kvk dries wrote:allesinds gaan we winnen van wageningen maandag
Als je er voor gaat moet je die zeker kunnen winnen, zeker gezien de scheids heb je dik voordeel
En Joy blijft er maar in geloven. Hij heeft absoluut de grootste optimist-trofee gewonnen dit seizoen
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
we zouden nog altijd graag naar B.1 gaan maar zo te zien is dat zo goed als onmogelijk
dan zou wageningen 0/9 en wij 6/9 of hij 3/9 en wij 9/9 maar dan moet zijn doelsaldo nog ferm naar beneden
kvk dries wrote:we zouden nog altijd graag naar B.1 gaan maar zo te zien is dat zo goed als onmogelijk
dan zou wageningen 0/9 en wij 6/9 of hij 3/9 en wij 9/9 maar dan moet zijn doelsaldo nog ferm naar beneden
als ik U was,
ik zou beginnen met 3 op 3 tegen Wageningen
dan laten ze ook de moed zakken in de volgende wedstrijden
en je weet nooit dat random plots rare kuren krijgt
JOY wrote:als ik U was,
ik zou beginnen met 3 op 3 tegen Wageningen
dan laten ze ook de moed zakken in de volgende wedstrijden
en je weet nooit dat random plots rare kuren krijgt
sorry sljiv
Kein Problem
FC Wageningen
gewonnen met nieuw record => 145 ratings
hopelijk heeft wageningen nu op , zorgt ie dat ie slecht doelsaldo krijgt , win ik nog 1 match , kn ik naar B1 en hij naar B.2
kvk dries wrote:hopelijk heeft wageningen nu op , zorgt ie dat ie slecht doelsaldo krijgt , win ik nog 1 match , kn ik naar B1 en hij naar B.2
Gefeliciteerd
Ik heb theoretisch nog een kans om me te handhaven
Nee, ik geef op. Ik zal me tegen de Zoeloes en Vlalex enorm weg laten spelen, dat doelsaldo moet dan wel laag genoeg kunnen. Ik hoop dat je nog die 3 extra punten kunt halen.
Wil stiekem toch wel graag naar de B.2
FC Wageningen
kvk dries wrote:hopelijk heeft wageningen nu op , zorgt ie dat ie slecht doelsaldo krijgt , win ik nog 1 match , kn ik naar B1 en hij naar B.2
Gefeliciteerd
Ik heb theoretisch nog een kans om me te handhaven
Nee, ik geef op. Ik zal me tegen de Zoeloes en Vlalex enorm weg laten spelen, dat doelsaldo moet dan wel laag genoeg kunnen. Ik hoop dat je nog die 3 extra punten kunt halen.
Wil stiekem toch wel graag naar de B.2
k thx
hopen dat ofwel cheathunters ofwel slb carv... me 3 punten gunt
In je nadeel is dat je tegen carcavelos een strenge scheids hebt
Maar hij speelt dan ook nergens meer voor, dat kan een vorodeel zijn.
We hopen er maar op
FC Wageningen
kvk dries wrote:gewonnen met nieuw record => 145 ratings
hopelijk heeft wageningen nu op , zorgt ie dat ie slecht doelsaldo krijgt , win ik nog 1 match , kn ik naar B1 en hij naar B.2
kvk dries wrote:gewonnen met nieuw record => 145 ratings
proficiat
maar ging je niet naar B.3 komen?
dzu , ik vergis altijd B.1 en B.3
ik bedoel B.3 natuurlijk
@ joy : die 145 was wel thuis met 100 agressie hé
hopelijk gunt de cheathunters me de overwinning , nu vesalius me toch ook lijkt op te geven ( met de bekermatch van westel voor hun in het vooruitzicht ? ) , en anders moet ik hopen op een vroeg kerstcadeau van carvelos
kvk dries wrote:hopelijk gunt de cheathunters me de overwinning , nu vesalius me toch ook lijkt op te geven ( met de bekermatch van westel voor hun in het vooruitzicht ? ) , en anders moet ik hopen op een vroeg kerstcadeau van carvelos
kvk dries wrote:hopelijk gunt de cheathunters me de overwinning , nu vesalius me toch ook lijkt op te geven ( met de bekermatch van westel voor hun in het vooruitzicht ? ) , en anders moet ik hopen op een vroeg kerstcadeau van carvelos
ik zou graag zelf wat rapen en top 5 halen (geld)
maar zonder CB's..
skunks 150 ratings gehaald, puik
dan zullen we moeten hopen op een gelukje van de random ( na de pech dit seizoen mag dit wel denk ik ) of carvelos die me'n cadeatuje wil gunnen