Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?
Heeft iemand dat ooit bekeken?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik dacht dat het +20% was, maar misschien is het soms meer. Al lijkt het me strafRaffin wrote:Mn RF Origi is van 76% moraal naar 100% gestegen door een contractverlenging.. is dit normaal? (is hij zo blij?)

S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
-
Ik doe het grootste deel van de transfers op het einde van het seizoen. Niet dat ik zoveel transfers doe, maar de rest van het seizoen is het zo 1 speler per week maximum en op het einde van het seizoen al makkelijk een stuk of 5.brever wrote:Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?
Lage teamspirit maakt op dat moment niet echt veel uit, omdat je toch een week hebt om die goed te maken.
PS: met die 5 transfers na de laatste match, bedoel ik ook echt verkopen na de laatste match. Degene die ik verkoop vliegen meestal een week voor het einde van de competitie de lijst op. Zodat je dus 8-9 dagen hebt om de TS terug naar 100 te brengen.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
krcgenk wrote:Ik doe het grootste deel van de transfers op het einde van het seizoen. Niet dat ik zoveel transfers doe, maar de rest van het seizoen is het zo 1 speler per week maximum en op het einde van het seizoen al makkelijk een stuk of 5.brever wrote:Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?
Lage teamspirit maakt op dat moment niet echt veel uit, omdat je toch een week hebt om die goed te maken.
PS: met die 5 transfers na de laatste match, bedoel ik ook echt verkopen na de laatste match. Degene die ik verkoop vliegen meestal een week voor het einde van de competitie de lijst op. Zodat je dus 8-9 dagen hebt om de TS terug naar 100 te brengen.
Ik bedoelde eigenlijk,of er statistisch gezien meer interesse is in spelers in bepaalde periodes zoals in mijn eerste post

-
Op het einde van het seizoen (rond de laatste wedstrijden) worden er meer verkocht en aangekocht....brever wrote:krcgenk wrote:Ik doe het grootste deel van de transfers op het einde van het seizoen. Niet dat ik zoveel transfers doe, maar de rest van het seizoen is het zo 1 speler per week maximum en op het einde van het seizoen al makkelijk een stuk of 5.brever wrote:Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?
Ik bedoelde eigenlijk,of er statistisch gezien meer interesse is in spelers in bepaalde periodes zoals in mijn eerste post
maar dat wil wel ook zeggen dat je meer kans hebt op spelers die even goed zijn dan de uwe!
Ik denk niet dat er veel verschil is maar in het beginseizoen zou ik niet teveel kopen maar wel verkopen. Managers die promoveren zullen waarschijnlijk duurdere aankopen doen omdat ze toch willen meedraaien in de hogere reeks.brever wrote:Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?
Ah merci! PhpBB is leuk forum, maar zoekfunctie vindt ik persoonlijk toch wat minderwannesvdh wrote:ja dat kanJannick wrote:Is het mogelijk om wanneer je een zoekopdracht uitvoert ook de juiste pagina mee te krijgen? Dikwijls staat het antwoord hier, maar om 220 blz te doorbladeren....
links onder in het zoekvenster staat ermoet je berichten aanvinkenGeef resultaten weer als: BerichtenOnderwerpen

-
of River Platekoppes wrote:ik denk dat het het stadion is van de boca juniors maar ben niet 100% zekerSouth Side Brugge wrote:M'n broer is net als ik zot van argentinie maar weet iemand waar argentinie hun thuisinterlands afwerkt in welk stadion
-
neen kan je niks aandoen. je kunt beter de speler ontslaan want het loon is veel te hoog en zo maak je super veel verlies :S
wel jammer als het ene goeie was maarja beter ontslaan dan verlies maken denk ik
wel jammer als het ene goeie was maarja beter ontslaan dan verlies maken denk ik
team: de rubberkes
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt