Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

brever
Member of the Soccer Project Association

Post by brever »

Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?

Heeft iemand dat ooit bekeken?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Raffin

Post by Raffin »

Mn RF Origi is van 76% moraal naar 100% gestegen door een contractverlenging.. is dit normaal? (is hij zo blij? :P)
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Raffin wrote:Mn RF Origi is van 76% moraal naar 100% gestegen door een contractverlenging.. is dit normaal? (is hij zo blij? :P)
Ik dacht dat het +20% was, maar misschien is het soms meer. Al lijkt het me straf :)
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
krcgenk

Post by krcgenk »

brever wrote:Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?

Ik doe het grootste deel van de transfers op het einde van het seizoen. Niet dat ik zoveel transfers doe, maar de rest van het seizoen is het zo 1 speler per week maximum en op het einde van het seizoen al makkelijk een stuk of 5.

Lage teamspirit maakt op dat moment niet echt veel uit, omdat je toch een week hebt om die goed te maken.

PS: met die 5 transfers na de laatste match, bedoel ik ook echt verkopen na de laatste match. Degene die ik verkoop vliegen meestal een week voor het einde van de competitie de lijst op. Zodat je dus 8-9 dagen hebt om de TS terug naar 100 te brengen.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
brever

Post by brever »

krcgenk wrote:
brever wrote:Wanneer kan je best transfereren?einde seizoen,beginseizoen,middenseizoen,tussen 2 seizoenen in?

Ik doe het grootste deel van de transfers op het einde van het seizoen. Niet dat ik zoveel transfers doe, maar de rest van het seizoen is het zo 1 speler per week maximum en op het einde van het seizoen al makkelijk een stuk of 5.

Lage teamspirit maakt op dat moment niet echt veel uit, omdat je toch een week hebt om die goed te maken.

PS: met die 5 transfers na de laatste match, bedoel ik ook echt verkopen na de laatste match. Degene die ik verkoop vliegen meestal een week voor het einde van de competitie de lijst op. Zodat je dus 8-9 dagen hebt om de TS terug naar 100 te brengen.

Ik bedoelde eigenlijk,of er statistisch gezien meer interesse is in spelers in bepaalde periodes zoals in mijn eerste post :)
mr charlie

Post by mr charlie »

brever wrote:
krcgenk wrote:

Ik bedoelde eigenlijk,of er statistisch gezien meer interesse is in spelers in bepaalde periodes zoals in mijn eerste post :)
Op het einde van het seizoen (rond de laatste wedstrijden) worden er meer verkocht en aangekocht....
maar dat wil wel ook zeggen dat je meer kans hebt op spelers die even goed zijn dan de uwe!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
koppes
Team President

Post by koppes »

Ik denk niet dat er veel verschil is maar in het beginseizoen zou ik niet teveel kopen maar wel verkopen. Managers die promoveren zullen waarschijnlijk duurdere aankopen doen omdat ze toch willen meedraaien in de hogere reeks.
Jannick
Team Board Member

Post by Jannick »

wannesvdh wrote:
Jannick wrote:Is het mogelijk om wanneer je een zoekopdracht uitvoert ook de juiste pagina mee te krijgen? Dikwijls staat het antwoord hier, maar om 220 blz te doorbladeren....
ja dat kan :D
links onder in het zoekvenster staat er
Geef resultaten weer als: BerichtenOnderwerpen
moet je berichten aanvinken
Ah merci! PhpBB is leuk forum, maar zoekfunctie vindt ik persoonlijk toch wat minder :)
real

Post by real »

is dit normaal het was 10.01 uur en ik kon gwn inloggen :?
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Wursten
Team President

Post by Wursten »

waarom is de simulatie nog steeds bezig?:S
he tzal nu al klaar moeten zijn
South Side Brugge

Post by South Side Brugge »

M'n broer is net als ik zot van argentinie maar weet iemand waar argentinie hun thuisinterlands afwerkt in welk stadion
Image
R.I.P François
koppes
Team President

Post by koppes »

South Side Brugge wrote:M'n broer is net als ik zot van argentinie maar weet iemand waar argentinie hun thuisinterlands afwerkt in welk stadion
ik denk dat het het stadion is van de boca juniors maar ben niet 100% zeker
brever

Post by brever »

koppes wrote:
South Side Brugge wrote:M'n broer is net als ik zot van argentinie maar weet iemand waar argentinie hun thuisinterlands afwerkt in welk stadion
ik denk dat het het stadion is van de boca juniors maar ben niet 100% zeker
of River Plate
koppes
Team President

Post by koppes »

ik heb net een speler per ongeluk een contract van 40.000 gegeven. ik had per ongeluk een nulletje te veel gezet en ik heb het te laat gezien. kan ik hier nog iets aan doen??
de rubberkes

Post by de rubberkes »

neen kan je niks aandoen. je kunt beter de speler ontslaan want het loon is veel te hoog en zo maak je super veel verlies :S
wel jammer als het ene goeie was maarja beter ontslaan dan verlies maken denk ik
team: de rubberkes

Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”