voor 12 m kan je al een cm met - 50 agessie en bp 70 die later dan 73 - 74 haalt
Moderator: Moderator
Mja, een "normale" prijs is het niet, maar een speler is waard wat de zot er voor geeft he.Glen DV wrote:Da weet ik ni aangezien ik hier op mijn werk geen SPMT heb. Maar ik zal deze avond eens thuis kijken. Ik vind da persoonlijk veel geld. Voor 12M kan ik al een deftige voltrainde CM van kopen. Hier weet ge niet eens wat ge in uw kuip hebt, zelfs met een hoge vs. Zijn agressie is toch ook al 40%.hannibal wrote:Hoe hoog is zijn verborgen skill?Glen DV wrote:Ik val hier bij iemand op een jeugdspeler die onlangs verkocht is:
CM - 19j - hoofdskills: 86 en 98 (voor de rest is er niks getraind)
Is 12M voor zon speler een normale prijs? Ik val hier in ieder geval van achterover, aangezien zon speler toch wel een hele kleine kans heeft dat die meer gaat opleveren dan die 12M.
Maar ja, voor CM's worden vaak serieuze bedragen neergeteld.
jona wrote:Is de KLM nu de nieuwe sponsor van SP of zie ik dat verkeerd (zie linkbalkje)
Ik heb voorheen meermaals westrijden vastgelegd voor de eerstvolgende simulatie(zonder openstaande uitnodiging).Prince88 wrote:Ik meen mij te herinneren dat dat alleen mogelijk mits je zelf een uitnodiging via de pool voor die sim had openstaan. Anders kan het inderdaad niet.
Als het onder de 70% komt dan zou ik stilaan beginnen te vervangenguilvd wrote:ik dacht als ik keek naar mij plein dat er stond: uw veld is nog in orde en moet je dus nog niet vervangen.
Nu kijk ik ernaar en zie ik dit niet meer staan: wilt dit dan zeggen dat ik hem moet vervangen?
Ja en dan best eerst 1tje van 1 dag, daarna pas die van 10 dagen, anders verlies je mss met forfaitT-man wrote:Als het onder de 70% komt dan zou ik stilaan beginnen te vervangenguilvd wrote:ik dacht als ik keek naar mij plein dat er stond: uw veld is nog in orde en moet je dus nog niet vervangen.
Nu kijk ik ernaar en zie ik dit niet meer staan: wilt dit dan zeggen dat ik hem moet vervangen?
Worden vriendschappelijke (beker-)wedstrijden hier ook meegerekend?25 apr 2008 : Slimmere supporters
Vanaf volgend seizoen zullen je supporters iets slimmer worden. In praktijk zal het gevolg zijn dat je supporters gevoeliger worden voor een winning of losing streak. Zo zal je bijvoorbeeld meer supporters bijwinnen door 5 wedstrijden op rij te winnen.
Vr's hebben toch wel (kleine)invloed op achterban? Ik zal het straks eens checken om zeker te zijn.yockr wrote:Ik denk van niet, het resultaat van Vr's en VrB's hebben geen invloed op de achterban en maar goed ook. En volgens mij gaat dat met de nieuwe invoering niet veranderen.