Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

raoulio
Member of the Soccer Project Association

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by raoulio »

Kan iemand mij uitleggen hoe deze manager al een beker kan hebben van de H divisie?

http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... ?tid=35033
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Glen DV

Post by Glen DV »

Paar seizoenen geleden was er een andere manager met dat team aan het spelen en die heeft een H-divisie beker gewonnen. Het is dus die ploeg die de beker gewonnen heeft en niet die manager. Daarom ook dat hij enkel bekers heeft in het teamoverzicht, maar in het manageroverzicht heeft hij geen bekers.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
raoulio

Post by raoulio »

ohzo :P

Ik vind het altijd wel jammer bij SP dat resultaten van andere managers ook bij teamoverzicht staan.
Zoals het doelsaldo, het aantal gewonnen/verloren wedstrijden, en de bekers die gewonnen zijn.
Terwijl de rest zoals de achterban wel gereset wordt.

Vind ik een beetje krom, ik had liever gezien dat alles wordt teruggezet dan. :)
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
de_lorre
Team Board Member

Post by de_lorre »

mag je vanop 1 pc met 2 teams spelen? Mijn broer zou ook graag beginnen met SP maar we gebruiken uiteraard dezelfde pc.
thomas_indahouse

Post by thomas_indahouse »

de_lorre wrote:mag je vanop 1 pc met 2 teams spelen? Mijn broer zou ook graag beginnen met SP maar we gebruiken uiteraard dezelfde pc.
zolang je onderling geen transfers doet+ geen vriendschappelijke wedstrijden steeds in hetzelfde stadion doet is er geen probleem.
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
ben13
Fan

Post by ben13 »

Als je op een gratis speler biedt, maakt het dan uit hoeveel loon enz je hem geeft om hem dan uiteindelijk te 'kopen' of is het willekeurig wie de speler krijgt?
B e n

Post by B e n »

ben13 wrote:Als je op een gratis speler biedt, maakt het dan uit hoeveel loon enz je hem geeft om hem dan uiteindelijk te 'kopen' of is het willekeurig wie de speler krijgt?
De speler gaat naar het team dat hem het interessantste aanbied. Je kan beter niet op deze spelers bieden omdat je al 20 000 of 30 000 euro loon gaat moeten geven om deze aan te kunnen trekken en dan ga je falliet. NIET kopen dus ;).

Btw: Naamgenoot :P !
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
ben13
Fan

Post by ben13 »

Maar als je de tekenbonus nu eens ziet als het bedrag dat voor de speler zou betalen als je hem gewoon zou kopen.

Btw Ik heb 2 gratis spelers van ongeveer 60% kunnen aantrekken voor maar 500 loon en 500 winstpremie.
Glen DV

Post by Glen DV »

ben13 wrote:Maar als je de tekenbonus nu eens ziet als het bedrag dat voor de speler zou betalen als je hem gewoon zou kopen.

Btw Ik heb 2 gratis spelers van ongeveer 60% kunnen aantrekken voor maar 500 loon en 500 winstpremie.
En wat gaat ge dan na 3 seizoenen doen? Want ge betaalt hem dan mss niet veel loon, maar zijn contractwaarde is wel hoog. Dus gaat ge hem dan opnieuw zon hoge tekenbonus geven?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
SAMba Team
Assistant Coach

Post by SAMba Team »

Ik wou hierjuist een LB kopen, hoogste bod was 2€ met een koop-meteen-prijs van 950.000 (haalt 65 - is 1,7M waard volgens BS)

Ik deed eerst een bod van €5 als test (doe ik altijd), tot daar geen probleem. Dan wou ik de 950k bieden, en dan kwam erop dat ik geen spelers meer van deze manager kan kopen dit seizoen (of iets dergelijks)

Het blijkt dus mogelijk om die speler te kopen via een gewoon bod, maar niet via de koop-meteen-prijs, of zie ik dit mis?
Een beetje raar vind ik dat...
Puerto Del Salas

Post by Puerto Del Salas »

SAMba Team wrote:Ik wou hierjuist een LB kopen, hoogste bod was 2€ met een koop-meteen-prijs van 950.000 (haalt 65 - is 1,7M waard volgens BS)

Ik deed eerst een bod van €5 als test (doe ik altijd), tot daar geen probleem. Dan wou ik de 950k bieden, en dan kwam erop dat ik geen spelers meer van deze manager kan kopen dit seizoen (of iets dergelijks)

Het blijkt dus mogelijk om die speler te kopen via een gewoon bod, maar niet via de koop-meteen-prijs, of zie ik dit mis?
Een beetje raar vind ik dat...
Heb je dit seizoen al een speler van hem gekocht ?
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
SAMba Team
Assistant Coach

Post by SAMba Team »

Pff, dat zou kunnen, ik heb zoveel spelers gekocht (vorig seizoen, dit seizoen nog geen enkele inkomende transfer)

Hij is al verkocht aan iemand anders ondertussen. Maar wat ik raar vind, is dat ik wel een bod kon doen, dus als niemand er zou overgaan zou de speler naar mijn ploeg komen. Maar een koop-meteen geven gaat dan weer niet.

Lijkt mij logischer dat het ofwel alletwee niet werkt, ofwel alletwee wel werkt. Is hier een reden voor of was dit een foutje in het spel?

EDIT: Ik heb het even nagekeken in mijn geschiedenis en ik heb nog NOOIT een speler gekocht van deze ploeg, ik heb er dus geen idee van waarom ik deze speler niet kon kopen, ik weet alleen dat ik een mooie speler aan mij zie voorbijgaan :( :roll:
Glen DV

Post by Glen DV »

Hoeveel geld hebt ge in kas? Kan daar ook aan liggen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
SAMba Team
Assistant Coach

Post by SAMba Team »

1,65M in kas
Speler koste 950k

Maar er kwam duidelijk op dat ik geen spelers meer kon kopen van die manager, omdat ik zogezegd recent al een speler van hem gekocht had, terwijl ik in heel mijn carrière nog niemand van hem had overgenomen. En zoals gezegd, ik kon er eerst dus wél op bieden, maar later, bij het bieden van zijn koop-meteen-prijs ging het dan weer niét, om bovenstaande reden ... :s
Glen DV

Post by Glen DV »

Nog op andere spelers een bod openstaan?
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”