StoeferbLo0dHuNt3r wrote:...en mijn goeie vriend bLo0dHuNt3r staat met zijn 70% TS op kop in de zelfde divisie...Daan.// wrote:ga maar voor promotie... ik heb het gedaan in seizoen 5 in F met een minder goede ploeg en kijk waar ik nu sta... 3 keer op rij kampioen en nu tweede in C6creation wrote:Ik heb een vraagje aan alle Mentoren
kunnen zijn mss even aan mij laten weten of ik best ga voor de promotie of nog een seizoen blijf in F.148
Klik onder op Creative en bekijk me team en divisie en pm aub
heel erg bedankt
grtz creative
:P
@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
TrAnEcId
- Member of the Soccer Project Association
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
Daan.//
ja, dat mogen we uiteraard niet vergeten...bLo0dHuNt3r wrote:...en mijn goeie vriend bLo0dHuNt3r staat met zijn 70% TS op kop in de zelfde divisie...Daan.// wrote:ga maar voor promotie... ik heb het gedaan in seizoen 5 in F met een minder goede ploeg en kijk waar ik nu sta... 3 keer op rij kampioen en nu tweede in C6creation wrote:Ik heb een vraagje aan alle Mentoren
kunnen zijn mss even aan mij laten weten of ik best ga voor de promotie of nog een seizoen blijf in F.148
Klik onder op Creative en bekijk me team en divisie en pm aub
heel erg bedankt
grtz creative
:P
-
silverblast
Weer twee zieltjes geholpen op het Engelse forum.
Ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan.

Ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Zou me iemand kunnen helpen?
Hallo
ik ben pas nieuw en zou me iemand kunnen vertellen hoe ik mijn ploeg sterker kan maken?
Ik heb een goede staf maar de spelers willen niet echt verbeter hoe zou dat komen?
Sander
ik ben pas nieuw en zou me iemand kunnen vertellen hoe ik mijn ploeg sterker kan maken?
Ik heb een goede staf maar de spelers willen niet echt verbeter hoe zou dat komen?
Sander
-
jerry mourinho
- Team Board Member
Re: Zou me iemand kunnen helpen?
ik wil je wel m'n hulp aanbiedenSvn wrote:Hallo
Sander
stuur maar een pb'tje(persoonlijk berichtje)met alle vragen die je hebt,en dan zal ik je zoveel mogelijk trachten te helpen
-
silverblast
Ik heb een soort helptekst uitgetypt in het Engels op het Engelstalige forum.(staat op de voorlaatste pagina)
Als er iemand zich geroepen voelt om dat te vertalen, mag je dat doen.
Sjarel zei alleszins dat hij het een nuttige tekst vond.
The Arbiters - F.73
-
jerry mourinho
- Team Board Member
naar het nederlands?of naar nog andere talen zoals frans en spaans?silverblast wrote:Ik heb een soort helptekst uitgetypt in het Engels op het Engelstalige forum.(staat op de voorlaatste pagina)
-
antoniolopes
- Assistant Coach
-
krcgenk
Vragen stel je best hier, als je nog nieuw bent. En beter is gewoon van even te wachten, tot er iemand zich kandidaat stelt om je mentor te zijn. Hij zal dan al je vragen beantwoorden.antoniolopes wrote:Ik ben ook nieuw hier, en ik heb een paar vragen.. kan ik die hier stellen?
Last edited by krcgenk on Thu Oct 13, 2005 2:27 pm, edited 1 time in total.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
alexanderbrouwer
- Coach
mentor
Ik ben eergister begonnen met soccerproject.
K ben nu op zoek naar een mentor die mij op weg wil helpen en als ik vragen heb die wil beantwoorden.
B.V.D.
Alexander
K ben nu op zoek naar een mentor die mij op weg wil helpen en als ik vragen heb die wil beantwoorden.
B.V.D.
Alexander
-
bats1903
Re: mentor
Mocht je een metor nodig hebben kan je mijn altijd een berichtje sturen. Mijn managernaam is Bats1903.alexanderbrouwer wrote:Ik ben eergister begonnen met soccerproject.
B.V.D.
Alexander

Re: ..
Ik wil je wel helpen.protaq wrote:ik ben hier ook nieuw van gisteren en snap nog ni veel of nog maar ni te zegge nix van dees spel als iemand me op weg wilt zette??
da ik toch wa meer zin krijg om dit spel te spele![]()
grtz protaq
Stuur gewoon een bericht met al je vragen in het spel zelf naar:
manager: visserkes
team: essevee zulte-waregem
Ik zal dan zo vlug mogelijk proberen om al je (of bijna allemaal
Huidige divisie: C7
-
silverblast
Ik geloof dat je met Nederlands al een hoop managers een plezier zou doen.jerry mourinho wrote:naar het nederlands?of naar nog andere talen zoals frans en spaans?
Maar ik ga je uiteraard niet tegenhouden als je dat ook in het spaans ofzo wilt vertalen.
The Arbiters - F.73