer kans om een blessure op te lopen als je ze 2 matchen naeen laat spelen? of maakt dat niks uit en gebeurt het gewoon random?
peterman
Team Board Member

Post by peterman »

Bundie wrote:
real wrote:
Bundie wrote: FC Bunders
bij vriendschappelijke beker kun je alleen supporters erbij krijgen. bij liga en beker kunnen er ook supporters weg gaan. (bij verlies of draw)
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
f.c. lupa
Team President

Post by f.c. lupa »

loooiiiccc wrote:maken u speler meer kans om een blessure op te lopen als je ze 2 matchen naeen laat spelen? of maakt dat niks uit en gebeurt het gewoon random?
wanneer je je spelers veel na elkaar laat spelen gaat je fitheid van deze speler neer beneden en heb je meer kans op een blessure.
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

f.c. lupa wrote:
loooiiiccc wrote:maken u speler meer kans om een blessure op te lopen als je ze 2 matchen naeen laat spelen? of maakt dat niks uit en gebeurt het gewoon random?
wanneer je je spelers veel na elkaar laat spelen gaat je fitheid van deze speler neer beneden en heb je meer kans op een blessure.
Dat is waar, en ook het feit dat ze spelen vergroot de kans. Het maakt niet uit of je nu om 10:00u en 22:00u een wedstrijd hebt, of om 10:00u en 14:00u vlak na elkaar.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Bundie
Assistant Coach

Post by Bundie »

De maximum waarden van een speler blijven die altijd gelijk over hun hele carriere? Of gaan die alsmaar stijgen?
peterman
Team Board Member

Post by peterman »

Bundie wrote:De maximum waarden van een speler blijven die altijd gelijk over hun hele carriere? Of gaan die alsmaar stijgen?
nee, inderdaad die blijven gelijk, maar toch presteren ze het best tussen hun 20ste en 30ste (dus je zou dat ook als een stijging kunnen zien)
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”