Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

kvk dries
Member of the Soccer Project Association

Post by kvk dries »

"ik vind dat vel te vel :wink:
voor 12 m kan je al een cm met - 50 agessie en bp 70 die later dan 73 - 74 haalt
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Glen DV wrote:
hannibal wrote:
Glen DV wrote:Ik val hier bij iemand op een jeugdspeler die onlangs verkocht is:

CM - 19j - hoofdskills: 86 en 98 (voor de rest is er niks getraind)

Is 12M voor zon speler een normale prijs? Ik val hier in ieder geval van achterover, aangezien zon speler toch wel een hele kleine kans heeft dat die meer gaat opleveren dan die 12M.
Hoe hoog is zijn verborgen skill?
Maar ja, voor CM's worden vaak serieuze bedragen neergeteld.
Da weet ik ni aangezien ik hier op mijn werk geen SPMT heb. Maar ik zal deze avond eens thuis kijken. Ik vind da persoonlijk veel geld. Voor 12M kan ik al een deftige voltrainde CM van kopen. Hier weet ge niet eens wat ge in uw kuip hebt, zelfs met een hoge vs. Zijn agressie is toch ook al 40%.
Mja, een "normale" prijs is het niet, maar een speler is waard wat de zot er voor geeft he.
I love it when a plan comes together.
Image
9jantje9

Post by 9jantje9 »

jona wrote:Is de KLM nu de nieuwe sponsor van SP of zie ik dat verkeerd (zie linkbalkje)
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
bus
Team Board Member

Post by bus »

Kan je geen vriendschappelijke wedstrijden op de pool meer nemen voor de eerstvolgende simulatie? Voorheen was dat toch mogelijk.
Bus
F.C. de Billekletsers
T-man

Post by T-man »

bus wrote:Kan je geen vriendschappelijke wedstrijden op de pool meer nemen voor de eerstvolgende simulatie? Voorheen was dat toch mogelijk.
Ja maar x-aantal minuten voor de sim gaat dat niet meer meen ik ergens gelezen te hebben, kan da ? :?
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Ik meen mij te herinneren dat dat alleen mogelijk mits je zelf een uitnodiging via de pool voor die sim had openstaan. Anders kan het inderdaad niet.
Prince88, proud manager of Fresh
bus
Team Board Member

Post by bus »

Prince88 wrote:Ik meen mij te herinneren dat dat alleen mogelijk mits je zelf een uitnodiging via de pool voor die sim had openstaan. Anders kan het inderdaad niet.
Ik heb voorheen meermaals westrijden vastgelegd voor de eerstvolgende simulatie(zonder openstaande uitnodiging).
Bus
F.C. de Billekletsers
Glen DV

Post by Glen DV »

Vandaag is er een ex-speler van mij doorverkocht. Nu dacht ik altijd dat ik dan 1% van die verkoopprijs kreeg. Nu stel ik vast dat die speler voor 1.5M verkocht is en ik 75K krijg, wat dus 5% is.

Ben ik nu verkeerd in mijn redenering? Of is er iets veranderd? Of is die som afhankelijk van nog andere factoren en dus niet persé 1%?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
guilvd
Team Board Member

Post by guilvd »

ik dacht als ik keek naar mij plein dat er stond: uw veld is nog in orde en moet je dus nog niet vervangen.
Nu kijk ik ernaar en zie ik dit niet meer staan: wilt dit dan zeggen dat ik hem moet vervangen?
T-man

Post by T-man »

guilvd wrote:ik dacht als ik keek naar mij plein dat er stond: uw veld is nog in orde en moet je dus nog niet vervangen.
Nu kijk ik ernaar en zie ik dit niet meer staan: wilt dit dan zeggen dat ik hem moet vervangen?
Als het onder de 70% komt dan zou ik stilaan beginnen te vervangen :wink:
Team = AC ManU (B2)
visje69

Post by visje69 »

T-man wrote:
guilvd wrote:ik dacht als ik keek naar mij plein dat er stond: uw veld is nog in orde en moet je dus nog niet vervangen.
Als het onder de 70% komt dan zou ik stilaan beginnen te vervangen :wink:
Ja en dan best eerst 1tje van 1 dag, daarna pas die van 10 dagen, anders verlies je mss met forfait
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
hannibal
Team President

Post by hannibal »

25 apr 2008 : Slimmere supporters
Vanaf volgend seizoen zullen je supporters iets slimmer worden. In praktijk zal het gevolg zijn dat je supporters gevoeliger worden voor een winning of losing streak. Zo zal je bijvoorbeeld meer supporters bijwinnen door 5 wedstrijden op rij te winnen.
Worden vriendschappelijke (beker-)wedstrijden hier ook meegerekend?
Image
sjoerd

Post by sjoerd »

Ik denk het wel...
Sowieso 5 friendly's achtereen verliezen enoz
yockr

Post by yockr »

Ik denk van niet, het resultaat van Vr's en VrB's hebben geen invloed op de achterban en maar goed ook. En volgens mij gaat dat met de nieuwe invoering niet veranderen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
hannibal
Team President

Post by hannibal »

yockr wrote:Ik denk van niet, het resultaat van Vr's en VrB's hebben geen invloed op de achterban en maar goed ook. En volgens mij gaat dat met de nieuwe invoering niet veranderen.
Vr's hebben toch wel (kleine)invloed op achterban? Ik zal het straks eens checken om zeker te zijn.
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”