Via dag programma komt het aantal wc's in het rood. Dat wilt dan toch zeggen dat er te weinig zijn eh? Nochtans ik heb er 50 en zou er maar 40 nodig hebben nogmaal (4000*1%)real wrote:http://spmt.sohosted.com/f.c. lupa wrote:ik heb een stadion waar 4000man in kan.
hoeveel toiletten heb ik dan nodig?
download dit programma en je staat al een stuk verder
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
je hebt idd je laatste liga match gewonnen maar vandaag heb je een vrb match verloren dus het klopt wel en nee dit doet niets aan de prestatiesBundie wrote:FC Bundersreal wrote:hoe noemt je ploegBundie wrote:Ik heb mijn laatste ligamatch gewonnen. en toch als ik bij vorm kijk staat er een L. Hoe komt dat? Ik heb toch wel degelijk gewonnen eh dan? Normaal wel want ik heb puntne gekregn. en doet dat iets aan u prestaties?

Komen die daar ook op? Ahzo. Dacht dat het alleen van u Ligamatchen was. Ma heeft da geen invloed op u aantal fans en hun tevredenheid?real wrote:je hebt idd je laatste liga match gewonnen maar vandaag heb je een vrb match verloren dus het klopt wel en nee dit doet niets aan de prestatiesBundie wrote:FC Bundersreal wrote: hoe noemt je ploeg
maar heb je aangeduid zonder uitbreiding capacitieitBundie wrote:Via dag programma komt het aantal wc's in het rood. Dat wilt dan toch zeggen dat er te weinig zijn eh? Nochtans ik heb er 50 en zou er maar 40 nodig hebben nogmaal (4000*1%)real wrote:http://spmt.sohosted.com/f.c. lupa wrote:ik heb een stadion waar 4000man in kan.
hoeveel toiletten heb ik dan nodig?
download dit programma en je staat al een stuk verder

als je vr matchen verliest heeft het niet veel invloed op de fans of hun tevrdenehid bij een Liga match kan dat al meer zijnBundie wrote:Komen die daar ook op? Ahzo. Dacht dat het alleen van u Ligamatchen was. Ma heeft da geen invloed op u aantal fans en hun tevredenheid?real wrote:je hebt idd je laatste liga match gewonnen maar vandaag heb je een vrb match verloren dus het klopt wel en nee dit doet niets aan de prestatiesBundie wrote: FC Bunders
-
- Team Manager
bij vriendschappelijke beker kun je alleen supporters erbij krijgen. bij liga en beker kunnen er ook supporters weg gaan. (bij verlies of draw)Bundie wrote:Komen die daar ook op? Ahzo. Dacht dat het alleen van u Ligamatchen was. Ma heeft da geen invloed op u aantal fans en hun tevredenheid?real wrote:je hebt idd je laatste liga match gewonnen maar vandaag heb je een vrb match verloren dus het klopt wel en nee dit doet niets aan de prestatiesBundie wrote: FC Bunders
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†
-
- Member of the Soccer Project Association
Dat is waar, en ook het feit dat ze spelen vergroot de kans. Het maakt niet uit of je nu om 10:00u en 22:00u een wedstrijd hebt, of om 10:00u en 14:00u vlak na elkaar.f.c. lupa wrote:wanneer je je spelers veel na elkaar laat spelen gaat je fitheid van deze speler neer beneden en heb je meer kans op een blessure.loooiiiccc wrote:maken u speler meer kans om een blessure op te lopen als je ze 2 matchen naeen laat spelen? of maakt dat niks uit en gebeurt het gewoon random?
nee, inderdaad die blijven gelijk, maar toch presteren ze het best tussen hun 20ste en 30ste (dus je zou dat ook als een stijging kunnen zien)Bundie wrote:De maximum waarden van een speler blijven die altijd gelijk over hun hele carriere? Of gaan die alsmaar stijgen?
seizoen 15 5 in H.933 (eerste seizoen. na laatste wedstrijd seizoen 14 begonnen.)
†
†