creation wrote:Ik heb een vraagje aan alle Mentoren
kunnen zijn mss even aan mij laten weten of ik best ga voor de promotie of nog een seizoen blijf in F.148
Klik onder op Creative en bekijk me team en divisie en pm aub
heel erg bedankt
grtz creative
ga maar voor promotie... ik heb het gedaan in seizoen 5 in F met een minder goede ploeg en kijk waar ik nu sta... 3 keer op rij kampioen en nu tweede in C6
...en mijn goeie vriend bLo0dHuNt3r staat met zijn 70% TS op kop in de zelfde divisie... :P
Stoefer ik sta ook zo extreem hoog in men reeks
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
creation wrote:Ik heb een vraagje aan alle Mentoren
kunnen zijn mss even aan mij laten weten of ik best ga voor de promotie of nog een seizoen blijf in F.148
Klik onder op Creative en bekijk me team en divisie en pm aub
heel erg bedankt
grtz creative
ga maar voor promotie... ik heb het gedaan in seizoen 5 in F met een minder goede ploeg en kijk waar ik nu sta... 3 keer op rij kampioen en nu tweede in C6
...en mijn goeie vriend bLo0dHuNt3r staat met zijn 70% TS op kop in de zelfde divisie... :P
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Hallo
ik ben pas nieuw en zou me iemand kunnen vertellen hoe ik mijn ploeg sterker kan maken?
Ik heb een goede staf maar de spelers willen niet echt verbeter hoe zou dat komen?
Svn wrote:Hallo
ik ben pas nieuw en zou me iemand kunnen vertellen hoe ik mijn ploeg sterker kan maken?
Ik heb een goede staf maar de spelers willen niet echt verbeter hoe zou dat komen?
Sander
ik wil je wel m'n hulp aanbieden
stuur maar een pb'tje(persoonlijk berichtje)met alle vragen die je hebt,en dan zal ik je zoveel mogelijk trachten te helpen
Ik heb een soort helptekst uitgetypt in het Engels op het Engelstalige forum.(staat op de voorlaatste pagina)
Als er iemand zich geroepen voelt om dat te vertalen, mag je dat doen.
Sjarel zei alleszins dat hij het een nuttige tekst vond.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
silverblast wrote:Ik heb een soort helptekst uitgetypt in het Engels op het Engelstalige forum.(staat op de voorlaatste pagina)
Als er iemand zich geroepen voelt om dat te vertalen, mag je dat doen.
Sjarel zei alleszins dat hij het een nuttige tekst vond.
naar het nederlands?of naar nog andere talen zoals frans en spaans?
antoniolopes wrote:Ik ben ook nieuw hier, en ik heb een paar vragen.. kan ik die hier stellen?
Vragen stel je best hier, als je nog nieuw bent. En beter is gewoon van even te wachten, tot er iemand zich kandidaat stelt om je mentor te zijn. Hij zal dan al je vragen beantwoorden.
Last edited by krcgenk on Thu Oct 13, 2005 2:27 pm, edited 1 time in total.
ik ben hier ook nieuw van gisteren en snap nog ni veel of nog maar ni te zegge nix van dees spel als iemand me op weg wilt zette??
da ik toch wa meer zin krijg om dit spel te spele
grtz protaq
protaq wrote:ik ben hier ook nieuw van gisteren en snap nog ni veel of nog maar ni te zegge nix van dees spel als iemand me op weg wilt zette??
da ik toch wa meer zin krijg om dit spel te spele
grtz protaq
Ik wil je wel helpen.
Stuur gewoon een bericht met al je vragen in het spel zelf naar:
manager: visserkes
team: essevee zulte-waregem
Ik zal dan zo vlug mogelijk proberen om al je (of bijna allemaal ) je vragen op te lossen.