Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Kan iemand mij uitleggen hoe deze manager al een beker kan hebben van de H divisie?
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... ?tid=35033
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... ?tid=35033
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Currently playing in A.1
-
Paar seizoenen geleden was er een andere manager met dat team aan het spelen en die heeft een H-divisie beker gewonnen. Het is dus die ploeg die de beker gewonnen heeft en niet die manager. Daarom ook dat hij enkel bekers heeft in het teamoverzicht, maar in het manageroverzicht heeft hij geen bekers.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
-
ohzo 
Ik vind het altijd wel jammer bij SP dat resultaten van andere managers ook bij teamoverzicht staan.
Zoals het doelsaldo, het aantal gewonnen/verloren wedstrijden, en de bekers die gewonnen zijn.
Terwijl de rest zoals de achterban wel gereset wordt.
Vind ik een beetje krom, ik had liever gezien dat alles wordt teruggezet dan.

Ik vind het altijd wel jammer bij SP dat resultaten van andere managers ook bij teamoverzicht staan.
Zoals het doelsaldo, het aantal gewonnen/verloren wedstrijden, en de bekers die gewonnen zijn.
Terwijl de rest zoals de achterban wel gereset wordt.
Vind ik een beetje krom, ik had liever gezien dat alles wordt teruggezet dan.

El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
mag je vanop 1 pc met 2 teams spelen? Mijn broer zou ook graag beginnen met SP maar we gebruiken uiteraard dezelfde pc.
-
zolang je onderling geen transfers doet+ geen vriendschappelijke wedstrijden steeds in hetzelfde stadion doet is er geen probleem.de_lorre wrote:mag je vanop 1 pc met 2 teams spelen? Mijn broer zou ook graag beginnen met SP maar we gebruiken uiteraard dezelfde pc.
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Als je op een gratis speler biedt, maakt het dan uit hoeveel loon enz je hem geeft om hem dan uiteindelijk te 'kopen' of is het willekeurig wie de speler krijgt?
-
De speler gaat naar het team dat hem het interessantste aanbied. Je kan beter niet op deze spelers bieden omdat je al 20 000 of 30 000 euro loon gaat moeten geven om deze aan te kunnen trekken en dan ga je falliet. NIET kopen dusben13 wrote:Als je op een gratis speler biedt, maakt het dan uit hoeveel loon enz je hem geeft om hem dan uiteindelijk te 'kopen' of is het willekeurig wie de speler krijgt?

Btw: Naamgenoot

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Maar als je de tekenbonus nu eens ziet als het bedrag dat voor de speler zou betalen als je hem gewoon zou kopen.
Btw Ik heb 2 gratis spelers van ongeveer 60% kunnen aantrekken voor maar 500 loon en 500 winstpremie.
Btw Ik heb 2 gratis spelers van ongeveer 60% kunnen aantrekken voor maar 500 loon en 500 winstpremie.
-
En wat gaat ge dan na 3 seizoenen doen? Want ge betaalt hem dan mss niet veel loon, maar zijn contractwaarde is wel hoog. Dus gaat ge hem dan opnieuw zon hoge tekenbonus geven?ben13 wrote:Maar als je de tekenbonus nu eens ziet als het bedrag dat voor de speler zou betalen als je hem gewoon zou kopen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
-
- Assistant Coach
Ik wou hierjuist een LB kopen, hoogste bod was 2€ met een koop-meteen-prijs van 950.000 (haalt 65 - is 1,7M waard volgens BS)
Ik deed eerst een bod van €5 als test (doe ik altijd), tot daar geen probleem. Dan wou ik de 950k bieden, en dan kwam erop dat ik geen spelers meer van deze manager kan kopen dit seizoen (of iets dergelijks)
Het blijkt dus mogelijk om die speler te kopen via een gewoon bod, maar niet via de koop-meteen-prijs, of zie ik dit mis?
Een beetje raar vind ik dat...
Ik deed eerst een bod van €5 als test (doe ik altijd), tot daar geen probleem. Dan wou ik de 950k bieden, en dan kwam erop dat ik geen spelers meer van deze manager kan kopen dit seizoen (of iets dergelijks)
Het blijkt dus mogelijk om die speler te kopen via een gewoon bod, maar niet via de koop-meteen-prijs, of zie ik dit mis?
-
Heb je dit seizoen al een speler van hem gekocht ?SAMba Team wrote:Ik wou hierjuist een LB kopen, hoogste bod was 2€ met een koop-meteen-prijs van 950.000 (haalt 65 - is 1,7M waard volgens BS)
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
-
- Assistant Coach
Pff, dat zou kunnen, ik heb zoveel spelers gekocht (vorig seizoen, dit seizoen nog geen enkele inkomende transfer)
Hij is al verkocht aan iemand anders ondertussen. Maar wat ik raar vind, is dat ik wel een bod kon doen, dus als niemand er zou overgaan zou de speler naar mijn ploeg komen. Maar een koop-meteen geven gaat dan weer niet.
Lijkt mij logischer dat het ofwel alletwee niet werkt, ofwel alletwee wel werkt. Is hier een reden voor of was dit een foutje in het spel?
EDIT: Ik heb het even nagekeken in mijn geschiedenis en ik heb nog NOOIT een speler gekocht van deze ploeg, ik heb er dus geen idee van waarom ik deze speler niet kon kopen, ik weet alleen dat ik een mooie speler aan mij zie voorbijgaan

Hij is al verkocht aan iemand anders ondertussen. Maar wat ik raar vind, is dat ik wel een bod kon doen, dus als niemand er zou overgaan zou de speler naar mijn ploeg komen. Maar een koop-meteen geven gaat dan weer niet.
Lijkt mij logischer dat het ofwel alletwee niet werkt, ofwel alletwee wel werkt. Is hier een reden voor of was dit een foutje in het spel?
EDIT: Ik heb het even nagekeken in mijn geschiedenis en ik heb nog NOOIT een speler gekocht van deze ploeg, ik heb er dus geen idee van waarom ik deze speler niet kon kopen, ik weet alleen dat ik een mooie speler aan mij zie voorbijgaan

-
Hoeveel geld hebt ge in kas? Kan daar ook aan liggen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
-
- Assistant Coach
1,65M in kas
Speler koste 950k
Maar er kwam duidelijk op dat ik geen spelers meer kon kopen van die manager, omdat ik zogezegd recent al een speler van hem gekocht had, terwijl ik in heel mijn carrière nog niemand van hem had overgenomen. En zoals gezegd, ik kon er eerst dus wél op bieden, maar later, bij het bieden van zijn koop-meteen-prijs ging het dan weer niét, om bovenstaande reden ... :s
Speler koste 950k
Maar er kwam duidelijk op dat ik geen spelers meer kon kopen van die manager, omdat ik zogezegd recent al een speler van hem gekocht had, terwijl ik in heel mijn carrière nog niemand van hem had overgenomen. En zoals gezegd, ik kon er eerst dus wél op bieden, maar later, bij het bieden van zijn koop-meteen-prijs ging het dan weer niét, om bovenstaande reden ... :s
-
Nog op andere spelers een bod openstaan?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,