Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association

Post by Yvesiezi »

daanvhw wrote:
DiLucca wrote:Hoeveel punten moet je ongeveer hebben om niet te degraderen?
lol, gij staat toch eerste? t zou maar straf zijn als gij nog zou degraderen :wink: .
k denk da ge met 30-35 punten toch al tegenslag zult moeten hebben om te degraderen. tenzij dat er natuurlijk veel fc teams in u reeks zitten waar iedereen punten tegen pakt he :wink: .

waarom vraag je da eigenlijk?
Kijk eens in reeks D2, ik denk dat je je daar niet redt met 35 punten...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Yvesiezi wrote:
daanvhw wrote:
DiLucca wrote:Hoeveel punten moet je ongeveer hebben om niet te degraderen?
lol, gij staat toch eerste? t zou maar straf zijn als gij nog zou degraderen :wink: .
k denk da ge met 30-35 punten toch al tegenslag zult moeten hebben om te degraderen. tenzij dat er natuurlijk veel fc teams in u reeks zitten waar iedereen punten tegen pakt he :wink: .

waarom vraag je da eigenlijk?
Kijk eens in reeks D2, ik denk dat je je daar niet redt met 35 punten...
Het is meestal in de buurt van de 40 punten...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
DiLucca
Team Manager

Post by DiLucca »

Ik vroeg mij dat gewoon af. Mijn doel dit jaar was: niet degraderen, daarmee 8)

Maar voorlopig gaat heb blijkbaar wel dus ik mag niet klagen.
DeathGrip
Team Manager

Post by DeathGrip »

Ik zit in de F-reeks, en ik kan op dit moment met moeite 500.000 euro bijeen scharrelen voor wat dan ook

dan zie ik soms dat ze over de 20.000.000 euro bieden op een speler, in gods naam, hoe komt men aan zo veel geld?

Ik weet wel dat de TV-rechten meer wordt naarmate hogere reeksen, ook geld voor reclame-panelen wordt meer enz ... maar heeft dit allemaal dan zo een groot effect dat je zo veel meer verdient?
daanvhw
Team President

Post by daanvhw »

DeathGrip wrote:Ik zit in de F-reeks, en ik kan op dit moment met moeite 500.000 euro bijeen scharrelen voor wat dan ook

dan zie ik soms dat ze over de 20.000.000 euro bieden op een speler, in gods naam, hoe komt men aan zo veel geld?

Ik weet wel dat de TV-rechten meer wordt naarmate hogere reeksen, ook geld voor reclame-panelen wordt meer enz ... maar heeft dit allemaal dan zo een groot effect dat je zo veel meer verdient?
vooral met uitgaande transfers denk ik. in de hogere reeksen hebben ze meer uitgetrainde spelers van 75 a 80 (en liefst meer). ne keer da ge zo ene kunt verkopen, kunt ge talentjes proberen kopen. die dan weer trainen, verkopen, nog meer talentjes kopen. enzoverder enzovoort... get the picture? :wink:

en der zitten heeeel wat kapitalisten in de hogere reeksen hoor :lol: .
k probeer ook een paar talentjes te kopen, maar wordt ook telkens overbluft door de rijke managers... :?
Last edited by daanvhw on Thu Jun 09, 2005 6:34 pm, edited 1 time in total.
daanvhw
Team President

Post by daanvhw »

silverblast wrote:Nochtans, RPG zit maar in de F ze :wink:
lol, :lol: maar den rpg heeft wel zn eigen marktkraampje he: ne volledige transfertopic waarin hij niks doet dan spelers kopen en verkopen.
k denk dat t heel leuk is als rpg op ne speler van u zit te bieden... maar
als m t op dezelfde speler als u gemunt heeft denk k wel da ge in t stof zult bijten.
joske

Post by joske »

is het waar dat oudere spelers minder gemakkelijk moraal verliezen, net als jonge spelers?.

want ik heb een cf van 31 jaar en die speelt heel weinig wedstrijden en toch heeft hij een moraal van 95

terwijl mijn andere cf van 25 vrij veel speelt en slechts 45 moraal heeft

dank bij voorbaad
Joskeisback
Teamjoske
daanvhw
Team President

Post by daanvhw »

een vraagje over gratis transfers:

ik bied nu op 2 gratis spelers (welke ga ik ni zeggen :P ) en die blijken van dezelfde ploeg te zijn. gaat dit een probleem vormen of kan ik erop hopen dat ik ze alletwee kan strikken?
grote euro
Assistant Manager

Post by grote euro »

ik heb een speler die nu 5.000 loon heeft per wedstrijd, ik bied een nieuw contract aan, als hij weigert, hou ik hem dan tegen het ouwe loon of niet?
joske

Post by joske »

grote euro wrote:ik heb een speler die nu 5.000 loon heeft per wedstrijd, ik bied een nieuw contract aan, als hij weigert, hou ik hem dan tegen het ouwe loon of niet?
als zijn contract afloopt ben je hem kwijt , maar je hebt minstens 20 dagen en een SPMT loon berekenaar (kvond het juste woord nie) dus meestal heb je tjid genoeg
Joskeisback
Teamjoske
matt

Post by matt »

hoelang duurt het weer om een ultramodern jeugdcentrum neer te poten?
kingofsuckerpunch
Team Manager

Post by kingofsuckerpunch »

60 dagen of zoiet, wa is de bedoeling van al die fc teamsdie vol buitelanders zitten
they sang, they took a plunge and in the beer they sank!
matt

Post by matt »

kingofsuckerpunch wrote:60 dagen of zoiet, wa is de bedoeling van al die fc teamsdie vol buitelanders zitten
Beter dat dan nog meer Belgen in het spel :wink:

Ik ben hier gezegd van mijn broer dat het 80 dagen zou zijn, maar zelfs als dit zo is zit ik hier nogal vast:
Ik heb m'n jeugdcentrum voor de laatste keer geupdate op 2 maart (volgens m'n economie) + 80 dagen, kom ik uit op 20 mei dat het dus klaar moet zijn geweest. 17 mei had ik nog een jeugdspeler maar die heb ik ontslagen wegens Sw.
Nu heb ik al sinds 20 mei geen jeugdspelermelding meer gehad, ook niet van iemand die te slecht was. Dat maakt al 24 dagen zonder melding, wat volgens mij niet kan bij een ultramodern.
De periode wordt toch gereset als het centrum voltooid is of heb ik dat fout?
Zo niet kan dit dan een bug zijn?
daanvhw
Team President

Post by daanvhw »

matt wrote:hoelang duurt het weer om een ultramodern jeugdcentrum neer te poten?
k denk geen 60, ben er redelijk zeker van dat t 80 dagen is. tenzij dat de werkmannen die nu aan mijn u.m. jeugdcentrum werken mannen van de gemeente zijn natuurlijk :wink: .

edit: de periode loopt gewoon door, pas de volgende keer (als jeugdcentrum af is) zal je 20 dagen moeten wachten.
matt

Post by matt »

daanvhw wrote:
matt wrote:hoelang duurt het weer om een ultramodern jeugdcentrum neer te poten?
k denk geen 60, ben er redelijk zeker van dat t 80 dagen is. tenzij dat de werkmannen die nu aan mijn u.m. jeugdcentrum werken mannen van de gemeente zijn natuurlijk :wink: .

edit: de periode loopt gewoon door, pas de volgende keer (als jeugdcentrum af is) zal je 20 dagen moeten wachten.
het was dus af op 20 mei :wink:
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”