Kijk eens in reeks D2, ik denk dat je je daar niet redt met 35 punten...daanvhw wrote:lol, gij staat toch eerste? t zou maar straf zijn als gij nog zou degraderenDiLucca wrote:Hoeveel punten moet je ongeveer hebben om niet te degraderen?.
k denk da ge met 30-35 punten toch al tegenslag zult moeten hebben om te degraderen. tenzij dat er natuurlijk veel fc teams in u reeks zitten waar iedereen punten tegen pakt he.
waarom vraag je da eigenlijk?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
-
- Member of the Soccer Project Association
Het is meestal in de buurt van de 40 punten...Yvesiezi wrote:Kijk eens in reeks D2, ik denk dat je je daar niet redt met 35 punten...daanvhw wrote:lol, gij staat toch eerste? t zou maar straf zijn als gij nog zou degraderenDiLucca wrote:Hoeveel punten moet je ongeveer hebben om niet te degraderen?.
k denk da ge met 30-35 punten toch al tegenslag zult moeten hebben om te degraderen. tenzij dat er natuurlijk veel fc teams in u reeks zitten waar iedereen punten tegen pakt he.
waarom vraag je da eigenlijk?
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
Ik zit in de F-reeks, en ik kan op dit moment met moeite 500.000 euro bijeen scharrelen voor wat dan ook
dan zie ik soms dat ze over de 20.000.000 euro bieden op een speler, in gods naam, hoe komt men aan zo veel geld?
Ik weet wel dat de TV-rechten meer wordt naarmate hogere reeksen, ook geld voor reclame-panelen wordt meer enz ... maar heeft dit allemaal dan zo een groot effect dat je zo veel meer verdient?
dan zie ik soms dat ze over de 20.000.000 euro bieden op een speler, in gods naam, hoe komt men aan zo veel geld?
Ik weet wel dat de TV-rechten meer wordt naarmate hogere reeksen, ook geld voor reclame-panelen wordt meer enz ... maar heeft dit allemaal dan zo een groot effect dat je zo veel meer verdient?
vooral met uitgaande transfers denk ik. in de hogere reeksen hebben ze meer uitgetrainde spelers van 75 a 80 (en liefst meer). ne keer da ge zo ene kunt verkopen, kunt ge talentjes proberen kopen. die dan weer trainen, verkopen, nog meer talentjes kopen. enzoverder enzovoort... get the picture?DeathGrip wrote:Ik zit in de F-reeks, en ik kan op dit moment met moeite 500.000 euro bijeen scharrelen voor wat dan ook

en der zitten heeeel wat kapitalisten in de hogere reeksen hoor

k probeer ook een paar talentjes te kopen, maar wordt ook telkens overbluft door de rijke managers...

Last edited by daanvhw on Thu Jun 09, 2005 6:34 pm, edited 1 time in total.
lol,silverblast wrote:Nochtans, RPG zit maar in de F ze

k denk dat t heel leuk is als rpg op ne speler van u zit te bieden... maar
als m t op dezelfde speler als u gemunt heeft denk k wel da ge in t stof zult bijten.
is het waar dat oudere spelers minder gemakkelijk moraal verliezen, net als jonge spelers?.
want ik heb een cf van 31 jaar en die speelt heel weinig wedstrijden en toch heeft hij een moraal van 95
terwijl mijn andere cf van 25 vrij veel speelt en slechts 45 moraal heeft
dank bij voorbaad
want ik heb een cf van 31 jaar en die speelt heel weinig wedstrijden en toch heeft hij een moraal van 95
terwijl mijn andere cf van 25 vrij veel speelt en slechts 45 moraal heeft
dank bij voorbaad
Joskeisback
Teamjoske
Teamjoske
-
- Assistant Manager
als zijn contract afloopt ben je hem kwijt , maar je hebt minstens 20 dagen en een SPMT loon berekenaar (kvond het juste woord nie) dus meestal heb je tjid genoeggrote euro wrote:ik heb een speler die nu 5.000 loon heeft per wedstrijd, ik bied een nieuw contract aan, als hij weigert, hou ik hem dan tegen het ouwe loon of niet?
Joskeisback
Teamjoske
Teamjoske
-
- Team Manager
-
Beter dat dan nog meer Belgen in het spelkingofsuckerpunch wrote:60 dagen of zoiet, wa is de bedoeling van al die fc teamsdie vol buitelanders zitten

Ik ben hier gezegd van mijn broer dat het 80 dagen zou zijn, maar zelfs als dit zo is zit ik hier nogal vast:
Ik heb m'n jeugdcentrum voor de laatste keer geupdate op 2 maart (volgens m'n economie) + 80 dagen, kom ik uit op 20 mei dat het dus klaar moet zijn geweest. 17 mei had ik nog een jeugdspeler maar die heb ik ontslagen wegens Sw.
Nu heb ik al sinds 20 mei geen jeugdspelermelding meer gehad, ook niet van iemand die te slecht was. Dat maakt al 24 dagen zonder melding, wat volgens mij niet kan bij een ultramodern.
De periode wordt toch gereset als het centrum voltooid is of heb ik dat fout?
Zo niet kan dit dan een bug zijn?
k denk geen 60, ben er redelijk zeker van dat t 80 dagen is. tenzij dat de werkmannen die nu aan mijn u.m. jeugdcentrum werken mannen van de gemeente zijn natuurlijkmatt wrote:hoelang duurt het weer om een ultramodern jeugdcentrum neer te poten?

edit: de periode loopt gewoon door, pas de volgende keer (als jeugdcentrum af is) zal je 20 dagen moeten wachten.
-
het was dus af op 20 meidaanvhw wrote:k denk geen 60, ben er redelijk zeker van dat t 80 dagen is. tenzij dat de werkmannen die nu aan mijn u.m. jeugdcentrum werken mannen van de gemeente zijn natuurlijkmatt wrote:hoelang duurt het weer om een ultramodern jeugdcentrum neer te poten?.
edit: de periode loopt gewoon door, pas de volgende keer (als jeugdcentrum af is) zal je 20 dagen moeten wachten.